February 5, 2017

Welcome in 90's


Hej kochani, dziś przychodzę do was z nieco inną stylizacją niż zwykle. Wizyty u Karoliny zawsze niezwykle mnie inspirują. A przepiękna kurtka z różowym futrem należy właśnie do niej. Często pytacie mnie, kto jest moją inspiracją, kimś na kim się wzoruje. Odpowiedź brzmi "nikt", chociaż ostatnie wyprzedaże mną zawładnęły i zapragnęłam kupować nieco inne, bardziej odważne ubrania. Aktualnie czekam na zamówienia z wielu stron i mam nadzieję, że wkrótce zobaczycie więcej stylizacji na blogu. W dzisiejszym stroju postawiłam na piękną, połyskującą sukienkę, którą ubrałam na biały t-shirt (wszystko z wyprzedaży). Uważam, że wszystko tworzy piękną całość, ale ta stylizacja nie miałaby wyrazu gdyby nie oldschoolowe okulary od born86.pl! Zapraszam was serdecznie do ich sklepu, ponieważ mają świetny asortyment. Pisząc ten post znajduję się na szybkim wypoczynku w Gdańsku. Chcielibyście ujrzeć post z tego miasta? Dajcie znać i pamiętajcie, że jestem aktywna na moim prywatnym snapie (jessicajestem) oraz na instagramie (@risingsuunx). Czekam na wasze opinie co do outfitu! Trzymajcie się misie x



44 comments :

  1. Cudowna stylizacja! Jess oby tak dalej ;)
    Do czego się troszeczkę przyczepie to Twoje gołe nogi... brrr! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz Ale te nogiii nie było Ci zimno?brrrr
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super wyglądasz, kurtka bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Stylizacja jest mega! Ubrałąbym się tak z chęcia! :D
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  5. Genialnie wyglądasz! Ta stylizacja jak najbardziej do Ciebie pasuje. I faktycznie, te okulary robią dużo roboty. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ten trend sukienka i t-shirt wygląda naprawdę genialnie!
    Chętnie zobaczę relację z Twojego wyjazdu do Gdańska. :)
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Prześliczna sesja 😍 I te kolory, ta kolorystyka! 💕 Zakochałam się 😱 I ty cudowna, jak zawsze zresztą 😉😘

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. OMG, ale zdjęcia *-* Mają rewelacyjne kolory w takim moim stylu :D Sukienka wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie Ci w takich falowanych wloskach :)

    ReplyDelete
  11. Piękna sukienka :) Z chęcią zobaczę z Gdańska!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. jak zawsze perfekcyjnie! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo fajnie to wyglada:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Nie dziwię się, że wizyty u niej Cię inspirują skoro ona sama jest mega inspirująca osobą. Już sam jej pokój wymiata haha :D
    Cudne zdjęcia, pięknie wyglądasz <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. uwielbiam styl lat '90 :)
    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  16. Zakochałam się w tej kurtce! Wyglądasz pięknie i tak promieniście <3 Uwielbiam Twoje stylizacje <3
    ~KLIK MOJ BLOG~

    ReplyDelete
  17. Jejku, ta kurtka jest cudowna! :) Chętnie zobaczę jakieś posty z Gdańska!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz, super zdjęcia! Chętnie zobaczę post z Gdańska, jako że to moje okolice haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam modę z lat dziewięćdziesiątych :) Wyglądasz super! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Podobają mi się bardzo tego typu okulary, wyglądają naprawdę ciekawie, ślicznie Ci w takich falowanych włosach ;)

    ReplyDelete
  21. Cudownie wyglądasz, te okulary wyglądają naprawdę świetnie! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ciekawa stylizacja i super zdjęcia 💗

    ____________________________
    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne,oryginalne połączenie,bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  24. Ciekawe jakby prezentowała się stylizacja po dodaniu kabaretek... :) W każdym razie gołe nogi troszkę rażą, ale nie jakoś mocno. Fajna sukienka i kurtka :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. A! To ty haha! Obserwowalam CIe na Jesmili i wydajesz sie przesampatyczna! JAkos zdjec mnie osobiscie powala na kolana,jest genialna! Tez chce takiej jakosci zdjecia robic u mnie nablogu-ale musze poczekac troszke na aparat,haha! SUper post naprawde,jestes cudowna,taka sliczna!♥
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ta kurtka jest cudowna! Ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  27. Wow ! Świetna kurteczka, cudowne fotki i te włoski ♥♥♥

    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.