February 24, 2017

Nikt Ci tego nie odbierze



Jestem z Kubą od ponad 22 miesięcy. Przez ten czas mieliśmy większe i mniejsze kryzysy, tak jak w innych relacjach. Tak naprawdę mogę powiedzieć tylko tyle, że za każdą, nawet momentami burzliwą relację jestem ostatnio "okropnie" wdzięczna z tego względu, że KAŻDA na jakiś sposób mnie kształtuje i uczy. Ale teraz trochę z innej beczki...

Jestem kobietą. Jak każda kobieta, kiedy dostanę nowe buty, oszaleję z radości. Właściwie, kiedy dostanę... cokolwiek. Myślę, że jesteście w stanie zobaczyć moje kolaboracje. W ostatnim czasie jest ich więcej. Nie ukrywam tego, że fajnie jest czasem dostać coś na co normalnie nie dostałoby się pieniędzy lub po prostu nie byłoby mnie na to stać. Ostatnio jednak poczułam coś dziwnego, ale właściwie jest to coś, co na pewnej płaszczyźnie mnie uspokoiło. Troszkę mniej przyjmuję wagę do rzeczy materialnych. Oczywiście, nadal ubieram się i maluje tak, żebym wyglądała dla siebie ładnie. Nie zaniedbuje się. Stawiam jednak na relacje i na to, aby wszystko w moim życiu było wyjaśnione albo chociaż zakończone. Nie chcę mieć niejasności. Przede wszystkim zależy mi nadal na ludziach, z którymi mam już jakiś tam kontakt. W liceum udało mi się zdobyć grupkę przyjaciół, z której jestem naprawdę na sto procent dumna. Mam wrażenie, że wreszcie wpadłam na kogoś wartościowego i przede wszystkim dojrzałego (na czym od dłuższego czasu mi zależało). Nie mogę jednak zapomnieć o moim chłopaku, który tak naprawdę jest również moim przyjacielem. Być może to dlatego, że od przyjaźni właśnie zaczęliśmy. Ciężko jest mi czasem wyobrazić sobie siebie bez niego. Czasem nawet wydaje mi się, że to niemożliwe. Po takim rozmyślaniu, przekonuję się do myśli, że relacje są w moim centrum. Mam wrażenie, że wspomnienia z osobami, które kocham to jedyne, niematerialne rzeczy, które mogę mieć tylko dla siebie, nie muszę za nie płacić, nie przynoszą mi radości na chwilę, ale na całe życie. Wspomnienie nie są zabawkami, które wyrzucę w kąt po tygodniu. Wspomnienia są trwalsze od kliszy aparatu. Mam nadzieję, że przekonaliście się już o tym, że warto inwestować (swój czas) we wspomnienia z bliskimi osobami. Kiedyś odejdą, nie będzie już czasu. A złe wspomnienia pozostaną z nami po to, by uczyć nas żyć lepiej. 

42 comments :

  1. Racja, wspomnień nikt nam nie odbierze. Rzeczy materialne z czasem nie są aż tak ważne. Oboje wyglądacie świetnie, życzę wam jak najlepszej i jeszcze dłuższej relacji. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Notka bardzo madrze napisana! ;) a zdjęcia są cudowne *.* uroczy jestescie, bardzo!

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia i mądrze napisane, lepiej stawiać na relacje a nie tylko na dobra materialne ;)
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zgadzam sie z Tobą a czytając to mam wrażenie jakbyś pisała moje myśli. Życzę wam szczescia i wytrwałości. Bądźcie ze sobą do konca świata i jeszcze dłużej:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Rzeczy materialne i tak przeminął a relacje i wspomnienia zostaną,świetnie napisane. Szczerze mówiąc jesteście moją ulubioną parą na blogosferze, gratuluję wytrwałości w związku i oby tak dalej! :)

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Człowiek jest w stanie być naprawdę szczęśliwy tylko wtedy kiedy ma u boku ważne osoby. Zawsze będziemy mieć kontakt z ludźmi-czasem lepszy czasem gorszy.. Jednak bardzo ważne jest to, żeby dbać o te wspaniałe relacje, te które dają nam kopa. Tylko wtedy będziemy mogli myśleć o przeszłości z uśmiechem na twarzy :)

    Wyglądacie prześlicznie i życzę Ci jeszcze wielu cudownych wspomnień z Kubą :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  7. i to jest najwazniejsze!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. To prawda, że rzeczy materialne możemy stracić, ale wspomnienia przeżytych chwil pozostają w nas na zawsze i właśnie dlatego należy pielęgnować relacje z innymi ludźmi. Pięknie razem wyglądacie ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia. Pięknie napisałaś i zgadzam się z tym w 100 procentach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wciąż mnie zaskakuje jak bardzo dojrzała jesteś jak na swój wiek 😉 Piękne jest to co napisałaś i bardzo prawdziwe 😊 Zdjęcia tak naturalne, że widać po nich iż coś cudownego was łączy ❤️

    ReplyDelete
  11. Ale kochane zdjęcia! *o*


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Ojeju.. Uwielbiam Wasze zdjęcia! <3
    Świetnie to ujęłaś, nic dodać, nic ująć! Życzę Wam kolejnych lat razem i oczywiście szczęśliwego związku. :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajnie to napisałaś, pięknie ujęte!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. meega uroczo ze sobą wyglądacie, naprawdę :) fajnie że coś takiego sobie uświdaomiłaś. stawiaj go na pierwszym miejscu - zobaczysz jak wszystko się zmieni! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  15. Jesteście mega słodką parą ♥ Bliscy to najważniejsza rzecz!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękny post, naprawdę. Wspomnienia to coś najcenniejszego, choć tak naprawdę nie ma ceny.
    Cudne zdjęcia, moja ulubiona para :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Genialnie to napisałaś! A razem super wyglądacie:) szczęścia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wspomnienia są najważniejsze i one zostaną z nami na zawsze. Zgadzam się, że każda kłótnia czegoś nas uczy! Pięknie razem wyglądacie. Mega zdjęcia!

    Jessica Januszkiewicz

    ReplyDelete
  20. Cudowna z was para! Ślicznie razem wyglądacie! Pozdrawiam ❤
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. To prawda, że wspomnień nic nam nie zastąpi, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Wspomnienia są o wiele bardziej wartościowe niż rzeczy materialne! Ślicznie wyglądacie!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  23. Świetnie razem wyglądacie, świetnie napisany post :)
    Szczęścia i buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetny post! Mam parę takich wspomnień, które zapamiętam do końca życia.
    Zazdroszczę Ci takiego chłopaka.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.