July 23, 2017

Daily news



Wakacje mijają mi dobrze, ale niestety bardzo bardzo szybko. Zastanawiam się jak to możliwe, że czas w fajnych momentach naszego życia nieubłaganie pędzi. Trochę się nie odzywałam, ale mam w zanadrzu kilka ciekawych postów. Dodatkowo, w razie mojej nieobecności tutaj, jestem  stale aktywna na moim instagramie (@risingsuunx), gdzie możecie śledzić to co robię! Od ostatniego posta miałam parę wzlotów i upadków. Jak to zawsze niestety u mnie bywa. Byłam na badaniach i okazało się, że moje wahania nastroju są czymś uwarunkowane. Jednak na dobrą sprawę to nic zbytnio poważnego. Muszę się wam pochwalić, że ostatnio wzięłam się za siebie. Odmieniłam swoje żywienie i jak na razie czuję się bardzo dobrze i lekko. W wolnych chwilach pomiędzy spotkaniami z moim chłopakiem praktykuję swój makijaż i coraz  bardziej się w niego zagłębiam. To chyba coś, co naprawdę lubię! Dodatkowo rozmawiam z wami na snapie (@snapbloggers oraz @jess_viki) Robię to, co lubię i w ten sposób niesamowicie odpoczywam i regeneruję się przed rokiem, który zakładam, będzie jednym z najcięższych. Na razie jednak, łapię chwilę i cieszę się nią bez zamartwiania się o przyszłość. Dajcie znać co porabiacie! x Buziaki!

culottes: Zara // top: klik // shorts: klik // sunglasses: klik


39 comments :

  1. Mi również wakacje mijają bardzo szybko :( A post jak zawsze super i prześliczne zdjęcia, trzymaj się! Czekam na kolejny post
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Piękna oprawa ;) A ja wakacji nie mam i pewnie jeszcze długo sobie na nie poczekam, także cieszcie się, póki możecie :)

    ReplyDelete
  3. Mi też wakacje mijają.. przeszybko! Moj kolejny rok szkolny.. też będzie trudny - klasa maturalna AAA!
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mi też te wakacje mega szybko mijają, do tego po nich czeka mnie klasa maturalna egh :p śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  5. Mi też te wakacje mega szybko mijają a po nich czeka mnie klasa maturalna egh :p śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Mam podobne odczucie co do mijających wakacji. Co do zdjęć to wyglądasz na nich przecudownie! I ten odbijający się rozświetlacz, aaa! ♡

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. jaka świetna stylizacja! A zdjęcia cuudo. Bardzo spodobały mi się te spodnie! Super instagram :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdjęcia! Jestem pod mega wrażeniem :). Dobrze, że wzięłaś się za siebie, jesli dzięki temu czujesz się lepiej :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Tak to jest, że te lepsze chwile mijają zaskakująco szybko dlatego ważne by je doceniać. ;)
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Chyba już tak jest i zawsze będzie, że te najpiękniejsze chwile bardzo szybko będą mijały... Miejmy nadzieję, że sierpień nie będzie tak pędził :/
    Wyglądasz cudownie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow! Genialne wyglądasz. A niestety wakacje lecą nieubłaganie szybko no, ale cóż taki urok tych pięknych chwil.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądasz! Obserwuję Cię na tych snapchat'ach i uwielbiam Twoje makijaże♥
    Buziaki! :*
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mi tez czas biegnie... za szybko. Pracuje i doba zlatuje raz dwa. Cudny look, mierzyłem ostatnio te spodnie w zarze. Na Tobie wyglądają świetnie ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  14. Przepięknie wyglądasz :D Mam nadzieję, że Twoje zdrowie wróci jak najszybciej do normy :) Czas mi tez biegnie nieubłaganie... jeszcze tylko miesiąc :(
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  15. Mam nadzieję, że to faktycznie nic poważnego :/

    Przecudnie wyglądasz :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  16. polecam Ci książke 'silent takeover' - o tym jak właśnie żywienie wpływa na psychikę człowieka. jeżeli masz wahania nastroju, tak jak ja, może mieć na to wpływ to co jesz i super że zmieniłaś dietę :) to na pewno krok naprzód! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  17. Śliczna stylizacja!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja w tym roku mam baaardzo aktywne wakacji, jest świetnie, chociaż czasami chciałabym mieć trochę więcej chwil dla siebie samej ;) Pięknie wyglądasz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Mnie wakacje zawsze mijają niesamowicie szybko... teraz tym bardziej, bo oglądam seriale, czytam książki i piszę własną.
    Myślę, że ponowne przestawienie się na wstawanie o 5;30 będzie bardzo trudne, bo teraz zdarzają się dni, w których o tej godzinie dopiero idę spać.
    Śliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.