March 1, 2017

Recenzja Palety Cieni Zoeva Blanc Fusion


Czy paletka Blanc Fusion się sprawdza? Czy jest dobrze napigmentowana? Jest rewolucyjna i warta swojej ceny? Zapraszam na recenzję! :) 
***
Bardzo rzadko zabieram się za recenzję kosmetyków, ponieważ zdecydowanie nie jestem ekspertem w porównywaniu kosmetyków, ich składów, itp. Wychodzę z założenia, że jeśli coś mi się faktycznie sprawdza i nie wywołuje na mojej skórze reakcji alergicznej - jest ok! Używanie tej palety jest samą przyjemnością. Z tego względu postanowiłam podzielić się z wami moimi odczuciami. Niestety na tą chwilę posiadam tylko jedną paletę, więc nie mam punktu odniesienia do innych. 

Opakowanie
Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego. Jest to papierowe, matowe opakowanie, które mnie zachwyciło. Jest przepiękne! Zamyka się na magnes. Jedyne czego mi brakuje to lusterko. Byłaby fajna na wyjazdy ze względu na to, że jest dosyć płaska i zmieści się do każdej torby, bądź walizki. Ja na pewno zabiorę ją ze sobą nie raz! W palecie znajduje się 10 cieni. 

Ilość w stosunku do ceny
Cena palety waha się na różnych stronach. Ja swoją kupiłam za 89,90 zł i to jest jej najczęstsza cena. Wychodzi 8,90 za jeden cień, czyli taniej niż za jeden cień z Inglota (przypominam, że w Inglocie trzeba jeszcze kupić kasetkę magnetyczną). Oczywiście byłoby przemiło, gdyby palety Zoevy były tańsze, ale uważam, że cena co do jakości jest w porządku. W skład wchodzi 5 cieni błyszczących i 5 matowych.

 Jakość i pigmentacja
Jakość cieni jest obłędna. Nawet jasne cienie mają dobrą pigmentację. Blendują się wręcz same. Nie zrobicie sobie nimi plam. Długo utrzymują się na powiecie (testowałam bez bazy). Kolory są idealnie dobrane mimo tego, że niektóre wpadają w zimne, niektóre w ciepłe tony. Wszystko tworzy spójną całość. Lubię cienie matowe, ale te błyszczące skradły moje serce z tego względu, że nie potrzeba duraline, który wzmacnia ich piękny blask. Oczywiście jeśli ktoś chce, może go wykorzystać, ale do dziennego, subtelnego efektu, uważam, że nie jest on potrzebny :) Myślę, że swatche wyjaśnią wszystko!

Ogólna ocena i makijaż 
Cienie z palety Blanc Fusion od Zoevy są bardzo wydajne, przyjemne w użyciu. Ładnie się blendują. Na tą chwilę jest to moja ulubiona paleta, ale chętnie przetestuje inne palety z tej firmy. Polecam je zarówno kobietom, które dopiero rozpoczynają przygodę z makijażem, ale też tym zaawansowanym! Zapraszam na delikatny makijaż wykonany tymi cieniami. 


45 comments :

  1. widzę, że mój ulubiony cień jest te z Twoim ulubionym z tej palety<3 cudo!

    ReplyDelete
  2. Akurat złoty podoba mi się najmniej ale te matowe całkiem spoko :P

    ReplyDelete
  3. Great post

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    ReplyDelete
  4. Ładna ta paletka. Ma ciekawe odcienie.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Wygląda ciekawie ale chyba nie jestem zwolenniczką świecących cieni. Ale twój makijaż wygląda super!
    Zza obiektywu

    ReplyDelete
  6. Świetny makijaż, z chęcią przygarnęłabym tę paletkę do siebie! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  7. Zastanawiam się właśnie nad tą a caramel melange. Myślę, że jak już się zdecyduję na zakup to ta druga będzie w pierwszej kolejności, ale po tą też sięgnę :) Jest piękna <3

    blog-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również zastanawiałam się nad caramel melange, ale Zoeva ma tyle cudownych palet, że aż ciężko się zdecydować!

      Delete
  8. Śliczny makijaż i paletka! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zawsze chciałam mieć paletę ZOEVA, ale mam za dużo ich i muszę jeszcze chwilkę poczekać nad zakupem :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. o matko, ten złoty faktycznie prezentuje się prześwietnie! jak skończę paletkę z too faced na pewno się zaopatrzę;) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  11. Wow kolorki są cudowne i co najważniejsze na tobie prezentuje się idealnie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Też ją mam w swojej kolekcji musze przyznać, że bardziej podobają mi się swiecące cienie niż matowe w niej :)

    ReplyDelete
  13. Też mam tą paletkę <3 moje TOP na codzienny makijaż :D
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękny makijaż <3 Sama paleta rewelacyjna. Wszystkie kolory są absolutnie w moim guście :)

    ReplyDelete
  15. Myślałam, że ta paleta jest o wiele droższa. W sensie coś ponad 100 złotych, teraz dzięki Tobie może się skuszę haha. Kolory ma przecudowne <3
    Fajna recenzja, ale mam dokładnie tak samo jak Ty. Jak coś mnie nie uczula i nie znika po pół godziny ze skóry to jest ok haha
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękna ta paleta. Zoeva ma dobre jakościowo produkty, nie tylko cienie ale i akcesoria typu pędzle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam okazję użyć jednego z pędzli i potwierdzam:)

      Delete
  17. Bardzo ciekawią mnie paletki z tej firmy. Może w przyszłości jakąś sobie zakupie :)

    zapraszam na nowy post o produktach z Semilaca:
    http://puuudi-blog.blogspot.com/2017/03/zamowienie-semilac.html

    ReplyDelete
  18. Cudowna paletka, sama nie posiadam jeszcze żadnej z Zoevy, ale chyba czas to zmienić :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. Przepiękny makijaż! Bardzo ładne kolory paletki :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  20. Paletki z Zoevy są cudowne! Co prawda mam dopiero jedną, ale tak jak Ty od razu ją polubiłam. Jak za swoją cenę są naprawdę świetne <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Świetne kolorki tej palety, makijaż z nią na pewno wychodzi szałowo :) Muszę zainwestować w coś podobnego
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything.
    Do you have any tips and hints for first-time blog writers?
    I'd certainly appreciate it.

    ReplyDelete
  23. Hey There. I discovered your weblog using msn. That is a very well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to learn more of your helpful
    information. Thanks for the post. I'll certainly return.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.