August 10, 2017

Weekend w górach | Krynica Zdrój



Fotorelacje z wyjazdów to coś czym kocham się z wami dzielić. Taki już urok wakacji. A mówiąc o wakacjach chciałabym wam opowiedzieć o moim weekendzie w Krynicy Zdrój. Muszę przyznać, że był to najbardziej relaksujący, spokojny weekend w moim życiu. To coś czego właśnie mi trzeba! Hotel był piękny. Powiem wam, że mimo wszystko człowiek lepiej się czuje, gdy ma na czym zawiesić oko. Pierwszego dnia od razu poszliśmy na basen, do saun (w tym błotna i ziołowa, które są świetne) i tak naprawdę cały wieczór spędziliśmy odpoczywając. Następnego dnia właściwie zgubiłam się około 5 razy. Hotel jest ogromny, a wszystko w nim wygląda identycznie, wiec trzeba po prostu kierować się strzałkami i wskazówkami ewentualnie mapką. Mimo wszystko udało mi się dotrzeć na śniadanie. Kiedy tam weszłam, dosłownie opadła mi szczęka. Nigdy nie widziałam tak dużo jedzenia haha! Postanowiłam jednak się ograniczać i wybierać najzdrowsze opcje. Na śniadaniu było masę owoców, a także jogurtów robionych na miejscu! Było pysznie! Postanowiliśmy wybrać się na Jaworzynę. Widoki były przepiękne! Kolejne wieczory wyglądały mniej więcej tak samo. Odprężaliśmy się i korzystaliśmy z udogodnień hotelu. Ten weekend był naprawdę świetny! Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

31 comments :

  1. Bardzo ładne zdjęcia, hotel wygląda pięknie :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tez spedzalam week w gorach! Swietne zdjecia :)

    ReplyDelete
  3. Wygląda świetnie!
    pozdrawiam

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ty uwielbiasz dzielić się z nami relacjami, a my jeszcze bardziej uwielbiamy je oglądać <3

    ReplyDelete
  5. Jakie śliczne zdjecia! Bardzo mi się podobaj :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! Ja osobiście lubię góry, ale nie jestem ich największą fanką :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękne miejsce na odpoczynek. :)

    ReplyDelete
  8. Hotel naprawdę robi wrażenie. Prześlicznie wyszłaś na jednym ze zdjęć. Uwielbiam relacje, którymi się tutaj z nami dzielisz!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudownie wyglądasz. Widać, że miło spędziłaś ten weekend.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ojeeejku, ale pięknie! Zazdroszczę strasznie i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać mojego wyjazdu w góry, szkoda, że został mi jeszcze miesiąc czekania, ale... co się odwlecze, to nie uciecze!
    Piękne zdjęcia :))
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Byłam kiedyś w tym hotelu i masz racje, jest ogromny!
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jakie urocze miejsce, wypad musiał być świetny!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Widać, że to naprawdę piękne miejsce!♥
    Buziaki :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. piękne widoki, super wygląda ten hotel:) chciałabym się wybrac na taki wyjazd z bliską osobą:)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.