June 27, 2017

The end of school



Hej! Mamy oficjalnie wakacje. Aktualnie piszę z nieswojego komputera. Pech chciał, że w pierwszy dzień wakacji moja ładowarka od laptopa przestała działać. No niestety. Na szczęście mam w domu jeszcze inne opcje! :D Zaraz przed zakończeniem roku szkolnego, spłynęło na mnie masę pytań dotyczących osiągnięć, średniej, tego jak minął mi rok. Ten rok był dla mnie maksymalnie ciężki. Pod względem nauki i tego co w życiu mnie zaskoczyło. Właściwie nie ma co narzekać, bo przecież już się skończył. Mam nadzieję, że mój blog i instagram odżyje. Tego właśnie potrzebuję. Na pewno muszę odpocząć od książek, nauki a przede wszystkim stresu.

Odchodząc od tematu stresu chciałabym wam się pochwalić moją średnią. Skończyłam pierwszą klasę liceum ze średnią 5.63 z czego jestem niesamowicie dumna. No cóż, być może nazwiecie mnie kujonem, ale tak naprawdę uczę się dla samej siebie, a właściwie dla matury, którą będę pisać już za dwa lata.

W wakacje mam zamiar przede wszystkim odpocząć. Nie chcę planować niewiadomo czego. Jeśli zdarzy się dzień lenistwa nic się nie stanie. Chce być gotowa, zrelaksowana na przyszły rok szkolny. Tego wam też życzę! Buziaki x


32 comments :

  1. Ale słodki plecak! Dzień lenistwa wcale nie jest taki zły, można się zrelaksować przed rokiem szkolnym.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję tak wysokiej średniej! Widać efekty ciężkiej pracy :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wow, świetna średnia! Dla mnie ten rok również okazał się ciężki, ale na szczęście już się skończył. Moja średnia wynosi 4.86, nie jestem do końca z niej zadowolona, bo mogłaby być wyższa. Zdjęcia jak zwykle są przepiękne. Życzę Ci udanych wakacji ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Gratuluję tak wysokiej średniej i na prawdę podziwiam :o

    Mam nadzieję, że teraz odpoczniesz. Prześliczne zdjęcia, uroczo wyglądasz w warkoczach :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  5. Wow, gratuluję średniej i oby tak dalej :)! Świetne zdjęcia!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Baardzo ładnie wyglądasz! Świetna stylizacja!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  7. piękny plecaczek, a w tej fryzurze wyglądasz bosko:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna nowoczesna i wygodna stylizacja ;) Uroczy jest ten plecaczek ;)

    ReplyDelete
  9. Dla mnie ten rok szkolny również był ciężki, ale na szczęście teraz możemy odpocząć!
    Piękna sesja, bardzo pasują Ci te warkoczyki! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow, gratuluję tak wysokiej średniej! I życzę udanych wakacji!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Gratuluję średniej! Udanych wakacji i dużo wypoczynku!


    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  12. Ciekawe czemu nie dziwi mnie to że masz taką wysoką średnią?

    ReplyDelete
  13. Gratuluję średniej ! Ja mam nadzieję że mi uda się uzyskać równie dobrą w liceum a to już za dwa miesiące :o
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Gratuluję średniej! :*
    Super zdjęcia, wyglądasz niesamowicie!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  15. Jeeeej, jak ładnie!
    Słodko wyglądasz w takich warkoczykach! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.