August 3, 2017

Historia moich paznokci + recenzja nowosci Allepaznokcie.pl


Od małego miałam problem z obgryzaniem paznokci. Ten nawyk jest dość popularny u małych dzieci, ale jeśli mam mówić szczerze, ja skończyłam z tym dopiero w styczniu tego roku. No niestety. Mówiono mi, że z tego się wyrasta, ale ja tego kompletnie nie dostrzegałam i z pierwszym lepszym stresem moje paznokcie kończyły tragicznie. Wszystko zmieniło się w styczniu, gdy moi przyjaciele podarowali mi lampę do paznokci żelowych i osobiście uważam, że jest to jedyne wyjście przy tak zaawansowanym nawyku obgryzania paznokci. Od tamtej pory nie obgryzam paznokci i już nie muszę się wstydzić. Dziś jednak chciałabym wam pokazać moje zamówienie z firmy Allepaznokcie.pl

Paznokcie powyżej wykonałam przy użyciu bazy hard&strong, lakieru hybrydowego oraz pyłku chrome w kolorze różowym.

Powyżej widzicie pyłki holo*** effect. Dzięki nim można uzyskać niesamowicie piękny i niepowtarzalny efekt na waszych paznokciach. Ja zdecydowałam się na wersję tradycyjną i tą w kolorze różowym. Obie są banalne w użyciu.

Następnymi pyłkami są te do cameleon effect. Tworzą one przepięknie mieniące się na paznokciach kolory. Nie mogę się doczekać aż ich użyję!

Brokatów na stronie macie do wyboru do koloru, dosłownie! Jest ich masa. Wiele odcieni, świetna jakość, a do tego przystępna cena. Jestem pewna, że znajdziecie coś dla siebie. Polecam!

Postanowiłam zamówić także żel i pędzelek. Już zdążyłam go przetestować i powiem wam, że obie rzeczy sprawdzają się niesamowicie. Żel jest bardzo łatwy w nakładaniu, a pędzelek tylko ułatwia całą sprawę. Polecam!

Sonda do zdobień to coś niezbędnego jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z manicure hybrydowym. Jest ona bardzo stabilna dzięki czemu łatwiej będzie wam namalować pożądany kształt, wzorek. Dodatkowo ma kilka wymiennych końcówek!

Zamówiłam także lakier do french, matowy top coat i base hard&strong! Wszystkie trzy produkty sprawują się bez skazy!


Lakiery hybrydowe, które zamówiłam mają przepiękne kolory. To co mnie zadziwiło to przede wszystkim ich cena! Możecie je już złowić za 10 zł, gdzie normalnie kosztują około 30. Warto!

32 comments :

  1. Gratuluje odzywaczejnia się od nawyku!❤️ Bardzo fajne te lakiery :)
    thewiktoriablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne paznokcie! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajny kształt paznokci, Sliczne kolorki. Bardzo mi sie podobaja!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  4. Super paznokcie! Sama mam problem z obgryzaniem i tylko hybryda mnie ratuje, muszę pomyśleć nad kupnem lampy :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  5. Teraz masz prześliczne paznokcie. Ja z natury mam je zdrowe, a z obgryzaniem nigdy większego problemu nie miałam. Świetnie dopracowany post!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja również przedłużam paznokcie żelem, ale panuję zdjąć je na dłuższy czas ponieważ moje naturalne są już w opłakanym stanie :(
    Świetne akcesoria!

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  7. Powiem Ci,że w moim przypadku też tylko żel lub hybryda chronią mnie od obgryzania paznokci w stresie..
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Masz przepiękne paznokcie :) Ja tez kiedyś obgryzałam ale jakoś mi przeszło. Super, że znajomi podarowali Ci taki prezent i teraz możesz zrobić takie paznokcie jakie tylko chcesz sama ;)
    Fajnie, że produktyz tej stronki się u Ciebie sprawdziły, też jestem ciekawa tych pyłków kameleonowych, więc koniecznie je przetestuj i daj znać jak wyglądają na paznokciach :D



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    ReplyDelete
  9. Moja młodsza siostra obgryza i obgryza, już nie wiem jak jej pomagać. Gratuluję ci, że wyszłaś z tego nawyku, teraz masz cudowne te paznokcie! Pyłki wyglądają naprawdę efektownie:))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  10. Masz śliczne paznokcie! Ja niestety swoich nie umiem zapuścić, rosną na brzydki kształt i nie potrafię ich spiłować :(
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kiedyś muszę zaopatrzyć się w lampę, bo takie paznokcie są piękne. Jeszcze te lakiery i brokaty, ahh <3

    Mój blog!

    ReplyDelete
  12. jakie piękne pazurki!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  13. Ja jeszcze nie nauczyłam się korzystać z różnych pyłków niestety :/

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.