March 6, 2017

Spring Jackets & Shoes


Hej misie, dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem modowym. Wiem, że jest ich masa! Jeśli chcecie post o innej tematyce niż zwykle, zaproponujcie coś w komentarzu! Ostatnio moją obsesją są kurtki, które zdecydowanie dodają uroku każdej stylizacji. Skończyło się na tym, że trzy zamówiłam, a jedną kupiłam na promocji w Pull&Bear. Jej jednak tutaj brakuje, ponieważ czekam aż zrobię i opublikuję zdjęcia w niej na blogu. Ubrania, które dzisiaj dla was przygotowałam są z zupełnie różnych bajek. Zacznijmy od naszywek! Zdominowały cały świat. Naszywki pamiętam z czasów przedszkola, kiedy kupowało się je w pasmanterii i doszywało do spodni lub kurtek. Ten trend powrócił. Czasem w oryginalnej, a czasem w nieco odmienionej wersji. W ostatnim czasie na topie jest motyw kwiatów a dokładniej róż. Naprawdę kocham ubrania w tym stylu. Bardzo cieszę się, że trafiłam właśnie na kurtkę przedstawioną poniżej. Co do naszywek. Nie tylko można doszyć je do ubrań, ale także i do butów. Moje oryginalne, oldschoolowe buty typu slip on znajdziecie na stronie redpumps.pl Są bardzo wygodne! Drugą parą jaką dostałam od tego sklepu są lakierowane połbuty. Niestety są na mnie trochę za duże, więc najprawdopodobniej powędrują do mojej babci! Tak jak mówiłam, kurtki bardzo szybko stały się moją obsesją. Tak więc zamówiłam jeszcze dwie: jedna - skórzana w literki, bardzo oryginalna, pasuje do wielu rzeczy i kompletnie odmienia stylizację oraz druga - bardziej oldschoolowa, starodawna, sztruksowa kurteczka z futerkiem w kolorze różowym. Wszystkie rzeczy są dosyć odważne, ale tak naprawdę każde zamówienie przypadło mi do gustu! Na dole kolejne promowanie waszych blogów xx Wystarczy podać ceny trzech kurtek!

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

LINKI:


kurtka shein w różyczki // kurtka w literki // kurtka sztruksowa 

35 comments :

  1. Róże to moja obsesja, a teraz królują co mnie bardzo cieszy! 🌹 W tej Twoje kurtce jestem zakochana odkąd zobaczyłam ją na ig 😍

    ReplyDelete
  2. Kurtka w róże absolutny hit! Zakochałam się <3

    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zakochałam się jeansowej kurtce z różami, super <3
    https://bijoch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetna kurtka ♥
    Kurtka w różyczki: $30
    Kurtka w literki: $26.99
    Kurtka sztruksowa: $25.39
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  5. Very nice blog

    I share your blog : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/jassica-sloniewska-httpjessicasloniewsk.html
    and
    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    ReplyDelete
  6. Kurtka w rozyczki shein $30 przecena z $40
    Sammydress kurtka w literki 26,99$ sale z 72,37$
    Kurtka sztruksowa $25,39 przecena z $42,72
    Pieknie wygladasz !
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  7. ta sztruksowa kurtka! szkoda że ma kożuch - wolałabym bez niego, ale i tak jest fajna :) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  8. Świetne ubrania. Wszystkie mi się podobają. A jeansowa kurtka z różami cudowna.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Stylizacja z kurtką w róże jest mega!! ❤

    ReplyDelete
  10. świetne te kurteczki ! *.*
    kurtka z różami 30.00$
    kurtka z literkami 26.99$
    kurtka sztruksowa 25.39$
    mój blog: pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne buty i kurtki ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Różane naszywki są piękne! A jeszcze z jeansową kurteczką to już w ogóle wow! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Fantastyczne ciuchy, zakochałam się !!! ♥ Szczególnie jeansowa i sztruksowa kurtka! Mega ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  14. Te kurtki są genialne, tak samo buty! *.*
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Te kurtki wygrywają wszystko <3
    Skórzana - 26,99$
    Różowa - 25,39$
    Jeansowa - 30,00#
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne kurteczki. Każda przypadła mi do gustu, ale ta różowa podbiła moje serce.

    1.$30
    2.$26.99
    3.$25.39

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. wow kurtki-super zapierają dech w piersiach.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tych kurtkach,wyglądają świetnie!
    w róże- $30.00 w literki- $26.99 sztruksowa- $25.39
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. Jeju, te kurtki są przegenialne! Tej skórzanej pewnie bym nigdzie nie założyła, ale tą różową i jeansową chętnie bym przygarnęła! <3

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.