May 6, 2017

Floral



Hej! Znów wracam do was z postem modowym. Dziś mam do zaprezentowania stylizację, w której główna rolę pełni koszula z przepięknym haftem. Możecie nosić ja również jako sukienkę, ale ja wybrałam tą cieplejszą opcję. Wspominałam już kilka razy na blogu jak bardzo zakochałam się w motywie kwiatów. Moda zatacza koło, a ja w sumie się z tego cieszę. Czuję się bardzo zmotywowana do tworzenia nowych postów dla was. Mam nadzieję, że "stara Jessica" powróci. Jest tu ktoś kto pamięta jak dodawałam posty co dwa dni? To były czasy! Szczerze mówiąc wydawało mi się ze wtedy miałam dużo nauki. Jak widać dużo było dla mnie pojęciem względnym, bo dopiero w liceum zobaczyłam co to znaczy dawać z siebie 100% albo nawet dużo więcej ponad normę. Tak czy siak liczę, że w maju będę się odzywać do was częściej. Nie zapomnijcie jednak, że w tym miesiącu jestem na snapie: snapbloggers i jess_viki :) 

koszula: klik 

46 comments :

  1. Wyglądasz świetnie. Pamiętam jak wstawiałaś posty częściej ale jeśli nie masz czasu to nie rób tego na siłę :) Ja teraz pomimo, że wyjechałam z domu na ponad miesiąc (weekendy i święta w domu) to wstawiam posty o wiele częściej! Ostatnie 2 posty wstawiłam 2 dni po sobie a wersji roboczych mam z jeszcze parę. Chyba nowy sprzęt mnie tak zmotywował haha Śliczny masz makijaż. Myślałaś żeby włożyć te koszulę w spodnie? Myślę, że wyglądałoby to równie fajnie :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest chyba trochę za długa :) Ale spróbuję, dzięki!

      Delete
  2. Super koszula! I świetnie prezentuje się z białymi spodniami :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  3. Ponownie mogę zwrócić uwagę na bardzo ładny makijaż! Na prawdę dobrze się w tym spisujesz. A białe jeansy nieźle dopełniają całą stylizacje. Powodzenia z nauką.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pierwsze zdjęcie po lewej mnie urzekło 😍💘 Tak pamietam jak często dodawałaś posty, jednak wiem że to ciężkie. Bo sama teraz tam mam ;) Ja mam bardzo dużo ubrań w kwiatki, a przez to że teraz są modne to coś czuje że będę miała ich jeszcze więcej bo uwielbiam ten motyw❣️

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam ten kwiatowy trend, koszula wygląda przepięknie.
    Zawsze będę Cię podziwiać, jak robisz takie cudowne makijaże. Uwielbiam je oglądać na Twoim instagramie! <3
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale cudownie wyglądasz w tej koszuli! Nie mogę oderwać wzroku od zdjęć. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczny makijaż! Świetna stylizacja, koszula bardzo Ci pasuje!

    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  8. Masz piękną urodę :D Bardzo podobają mi się te spodnie z dziurami :)

    ReplyDelete
  9. Piękny makijaż! A koszulę i plecaczek z chęcią powitałabym we własnej szafie :')
    Też mam straszny problem z czasem i ogromem nauki w liceum...
    https://yozizira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Uważam, że lepiej dodawać post wówczas gdy ma się na to czas, niżeli pisać coś słabego z konieczności i braku inspiracji. Makijaż jak zwykle cudowny! Nie mogę oderwać wzroku od zdjęć, które zawsze są u Ciebie tak doskonałe! Wyglądasz wspaniale.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post ❤!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super stylizacja, bardzo podoba mi się Twój makijaż :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowna jest ta koszula! Mierzyłam ostatnio bardzo podobną, jednak jestem za niska do takich długich rzeczy i wyglądałam jak krasnal :D

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. O kurczę koszula jest świetna. Uwielbiam te naszywki w postaci kwiatów

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Przepiękna koszula...no i plecaczek!!! ostatnio uwielbiam ten dodatek!
    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo do twarzy Ci w tej koszuli, śliczne masz włosy :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  16. Ja także kocham motyw kwiatów :)! Świetna jest ta koszula, wyglądasz w całej tej stylizacji bajecznie. Uwagę zwróciłam też na makijaż - jak dla mnie rewelka :).
    Pozdrawiam serdecznie! Karolina, http://karlin91.blogspot.com.

    ReplyDelete
  17. Kwiaty, a w dodatku na niebieskiej koszuli <3 Coś co kocham <3
    Bardzo spodobał mi się post i zdjęcia :) myślę, że zostanę tu na dłużej
    http://bykatherina.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Kocham kwiatowe motywy, a koszula prezentuje się świetnie!
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Koszula jest swietna, podobają mi się te drobne paseczki i haft :)

    ReplyDelete
  20. Świetna koszula! Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  21. Przepiękne zdjęcia!♡
    Ślicznie wyglądasz!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Wooow, jesteś przepiękna. I stylizacja świetna, bez zbędnej przesady :)

    ReplyDelete
  23. Ta koszula jest cudowna!
    www.onlydreams.pl

    ReplyDelete
  24. Bardzo lubię modny teraz motyw haftów, choć sama nie mam żadnego ubrania z tym motywem :)

    ReplyDelete
  25. Też uwielbiam te motywy kwiatowe, ślicznie wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  26. Piękna koszula! :)
    http://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Przepiękna koszula :) Uwielbiam kwiaty w każdej postaci :)

    ReplyDelete
  28. Cudownie wyglądasz, śliczna stylizacja! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.