August 7, 2017

Healthy breakfast | 2 ideas


Wakacje to czas, kiedy każdy z nas nie ma ochoty na obfite śniadania. Należy jednak pamiętać, że warto cokolwiek zjeść! Dziś przygotowałam dla was dwie alternatywy śniadań, które z pewnością dodadzą wam energii. Samo zdrowie!

 Muesli bowl
Pierwszym posiłkiem jaki mogę wam zaproponować jest miska wypełniona samymi zdrowymi produktami. Dodatkowo wszystko smakuje przepysznie! Ten pomysł możecie wykorzystać również jako deser. 
  • mały jogurt naturalny
  • wasze ulubione muesli (warto czytać składy, nie każde "fit muesli" jest zdrowe, polecam także komponować je samemu i łączyć z suszonymi owocami!)
  • owies
  • nektarynka, banan i garść jagód (możecie wybrać swoje ulubione owoce, jednak do jogurtu naturalnego warto wybierać owoce, które z natury są bardzo słodkie czyli np. morela, nektarynka, dla przełamania dałam kilka jagód)

 Green fresh smoothie
Kocham smoothie w każdej możliwej opcji. Zaczynałam tradycyjnie z mlekiem, bananem i truskawką, jednak ostatnio zaczęłam się tym interesować nieco bardziej i postanowiłam pokombinować. Na samym początku muszę zaznaczyć, że smoothie z mlekiem jest o wiele lepsze, jednak ja zawsze wybieram zdrowszą opcję i robię je na bazie jogurtu naturalnego 0%. Nie jest on oczywiście tak słodki jak mleko, jednak są naturalne sposoby posłodzenia go, sprawienia, że będzie jeszcze lepszy. Tak jak wspominałam, warto dać jeden owoc, który z natury jest niesamowicie słodki. Przy tym smoothie znów zdecydowałam się na nektarynkę. Jeśli wasze smoothie nadal nie jest słodkie, polecam dodać jedną łyżkę, bądź łyżeczkę miodu. A co sprawia, że smoothie jest zielone? SZPINAK! 
  • garść szpinaku
  • mały jogurt naturalny
  • brzoskwinia
  • banan
  • łyżka miodu lub mleka kokosowego (opcjonalne)

SMACZNEGO!

31 comments :

  1. Wykorzystam oba pomysły!! Wyglądają niesamowicie pysznie a zdrowo!

    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  2. Jako przyszły dietetyk stanowczo namawiam do jedzenia śniadania ! Już nie mówię, że śniadanie ma być obfite, bo to nie o to chodzi ale wypadało, zjeść solidny i pełnowartościowy posiłek.
    Ale posiłek wybrałaś okej. Nie musi być to z zasady posiłek śniadaniowy ale jest okej. Pozdrawiam
    www.wrobelprzemek.pl

    ReplyDelete
  3. Z chęcią skorzystam! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Moi ulubieńcy! Uwielbiam płatki z jogurtem i owocami, a smoothie to już w ogóle! Super post :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Proste pomysły, czyli jak dla mnie idealne :D Na pewno skorzystam!

    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne pomysły. Z chęcią spróbuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wygląda bardzo pysznie, z chęcią się skuszę, żeby wypróbować :) xx
    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  8. Wygląda i brzmi przepysznie :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wszystko wygląda bardzo pysznie ! :D
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie śniadanka! Musli bowl wygląda przepysznie. Co do smoothie- osobiście uwielbiam jeszcze smak kiwi z bananem, koniecznie spróbuj!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wygląda pysznie!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie śniadanka i zawsze gdy mam więcej czasu staram się przyrządzać coś zdrowego i jednocześnie pysznego. :)

    ReplyDelete
  13. Mniam, pyszności! I niech mi ktoś powie, że zdrowe odżywianie jest nudne! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.