May 20, 2017

Magazyn Duza 9


Cześć kochani! W ostatnim czasie wybrałam się z Kubą do całkiem świeżutkiej kawiarni w Kielcach. Od zawsze mieliśmy chęć się tam spotkać, ale nigdy nie było takiej okazji. Wreszcie, w wolny weekend postanowiliśmy wpaść do Magazyn Duża 9. Lokal znajduje się tuż obok Teatru "Kubuś", więc myślę, że kojarzycie te tereny.

Klimat. Klimat jest czymś, co najbardziej doceniam w kawiarniach/restauracjach. W tego typu lokalach musi panować spokój. W Magazynie można się rozluźnić. Atmosfera jest bardzo miła, wręcz rodzinna. Właściciele bardzo przyjaźnie witają klientów. Radość da się wyczuć na kilometr :) Dodatkowo wnętrze lokalu jest przepiękne i TOTALNIE w moim stylu. Surowe, białe ściany, plakaty, kolorowe krzesła. Dobór muzyki również przypadł mi do gustu. Pierwsze wrażenie na plus :)

Przejdźmy do jedzenia, które kocham! Bo kto nie kocha? Magazyn Duża 9 skupia się głównie na sałatkach i kanapkach. Posiada także ogromny wybór smoothie i soków! Zdecydowałam się na kanapkę z ogórkiem kiszonym i karkówką. Szczerze mówiąc trochę się obawiałam tego połączenia. Byłam więc bardzo pozytywnie zaskoczona, gdy kanapka okazała się najlepszą kanapką jaką jadłam kiedykolwiek! Porcje są duże! Gwarantuje wam, że się najecie :) Do kanapek wybraliśmy smoothie kakaowo-bananowe. Idealne! Nie za słodkie, nie za gorzkie. Wreszcie coś orzeźwiającego! 

Nie spodziewałam się, że takie pyszności można znaleźć w małej, skromnej kawiarni! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Warto odwiedzić to miejsce, jeśli macie ochotę zjeść coś pysznego, a także się odstresować. Ja bardzo polecam i uważam, że sama często będę tam wracać. Także zapraszam wszystkich kielczan (i nie tylko) do odwiedzenia Magazyn Duża 9! Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie! x


40 comments :

  1. Uwielbiam takie klimatyczne miejsca :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się w tym klimacie. Cudownie tam jest. Moze kiedys sie wybiore:D
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  3. Przepiękne wnętrze, a jedzonko wygląda pysznie! Jeśli będę w Kielcach to myślę, że się tam wybiorę :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  4. Nie mogę napatrzeć się na te cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale świetna grafika jest tam! Aż kusi aby się tam przejść !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne w nowoczesnym stylu miejsce
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kawiarnia sprawia świetne wrażenie! Będąc w kielcach chętnie ją odwiedzę :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Naprawdę świetny klimat! Takie miejsca bardzo inspirują.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są mega klimatyczne!
    Jak będę mieć okazję być kiedyś w Kielcach, na pewno odwiedzę to miejsce ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ciekawe miejsce. :) Bardzo tam ładnie.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Jeny, absolutnie porywające wnętrze, ale chyba najbardziej spodobało mi się zdjęcie wejścia - mam wrażenie, jakbym cofnęła się kilkadziesiąt lat wstecz, lub oglądała zdjęcia miasta z lat 80..:)

    Zapraszam do siebie,
    https://theluucky13.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Koniecznie muszę Cię pochwalić za makijaż. Widzę, że tym razem poszłaś bardziej w kolory, a codzienny brąz na pewien moment zanikł. Podoba mi się taki makijaż. Zauważyłam, że powstaje coraz więcej mniejszych kawiarni i restauracji z ciekawym designem i zachęcającą atmosferą. W moim mieście jest kilka takich mniejszych lokali.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jak Ty to robisz, że zdjęcia tak doskonale oddają opisany przez Ciebie klimat miejsca? Świetne są! :)

    ReplyDelete
  14. Ale genialne miejsce! Bardzo mi się podoba :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Fajne są takie miejsca, gdzie serwuje się nieco co innego niż taki pospolity obiad jaki można dostać w pierwszej, lepszej restauracji.
    Szkoda, że u mnie w mieście nie ma takiego lokalu ;)

    ReplyDelete
  16. Wygląda na super miejsce, już podoba mi się ten klimat! Szkoda, że to tak daleko.

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Z chęcią bym się tam wybrała :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. O świetnie, teraz w większych miastach coraz więcej takich ciekawych miejsc się otwiera.

    http://www.fashionbyfeather.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajna miejscówka. Jak kiedyś będę w Kielcach, na pewno się ta wybiorę. Piękne robisz zdjęcia!
    www.kobiece-inspiracje.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.