May 14, 2017

Rose


Hej! Dziś przychodzę do was z kolejną stylizacją i jestem z tego powodu niesamowicie szczęśliwa. Ostatnio udało mi się podjąć się ciekawej współpracy, której efekty zobaczycie wkrótce na blogu. Jest to coś zupełnie nowego, dlatego cieszę się, że taka okazja się nadarzyła. Pokochałam pudrowy róż. O tym już pewnie wiecie. Coraz bardziej ciągnie mnie do kolorów. Cieszę się z tego, bo kiedyś jedynymi kolorami, które tolerowałam był czarny, biały i szary. Dzisiejszą stylizację przełamałam koszulką, która ma bardzo ciekawe wiązanie. Na początku nie byłam do niej do końca przekonana. Aż do momentu kiedy ubrałam ołówkową spódnicę! Uważam, że obie te rzeczy tworzą zgrany duet, a kurtka w różowym kolorze wszystko dopełnia. No i jeszcze mój plecak z Primarka, który jest tak idealnych rozmiarów, że nie mogę się z nim rozstać! 

top: klik

41 comments :

  1. ładne ujęcia, a top bardzo oryginalny :)

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja, wygląda obłędnie :) Ja to wciąż żyję w świecie, w którym jedynymi akceptowanymi przeze mnie kolorami jest czarny i biały - z akcentem na biały, choć wyraźnie widzę, że czarny sprawia, że mam szczuplejszą twarz (nie mam nawet pojęcia jak to się dzieje!). Zawsze marzyło mi się, żeby móc ubrać śliczne rzeczy, z klasą, ale z moją figurą wyglądałabym jak krowa w krawacie, haha.

    ReplyDelete
  3. Cudownie! Prosto, a zarazem elegancko i kobieco 😍 A to czarno-białe zdjęcie jest najsłodsze na świecie 🙊💘

    ReplyDelete
  4. Super wygladasz i te swietne miejsce na zdjecia!
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  5. bardzo ciekawa bluzeczka :)

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja i super zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz ślicznie! A ta stylizacja jest idealna <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudna stylizacja!

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie Ci w tym kolorze, makijaż flawless <3
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ładnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia chyba jak zawsze mi się podobają! Bardzo ładnie na nich wyszłaś. A ta różowa ramoneska zdecydowanie do Ciebie pasuje.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piekne zdjecia! Bardzo Ci pasuja takie kolory. Uwielbiam pastele, ramoneski i te gorsety! Niedtety dla mnie wszystkie sa za duze wiec odpuszczam sobie ten hit sezonu. Naprawde piekna sesja, buziaki

    Caiawichowska

    ReplyDelete
  14. Ta kurtka to ŻYCIE! :)
    Przecudne zdjęcia, ale czekam na 'różowe' zdjęcia :))))) Jak zobaczyłam snapy to stwierdziłam, że to będzie sztos ;D

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  15. Cudowna stylizacja!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  16. Też uwielbiam pudrowy róż :) Wszystko świetnie ze sobą dopasowane!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śliczna kurtka, również kocham ten kolor. :)
    Ładnie wyglądasz. No i pięknie podkreślone oko!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.