May 8, 2017

NIEMCY


Hej! Jeśli uważnie oglądaliście mnie na snapie i obserwowaliście mojego instagrama, na pewno wiecie, że byłam w Niemczech! Powiem tak, z samego początku, nie miałam zbytnich chęci na ten kraj. Sama nie wiem dlaczego. Liczyłam jednak, że się przekonam. No i się udało! Na pewno nie jest to kraj, który jest obdarzony niesamowitym klimatem tak jak Włochy. Jest to coś zupełnie innego, ale styl Niemiec bardzo mi się podoba. Ten kraj wyróżnia się pięknymi, zdobionymi budowlami. Byłam w Niemczech zaledwie dwa dni. Wydaje mi się, że potrzeba trochę więcej czasu na zwiedzenie tych miejsc. Mam nadzieję, że tam wrócę. :) 

Naszą wycieczkę zaczęliśmy od Poczdamu, to właśnie stamtąd jest najwięcej zdjęć kwiatów. Poczdam jako miasto bardzo mi się spodobał. Moją uwagę przykuły przepiękne, nowoczesne domki jednorodzinne. Jedyną wadą była temperatura, której momentami nie dało się znieść. 

Najwięcej radości przyniosła mi wizyta w Berlinie. To miasto chciałam zobaczyć już od bardzo bardzo dawna. Cieszę się, że miałam taką okazję. Miasto głównie składa się ze starych kamienic, ale moją uwagę przykuła nowoczesna dzielnica Berlina (wydaje mi się, że był to Potsdamer Platz). Będąc w Niemczech bardziej zainteresowałam się historią Muru Berlińskiego. To było niezwykłe poznać szczegóły oraz zobaczyć go na żywo. 

Dajcie znać czy byliście w Berlinie i jak wspominacie ten wyjazd!




40 comments :

  1. Super fotorelacja! Ja lubię Niemcy, to bardzo ładny kraj :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  2. Nie sądziłam, że w Niemczech jest tak ślicznie! Zazdroszczę wyjazdu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja od zawsze lubiłam architekturę w niemczech :)
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie byłam w Niemczech, ale na wakacjach mam zamiar trochę pozwiedzać tak weekendowo ! Szczególnie interesuje mnie Berlin i Drezno :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nie sądziłam, że jest tam tak pięknie!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  6. Marzy mi się powrót do Niemiec, szczególnie do Berlina - byłam 2 razy i za każdym odkryłam coś nowego, jego inną stronę. Genialne zdjęcia, te kolory i kadry - aż chce się oglądać! <3

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, w Berlinie mnie jeszcze nie było!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Jeju jak tam pieknie. Najchetniej wzielabym aparat i tam ruszyla !
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  9. Świetne, klimatyczne zdjęcia! To super, że udało Ci się zwiedzić jakąś część świata ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cudne foteczki, ale mega taka wycieczka!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  11. Jakie wspaniałe zdjęcia, naprawdę jestem w szoku! Czym robisz zdjęcia?
    Przy okazji chciałabym zaprosić do siebie, ponieważ dopiero zaczynam i przyda mi się każda opinia a może spodoba ci się mój blog sandziv.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Berlin znajduję się na mojej liście miejsc do odwiedzenia. Jeszcze nie miałam okazji ale mam nadzieję, że już niedługo..
    Świetne zdjęcia!
    Zza obiektywu

    ReplyDelete
  13. Ale super zdjęcia! Byłam w Berlinie i bardzo chciałabym tam wrócić! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie planowałem odwiedzić niemiec (mimo że każdy praktycznie z mojej rodziny tam był) Ale po twoich zdjęciach widzę że można znaleźć tam piękne miejsca.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale zazdroszczę ci tego wyjazdu ;p

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  16. Ale jesteście słodką parą! Osobiście uwielbiam Berlin, szczególnie za jego architekturę i ten niemiecki spokój :)

    ReplyDelete
  17. Miałam okazję być w Berlinie parę razy, jednak nigdy nie zwiedziłam go tak dogłębnie, gdyż zwiedzanie miast autem to nie zwiedzanie. Zdecydowanie lepiej wybrać transport miejski! Mimo to nie zaliczam Niemiec do swoich ulubionych państw :/

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.