July 1, 2017

Porównanie cieni z trzech firm | MUR, ZOEVA, INGLOT

 
Hej! Wiele z was pyta o cienie, o to czego używam do makijażu oczu i w jaki sposób się maluję. Dziś skupimy się na oczach i na porównaniu paletek z trzech różnych firm.
 
Palety ZOEVA
Z paletami Zoeva zaczęłam mieć styczność jakoś w połowie zimy. Była to moja pierwsza i ostatnia jak na razie droższa paleta. Jednak zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, dotknięcia. Zacznijmy od designu palety, który naprawdę jest  świetny. Samo opakowanie palety jest papierowe, zamyka się na magnes. Przekonałam się już, że fakt tego, że paleta jest cienka bardzo ułatwia pakowanie się w walizce przy podróży. Jej wymiary są idealne! Widać także, że producent zadbał o każdy detal. Jedyny minus? Brak lusterka. Jest to wada, którą da się dość mocno odczuć. Przejdźmy jednak do samych cieni. Pod ich względem wydaje mi się, że te dwie palety, które mam (Cocoa Blend i Blanc Fusion) są całkiem samowystarczalne. Szczególnie Blanc Fusion, którą delikatnie przełamuje ten żółty kolor. Pigmentacja jest genialna! Cienie rozprowadzają się jak masełko. Jeśli chodzi o te błyszczące, wyglądają wręcz jak foliowe. No i cena palety jest bardzo korzystna. Zwykle sięga maksymalnie 100 zł.
 
 
Cienie Inglot
Tutaj sprawa wygląda inaczej ponieważ paletkę komponujecie sobie sami. Ja osobiście nie skupiałam się na tym, żeby kolory do siebie pasowały. Kupowałam takie kolory, jakich aktualnie potrzebowałam. jeden cień kosztuje 15 zł, co nie jest małą ceną, ale każdy z nich ma ogromną powierzchnię i jestem pewna, że starczy na lata. Pigmentacja jest świetna, a cienie świetnie się blendują. Kolejną zaletą jest fakt, że macie do wyboru naprawdę ogrom odcieni! Warto!!
 
Palety Make Up Revolution
Z tymi paletkami zaczynałam i uważam, że są świetne dla początkujących. Sama nadal ich używam. Oczywiście niektóre cienie są napigmentowane bardziej lub mniej. Jednak cienie błyszczące zachwycają. cena jednej palety nie przekracza 40 zł. Uważam, że naprawdę warto nim kupicie coś lepszego :) Ja posiadam Chocolate Vice i Death By Chocolate.
 
 
Chcielibyście ujrzeć jakiś makijaż na blogu? :) Dajcie znać x
 


37 comments :

  1. Mam Cocoa Blend i również jestem w niej zakochana. Na Blanc Fusion się jeszcze czaję, bo sama nie wiem czy nie jest ona dla mnie zbyt neutralna :D Szukam czegoś bardziej w kolorach. Dla mnie brak lusterka nie jest jakimś wielkim problemem, ale to chyba dlatego, że jeszcze nie zabierałam tej paletki w podróż.
    Co do Make Up Revolution to zawsze zastanawiam się czy ją brać, dużo pozytywnych opinii znalazłam na jej temat, ale nie wiem czy nie lepiej dołożyć trochę pieniędzy i kupić np. kolejną Zoevę... :D Ah ten świat makijażu, kusi z każdej strony ♥ ale chyba za to go kocham.

    ReplyDelete
  2. Najbardziej z tych trzech firm lubię cienie z Zoevy. Mam paletkę Cocoa Blend i jestem z niej zadowolona :) Jak dla mnie cienie z Inglota są bardzo suche, przez co słabiej się blendują. Chętnie zobaczyłabym makijaż tutaj na blogu w twoim wykonaniu <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Jakbym znalazła paletkę Zoeva wyłącznie z matowymi cieniami to pewnie bym się skusiła :) Za to mam cienie Inglot i przyznaję, że jakościowo są dobre, mimo że trochę zbyt "przereklamowane" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, racja. Wszyscy o nich mówią! Ale bez wątpienia są świetne :D

      Delete
  4. Najfajniejsze w paletkach inglota jest zdecydowanie możliwość tworzenia ich według własnych potrzeb. Super, że zrobiłaś taki post - można przeczytać rzetelne rady i śmiało na nich bazować swoje zakupy potem ;)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nie mam żadnej z tych palet, ale od dłuższego czasu zbieram się do kupna paletki z Zoevy bo ma przecudowne kolory. Jednak fakt, że w Inglocie możemy skomponować coś samemu jest bardziej kuszący :)

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  6. Zoeva.choruje na nią od dawna ��

    ReplyDelete
  7. Cienie z inglota są naprawdę swietne, jestem w nich zakochana!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Chciałam kupić sobie właśnie którąś paletkę z zoevy ale wciąż szkoda mi pieniędzy ;(

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  9. Bardzo podobają mi się te paletki z MUR, ta czarna i brzoskwiniowa są najlepsze. Te paletki z Zoeva też są super, wiec kiedyś na pewno trafia do mojej kolekcji. Bardzo ładny blog. :)

    ReplyDelete
  10. Chętnie zobaczę makijaż z paletką z Inglota. :)

    ReplyDelete
  11. jakoś się ie interesuje paletkami idp. Jakoś mnie to jeszcze nie intersuje ;)
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie też tak miałam. Po zakupie pierwszej, oszalałam totalnie :D

      Delete
  12. Uwielbiam zoeve ! nie tylko cienie ale pędzle również! Co do inglota ,super że można samemu komponować kolory. To największy plus tych cieni :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mam paletę Zoeva Cocoa Blend, mam też cienie z MUR oraz Inglot :) Wszystkie się sprawdzają super, ale jak to mówią, apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię cienie z Inglota, teraz chcę kupić paletę Zoevy.

    http://nouw.com/roszakmagda

    ReplyDelete
  15. Mam na razie 1 z MUR i spróbuję nauczyć się na niej ;). Fajna recenzja.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mi się marzy paleta Zoevy.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne są te paletki z Make Up Revolution, musze je w końcu kupić!:)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam twoje makijaże na instagramie, więc tutaj też chętnie jakieś zobaczę! Ja bardzo lubię paletki z MR, rzeczywiście świetnie się sprawdzają dla początkujących i ich cena jest bardzo przystępna :)
    https://www.youtube.com/channel/UCQB20MgyTDLt57UveJzLzWw/featured

    ReplyDelete
  19. Piękne te paletki! Ja póki co uczę się jeszcze na tańszych cieniach z sieciówek :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. If you have search of normal types of expand penis size,
    this most secure along with the majority successful procedure
    available has been natural penile expansion exercise plans.
    Standard male discussions rally around penis sizes
    and powers of "stud like" activities. Adding an all-natural penis vitamin formula to the daily penis care routine can add spice to the love life whilst the penis healthy.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.