July 12, 2017

2 Palety z Azjatyckich stron


Kolejny raz postanowiłam zmierzyć się z kosmetykami ze stron azjatyckich. Na rzut trafiły dwie palety: paleta cieni i paleta rozświetlaczy. Zapraszam do przeczytania! Dowiecie się jaka jest moja opinia na ich temat x 

PALETA CIENI NA WZÓR HUDA BEAUTY 
Paleta na stronie faktycznie przypominała Hudę Beauty. Jest nią dość mocno inspirowana, chociaż dla mnie bardziej ściągnięta. Szczerze wątpiłam w fakt, że paleta może być dobrze napigmentowana. Byłam jednak bardzo ciekawa jak tym razem poradziły sobie azjatyckie strony jeśli mówimy o kosmetykach. Nie mogłam się doczekać kiedy paleta trafi w moje ręce. Kiedy tylko dostałam paczkę, zaczęłam od niej. Jestem naprawdę oszołomiona jakością cieni. Jeśli chodzi o cienie błyszczące, jest to dosłownie masełko. Są świetne! Jednak najbardziej zaskoczyły mnie maty. ( na jednym ze zdjęć możecie dostrzec swatch koloru różowego )Jest to jakość porównywalna do Inglota albo nawet Zoevy. Jestem zachwycona tą paletą!

OCENA: 8/10 
Paleta na stronie : klik

PALETA ROZŚWIETLACZY
Czas na rozświetlacze! Miło mnie zaskoczyły. Jakościowo przypominają mi rozświetlaczez Primarka, które kupiłam podczas mojej wycieczki do Berlina. Są świetne, jednak nie zaskoczyły mnie aż tak jak paleta. Do tej palety muszę się jednak bardziej przekonać, ponieważ niespecjalnie podobają mi się ciemniejsze kolory (mające pełnić funkcje bronzera) a różu nie używam! Jestem jednak ciekawa efektów. Być może kiedyś się nimi pochwalę :) 

OCENA: 6/10
Rozświetlacze: klik
Uważam, że warto zakupić te palety. Są świetnie wykonane, mają cudowną pigmentację. Pięknie dopełniają codzienny, ale także wieczorowy makijaż. Warto w nie zainwestować
w szczególności dlatego, że są maksymalnie tanie! :) Polecam z całego serduszka. x 

24 comments :

  1. Mają śliczne kolorki, nie spodziewałam się tak dobrej jakości, chętnie zobaczyłabym jakiś makijaż z udziałem paletki cieni!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Niesamowita pigmentacja pierwszej palety. Nie wierzę w to, że chińskie kosmetyki mają taką jakość!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  3. Mają cudowne kolory! Ja niedawno zamówiłam sobie tę pierwszą paletę, teraz czekam aż do mnie dotrze :D

    ReplyDelete
  4. Przepiękne kolorki tej pierwszej palety! I ta pigmentacja - MEGA! ;)

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się w obydwu - te kolory...Nieziemskie!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ta pierwsza paleta ma naprawdę cudowne kolory!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wow, jak na chińskie kosmetyki - pigmentacja fantastyczna!
    Bardziej podoba mi się ta pierwsza paletka, kolorki ma śliczne :)
    Do tego piękne zdjęcia ♥

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  8. Ta pierwsza paletka naprawdę nieźle napigmentowana ;) Szczególnie te błyszczące cienie to cudeńko ♥
    Chyba się na nią skuszę :)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  9. Jejku te kolory w tej palecie *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja się nie zabardzo nie maluje, ale jak pokazujesz te palety to bardzo mnie intrygują 😏 Ta pigmentacja wyglada wspaniale! 😍

    ReplyDelete
  11. palety wydają się być całkiem spoko, jednak bardziej zainteresowałam się paletą z cieniami, gdyż rozświetlaczy nie używam :) kolorki cieni bardzo mi się podobają. Śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  12. Ta pierwsza paletka ma niesamowite kolory!

    ReplyDelete
  13. O na prawdę dobrej jakości paletkę z chińskich stron już się zdążyłam przekonać ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    ReplyDelete
  14. Świetnie się prezentują te paletki!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Obie palety zachwycają, jak widać na zdjęciach, swoją pigmentacją! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  16. Bardzo chciałam sobie kupić paletę z Huda, ale właśnie widziałam ta ''podróbkę'' i byłam jej ciekawa. Aż ją zamówię, zrobiła na mnie dobre wrażenie.

    https://paulonkal.blogspot.com/2017/07/oficjalnie-zostaam-ska.html

    ReplyDelete
  17. Miałam właśnie pytać czy to Huda, ale później przyjrzałam się bliżej opakowaniu. Kolorystyką przypomina mi też Anastazję. Super, że udało Ci się znaleźć jej godny odpowiednik ;)

    ReplyDelete
  18. Pierwsza paleta wygląda świetnie, ale ja nadal boję się kupować kosmetykow z azjatyckich stron :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Pigmentacja pierwszej paletki zachwyca, czekam na post z jej użyciem :)
    http://heble-he.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Obydwie palety maja świetne odcienie dokładnie w moim stylu, widać tez ze pigmentacja jest świetna, poważnie zastanowię się nad ich kupnem :3 mój blog

    ReplyDelete
  21. Pigmentacja zwłaszcza w pierwszej palecie mnie zachwyca!
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  22. Przepiękne są te kolory!:) Cudowne paletki

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.