July 4, 2017

Little Rosegal Haul


Hej! Przychodzę dziś do was z małym haul'em ze sklepu internetowego rosegal.com :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona rzeczami, które dostałam, dlatego nie przedłużając zapraszam na haul!

Pierwszą rzeczą są pędzelki, które aktualnie możecie zdobyć na moim Vinted (klik). Mają bardzo przyjemne włosie, jestem pewna, że będą świetnie rozprowadzać cienie, a także bronzer i rozświetlacz. Od dawna chwalę pędzle z chińskich stron i jestem przekonana,  że te będą równie dobre.

 Lakiery hybrydowe UV: klik / klik
Skusiłam się na kolejne lakiery hybrydowe z azjatyckiej strony. Poprzednie mnie zachwyciły! Jestem bardzo ciekawa tej dwójki. Na pewno dam wam znać jak się sprawują!

Postanowiłam ulec trendowi i spróbować tej popularnej zabawki. To dowód na to, że gdzieś głęboko tkwi we mnie bachor ;) Ku mojemu zdziwieniu zabawka okazała się całkiem fajna.

Postanowiłam przetestować bardzo popularny ostatnio trend czyli piercing włosów. Moim zdaniem wygląda to genialnie i na pewno wykorzystam ten dodatek przy jakiejś sesji ;)

Kostium kąpielowy i kurtka jeansowa: klik / klik
Czas na dwie rzeczy, które zaskoczyły mnie najbardziej. Cieszę się, że właśnie na nie się zdecydowałam. A jest to strój kąpielowy i kurtka jeansowa (tak.. kolejna). Strój jest genialny, ślicznie leży, ma dopasowane miseczki. Kurtka jest bardzo fajna, oversize'owa. Z pewnością ubiorę ją do wielu rzeczy!


Dajcie znać co podoba wam się najbardziej!! :)
 
 Pędzle: klik // Lakiery hybrydowe UV: klik / klik // Fidget Spinner: klik //
 Kółeczka do włosów: klik // Kostium kąpielowy i kurtka jeansowa: klik / klik

37 comments :

  1. Kurteczka podoba mi się chyba najbardziej <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie kurtka i strój wygrały wszystko! Wyglądasz świetnie. :)

    ReplyDelete
  3. śliczny ten strój :* Kurtka tez mi sie bardzo podoba
    https://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super rzeczy, zwłaszcza pędzle i kółeczka do włosów!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. O kółeczkach do włosów jeszcze nie słyszałam, ale wyglądają świetnie *-*
    https://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najbardziej podoba mi się kurteczka, oj masz rację ich nigdy nie za wiele, haha! <3
    Poza tym pędzelki również wyglądają genialnie!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Piekny kolor stroju oraz świetna kurtka ;) Spinner z wodą i brokatem, jeszcze takiego nie widziałam 😱 Ciekawią mnie te kołeczka do włosów bo sama na nie ostatnio patrzyłam 🤔 Więc nie mogę się doczekać aż je przetestujesz!

    ReplyDelete
  8. Namiotowałam Cię do Libster Adward ;)

    ReplyDelete
  9. O kurcze, takiego spinnera jeszcze nigdy nie widziałam, świetny jest :D Pędzelki bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  10. Świetne zamówienie! Bardzo spodobał mi się ten strój :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  11. kostium kąpielowy ma ładny kolor

    ReplyDelete
  12. Ale fajne rzeczy, a ten Fidget Spinner mnie zauroczył swoim wyglądem :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Super rzeczy ! A takiego fidget spinnera jeszcze nie widziałam :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zamawiałam tą samą kurtkę jestem z niej bardzo zadowolona! Ślicznie wyglądasz :D

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  15. Ojeju musze zaobserwować Twijega bloga. Zdjecia sa idealne, No po prostu piekne💗 Swietne body, piekny kolor lakieru i ten piercing do wlosow. Szukalam tych kołeczek bo pieknie wygladaja. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    ReplyDelete
  16. fajne zdj

    http://nouw.com/iamemilia/recenzja-ksiazki---karol-kajda-namietnos-30615727

    ReplyDelete
  17. Pędzle i kołeczka do włosów są świetne ! :)

    ReplyDelete
  18. Kostium kąpielowy jest genialny a do tego w moim ulubionym kolorze! Bardzo podoba mi sie twoj deign,jest totalnie w moim stylu-biały i minimalistyczny! Uwielbiam!:)) xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post, zapraszam na mój pierwszy wpis a-giersz.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zainteresowały mnie te kółka do włosów *>* Ciekawa sprawa :D
    Pozostałe rzeczy też mi się podobają :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete
  21. Pierwszy raz widzę takie kółeczka do włosów, ale wydają się być super :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.