May 1, 2017

Azjatyckie strony - opinia



Hej, hej! Kolejny raz przychodzę z nowościami! Niestety, większość rzeczy zamówiłam z myślą o wiośnie, na którą chyba jeszcze troszkę poczekamy. Mimo wszystko mam nadzieję, że te rzeczy się przydadzą. Często pytacie mnie o konkretne rzeczy z azjatyckich stron. Co właściwie warto kupić na azjatyckich stronach? Niestety nie jestem w stanie odpisać każdemu, więc postanowiłam zrecenzować po krótce produkty, które do mnie dotarły. Mam nadzieję, że tego typu post przypadnie wam do gustu.

Koszule z tych stron mogę wam śmiało polecić. Większość z nich przychodzi z metkami sklepów takich jak Zara. Nietrudno się domyślić, że wszystko idzie do nas z jednego miejsca ;) Mam wiele koszul z azjatyckich stron i każda przypadła mi do gustu. Wybierajcie jednak większe rozmiary, ponieważ rozmiarówka jest mocno zaniżona.
Uważam, że pędzle z azjatyckich stron to coś kultowego. Każda blogerka je miała i założę się, że każda mieć będzie! Moja kolekcja pędzli pochodzi tylko z zamówień internetowych. Uważam, że nie warto przepłacać. Z całego serca mogę polecić wam pędzle z włosia syntetycznego. Są świetne! 
Oczywiście akcesoria do podkładu! Je możecie znaleźć w cenach myślę, że do 2-3$. Tak naprawdę są identyczne jak w polskich drogeriach. Gąbeczki sprawdzają mi się świetnie. Troszkę gorzej jest z silikonowym blenderem, który jest nowością na rynku. Chyba po prostu nie mam do niego cierpliwości! :D
Kostiumy kąpielowe to coś co śmiało możecie zamawiać na azjatyckich stronach! Warto jednak zajrzeć w wymiary. Oczywiście pewniej będzie zamówić strój jednoczęściowy, chociaż ja ryzykowałam z bikini i na szczęście rozmiar był dobry!
Motyw kwiatów to coś co kocham! Co tu dużo mówić? Sukienka jest świetna, a jakość porównywalna do sieciówek!

LINKI: 


koszula w paski

koszula biała z kwiatami

strój kąpielowy

pędzle

gąbeczka

silikonowy blender

sukienka

sweterek 

kolczyki


46 comments :

  1. Ja również jak najbardziej polecam i koszule i pędzle z azjatyckich stron :) Motyw kwiatów też uwielbiam, dlatego też sukienka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Świetne rzeczy! Uwielbiam produkty z azjatyckich stron. Są bardzo dobrej jakości i można znaleźć prawdziwe perełki :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  3. Zamówiłas swietne rzeczy! Sukienka i koszule sa piękne:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Zastanawiam się właśnie nad kupnem torebki, która jest na pierwszym zdjęciu, myślisz, że wato? :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ta sukienka z kwiatami jest oblędna! :)
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  6. Prześliczne rzeczy! Zaciekawiły mnie bardzo te pędzle do makijażu. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Ja również mam pędzle tylko z azjatyckich stron i sprawdzają się genialnie!

    ReplyDelete
  8. Piękne rzeczy, hafty są cudne :)

    ReplyDelete
  9. Świetne rzeczy, jednak co do pędzli chyba trafiłaś z nimi, bo wiele blogerek jak czytałam nie były zadowolone z włosia pędzli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, nie trafiłam na żadne, które by mnie zawiodły :D

      Delete
  10. Zakochałem się w tej koszuli. Ubrania świetne wow.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się koszula w paski i sweterek <3

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne ubrania! Ja ostatnio też zamawiałam rzeczy wprost w letnim klimacie, bo liczyłam, że na majówkę będzie naprawdę dużo słońca.. cóż trochę mi to nie wyszło, haha, chociaż na szczęście pogoda teraz się poprawia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia, mam ten sam biały sweterek z haftami :)

    ReplyDelete
  14. Świetne rzeczy ciągle nie mogę sie zmusić do zamówienia z takich stron cokolwiek. Dziś juz chciałam zamówic kilka produktów z Alliexprex. Chodz zastawnaiwa mnie jedno jak bede płacic czytałam o tej stronce i piszę że od niedawna nie trzeba wymieniąc pl na euro. A jak ty płacisz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubrania mam raczej ze współprac. :) Na Ali nigdy nie zamawiałam.

      Delete
  15. Nigdy niczego nie zamawiałam na zagranicznych stronach, a tym bardziej azjatyckich rzeczy :D Niemniej, moją uwagę przykuły pędzle. ;)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Nic nigdy nie kupowałam na azjatyckich stronach, ale może kiedyś się skuszę :) bardzo fajne rzeczy zaprezentowałaś!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękne są te koszule! :) Często robię zakupy na takich stronach.


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  18. Omg, wszystkie rzeczy są prześliczne <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  19. *.* Piękny sweterek! A pędzle - niczym róg jednorożca ^_^ Piękne rzeczy!
    Zapraszam także do mnie ;)
    http://punktagi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Również uwielbiam pędzle z tych stronek! Co do ubrań- masz rację jakość taka jak w sieciówkach. Piękne zdjęcia <3

    http://www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  21. Ale ślicznie wyglądasz! Na azjatyckich stronach nie kupuje, ale rzeczy, które pokazałaś bardzo mnie zachęciły.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. świetne rzeczy zamowilas *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jeju kochana piękne te rzeczy pozamawiałaś!!<3
    Koszule i sukienka są ŚWIETNE<3

    ReplyDelete
  24. Niektóre z rzeczy, które znajdują się na chińskich stronkach typu Zaful czy Rosegal wbrew pozorom mają naprawdę świetną jakość. Sukienka z kwiatowymi naszywkami jest prześliczna!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudowne rzeczy! Piękna jest ta sukienka, a pędzle również mogę polecić:)

    pcisel - nowy post, ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  26. Czasami można trafić na naprawdę bardzo fajne rzeczy z takich stronek ! Wiadomo, że nie wszystko przyjdzie takie jak oczekiwaliśmy, ale jak na taką cenę to nie ma co narzekać :)

    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  27. Przepięknie wykonany makijaż oczu i super koszula. Bardzo ładne zdjęcia 😊 Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.