March 18, 2017

Now and then




Cześć! Już dawno nie miałam możliwości zrobienia zdjęć w Warszawie. Znalazła się okazja i co prawda zrobiliśmy kilka fajnych ujęć, ale prawda jest taka, że więcej straciłam niż zyskałam! Dopadło mnie chorubsko :( Niezbyt często bywam chora, chociaż przyznam, że kilka dni odpoczynku mi się przydało. Nie o tym dzisiaj. 
***
Szczerze mówiąc, Warszawa bardzo mi odpowiada. Być może to dlatego, że tam zawsze jest wszystkiego i wszystkich pełno. Nie lubię nudy. Kocham wręcz ciągły bieg, szybkie, czasem chaotyczne życie. Nigdy nie zatrzymałam się na dłużej niż trzy dni, dlatego ciężko powiedzieć mi coś więcej, ale wiem, że dla młodego człowieka to miasto jest idealne. Można się w nim rozwijać, nauczyć prawdziwego życia w "dżungli" wieżowców. Często dostaję pytanie typu: "co ty widzisz w tej Warszawie?" Odpowiedź nigdy nie brzmi tak samo. Podoba mi się wiele rzeczy. I tak jak nie interesuję się historią, a tematy związane z wojną mnie pociągają, tak nie mogę się nadziwić jak Polska, a Warszawa szczególnie, zdążyła się odbudować. Idąc obok wielkich gmachów budynków, można czasem odnaleźć tabliczkę wspominającą powstańca. Właściwie nie czasem, ale naprawdę często. Ciężko wbić sobie do głowy, że to co teraz widzimy było zrównane z ziemią, a żaden Polak nie stanowił większej wartości dla kogokolwiek. Wydaje mi się, że warto doceniać nasze miasta. I zamiast porównywania z popularnymi europejskimi stolicami, radziłabym popatrzeć w przeszłość i dziękować za to, co mamy teraz. Warszawa jest magiczna. Raz znajdziesz niesamowitą budowlę (nie jest to wybitnie trudne), a raz kamienicę, która jest pozostałością po Warszawskim Getto. 

kurtka: klik // zdjęcia robił mój chłopak



53 comments :

  1. Pięknie wyglądasz! Ja marzę o Warszawie i może niedługo uda mi się tam wybrać :D Zdrówka :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  2. Kurtka jest cuuuuudowna! :) Aż musiałam sprawdzić z którego sklepu pochodzi i muszę przyznać, że nie wiedziałam, że ten sklep ma aż tak fajny towar :)!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  3. Lubię Warszawę, ale często męczy mnie ta wieczna gromada ludzi gdziekolwiek by się nie poszło. Chyba nie potrafiłabym tam mieszkać.
    Przepiękne zdjęcia-gratuluję Kubie :D

    blog-klik

    ReplyDelete
  4. Owszem masz rację, z historią, nas jakoś nie rozpieszczała i może dlatego? Nie wiem, super zdjęcia i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Ja mieszkam w Warszawie i moim ulubionym miejscem jest zdecydowanie Starówka. Piękne, stare budynki i magia tego miejsca. Często przypominam sobie o wojnie i o tym, jak dzielnie walczyli np. w Powstaniu Warszawskim. Pomimo tego, że jednak Warszawa odbudowywała się dość długo to wyrosły z tego naprawdę ładne wieżowce (choć sama wolałabym te stare budynki). Kocham to miasto, ale jednak dla mnie przypisany jest spokój, haha :D Zdrowia życzę! Buziaki x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia, super look :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Warszawę! Niestety mam do niej dosyć daleko, ale rży każdej możliwości tam się zjawial, bo to tylko 40 minut samolotem z Gdańska. A Twoja kurteczka cudowna! Kocham różowy :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  8. Byłam tydzień temu w Warszawie, w ogóle jestem tam często i kocham to miasto. Bardzo fajny post.
    A zdjęcia jak zwykle prześliczne <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super, zdjęcia i stylizacja, pięknie wyglądasz ;) Mogę wiedzieć w czym obrabiasz zdjęcia ? :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam twoje stroje i te zdjęcia! Idealne :**


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja jadę do Warszawy w czwartek, mam w planach sesje! :D
    Zakochana jestem w tych zdjęciach! :O Cudo!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia wygladają mega profesjonalnie ;) Również podoba mi się Wawa i dawno nie zatrzymałam sie tam dłużej jak na parę dni.
    Pozdrawiam kielcznake :) hihi mieszkam niedaleko Kielc widać że to nasze świętokrzyskie się rozwija :) mając taką mega blogerke :)

    https://anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jeden z najpiękniejszych outfitów na Twoim blogasku :) cudowne dopasowanie! mi się Warszawa nie podoba ze względu na huk, na brak zieleni. też lubię gdy wszystkiego jest pod dostatkiem - ale i gdy jest zacisznie. mój rodzinny Rzeszów sprawdza się idealnie :)

    skydancing.pl

    ReplyDelete
  14. Przepiękne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  15. Wow, zdjęcia wyszły super ;) Ja od dawna marzę o takiej miejskiej sesji jednak daleko mi do Warszawy. Życzę zdrowia i czekam na następne wpisy!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ChorÓbsko, a nie chorUbsko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czułam, że coś jest nie tak. Dzięki! :)

      Delete
  17. no ale zdjecia bardzo ladne:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jejku, jestem totalnie zakochana w tych zdjęciach! Warszawa ma w sobie ten urok, który ja także zauważam. Za dwa tygodnie będę miała okazję tam być i mam nadzieję, że tym razem sama zrobię kilka ładnych ujęć :)

    Pozdrawiam,
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękna, różowa katana :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cudowne zdjęcia! W Warszawie nigdy nie byłam, a tak bardzo bym chciała zwiedzić naszą stolicę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja nie lubię chaotycznego życia, takiego w ciągłym pośpiechu... Męczy mnie to i denerwuje. Dlatego, kiedy jestem w Warszawie, rzadko czuję się na maksa szczęśliwa. Fakt faktem zdjęcia stamtąd wychodzą super, jest tyle miejsc do wykorzystania! Także zdjęcia wyszły ekstra, stylizacja tym bardziej, ale szkoda, że się rozchorowałaś. Wracaj do zdrowia i trzymaj się ciepło! <3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo podoba mi się twój styl! Kocham tego bloga! Śliczny outfit!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia i stylizacja! Wszystko tak idealnie do siebie pasuję.Uwielbiam Warszawę, daję pełno możliwości :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja.
    Ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, a to dlatego, że mam do niej dość daleko i praktycznie nigdy nie mam czasu na takie wyjazdy :)
    Pozdrawiam.
    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dla mnie BOMBA!! Wymiatasz<3 Super kurtka i oksy:)*

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  26. boska katana, świetny kolor :)

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia to po prostu PETARDA!! MEGA <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  28. Katana jest prześliczna! Zdjęcia są naprawdę przecudownie wykonane, uwielbiam tego typu miejską scenerię. Stylizacja w całości trafia w moje gusta! Obserwuję <3

    W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia, chciałaby w najbliższym czasie zwiedzić Warszawę! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  30. Kuba ma niezłe oko, zdjęcia są świetne! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Warszawa to naprawdę cudowne miejsce jednak jak dla mnie, Warszawiaka staje się to przytłaczające, ciągły pośpiech, bieg staje się dość monotonne, pozdrawiam ♥
    Mój blog

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.