February 3, 2017

INTERNET FRIENDS


Wiecie co? Zawsze myślałam, że internetowa przyjaźń nie jest dla mnie. Być może dlatego, że kojarzyłam ją z codziennym pisaniem, z przykrym określeniem gimnazjalistów i szpanem. U nas jest inaczej. :) Co prawda poznałam Karo przez Jessmilię dwa lata temu, więc w jakiś sposób jest to związane z blogiem. W takich momentach zaczynam być bardzo wdzięczna sobie (skromność), że wytrwałam w pisaniu bloga. Jak widzicie przynosi to niesamowite korzyści, nawet jeśli chodzi o poznawanie nowych ludzi. Ja i Karolina to zdecydowanie bratnie dusze. Obie prowadzimy blogi, mamy fioła na punkcie fotografii, makijażu, ubrań, instagrama, seriali. Hmm, myślę, że znalazłoby się jeszcze parę rzeczy. Nawet fochy mamy takie same! Ale wiem jedno, jest to osoba, która mnie rozumie i dzięki temu, że mamy bardzo podobne poglądy, potrafi mi pomóc. Wbrew pozorom nie piszemy zbyt dużo, czasem porozmawiamy przez telefon, kontakt utrzymujemy najczęściej przez snapa. Jednak kiedy się spotkamy, nie zamykają nam się buzie, Mamy milion tematów, które nigdy się nie kończą. Mamy także wady, np obczajanie wszystkich innych blogerek. No niestety! Ze łzami w oczach się witamy i z żalem się żegnamy, jednak zawsze wiemy, że nie na zawsze, więc nie jest tak źle. Planujemy kolejne spotkanie, ale tradycyjnie dowiecie się, gdy już będziemy razem. Macie internetowych przyjaciół? Czekam na wasze historie! 

Kocham i tęsknie Karo!
 




48 comments :

  1. Miałam podobne odczucia jak ty, jeżeli chodzi o internetową przyjaźń. Mam kilka swoich internetowych przyjaciółek i z większością z nich utrzymuje kontakt od ponad roku, a piszemy ze sobą dosłownie codziennie. Wspaniale jest mieć taką bratnią duszę, z którą dobrze się dogadujesz.
    Pierwsze zdjęcie - sztosik! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Poznałam przyjaciółkę przez internet ok 2 lat temu nie miałysmy jeszcze okazji sie spotkac ale liczymy na to ze wkoncu sie uda <3 Tez nie piszemy codziennie bo zazwyczaj nie mamy na to casu. Poznalam ja przez instagrama przez jakis konkursik na najlepsze zdjecie zaczelysmy sie dogadywac i tak juz wyszlo ze teraz jestesmy najlepszymi przyjaciolkami <3
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nie jestem przekonana jeszcze do takich przyjaźni. nie posiadam tzw IF :)
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też kiedyś myślałam, że internetowa przyjaźń to całkowicie coś nie dla mnie, a jednak się myliłam!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  5. Piękne jest to pierwsze zdjęcie! Ja także dzięki mojej internetowej działalności poznałam wiele wartościowych osób, bez których nie wyobrażam sobie życia ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Niestety nie mam takiej przyjaciółki, ale powiem Wam, że wasze relacje widać, że są naprawdę cudowne :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia dziewczyny! Zawsze chciałam poznać kogoś tak przez internet, ale na to na pewno przyjdzie odpowiedni czas. Cudownie się czyta tego typu wpisy! :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Internet ma swoje plusy, ale ja mam ewentualnie znajomych. Pokój genialny <3

    ReplyDelete
  9. Ale śliczne zdjęcia!
    Ja mam kilka internetowych znajomości, ale moją prawdziwą przyjaciółką została Kinga, również blogerka. Znamy się od 2 lat. Ja mieszkam we Wrocławiu, ona pod Poznaniem. Obydwie mamy ogromną nadzieję, że już niedługo się spotkamy i dlatego wyczekujemy wakacji! Cudownie jest mieć taką osobę ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Sama mam paru internetowych znajomych, więc wiem o co chodzi. Wcześniej byłam sceptyczna co do znajomości przez internet, ale nie warto. Nie każdy jest grubym, starym facetem po 40-stce. :>
    http://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/02/narzekam-sobie.html

    ReplyDelete
  11. ...bo internet daje naprawdę wspaniałe możliwości. Taka znajomość/przyjaźń z całą pewnością jest nietuzinkowa i ma prawo stać się naprawdę wartościowym uczuciem. Dlaczego? A no dlatego, że odległość to prawdziwe wyzwanie... i jeśli mimo dzielacych nas kilometrów - podolamy i udzwigniemy na plecach tęsknotę oraz poczucie bliskosci; jeśli tylko nasze kontakty nie wygasna, a tematy się nie skończą - trafiliśmy na prawdziwy skarb.

    Po części troszkę zazdroszczę takiej wirtualnej przyjaźni, która zaistniała w rzeczywistości. Sama chciałabym kiedyś czegoś takiego doświadczyć, kto wie :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  12. Ja też sceptycznie do tego podchodziłam, ale również zmieniłam zdanie. Może nie znalazłam tak jak ty wielkiej przyjaciółki, ale poznałam parę fajnych osób, z którymi mam stały kontakt. Wydaję mi się, że przyjaźń właśnie polega na tym, że możecie nie widzieć/kontaktować się jakiś czas, ale przy spotkaniu po prostu jest tak, jakbyś tą osobę widywała codziennie, a tematów jest tyle, że czasu nie starczy na przegadanie wszystkiego, nie ma niezręcznej ciszy itd. Cieszę się twoim szczęściem i życzę wam obu powodzenia!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Teraz jest to zupełnie normalne poznawanie nowych ludzi przez internet takie teraz nastały czasy, czasami jest trudno poznać kogoś tak na zywo ;)

    ReplyDelete
  14. Sama mam swoje internetowe przyjaciółki to największy skarb świata taka przyjazn :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  15. Ja niby mam internetowe przyjaciółki, ale nigdy nie spotkałyśmy się wszystkie i w sumie straciłyśmy kontakt :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja też mam internetową przyjaciółkę, tylko niestety mieszkamy od siebie tak daleko, żę nie miałyśmy jeszcze okazji się spotkać :(
    Piękne jest to pierwsze zdjęcie!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    ReplyDelete
  17. Ja internetowych przyjaciół nie mam. Ale widzę jakie to musi być wspaniałe uczucie. Jesteście mega urocze! :3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. mam internetową przyjaciółkę i mam nadzieje że kiedyś ja zobacze!
    wy macie świetną przyjaźń, widać po zdjęciach!

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/2017/02/jak-to-naprawde-mieszka-sie-w-anglii.html

    ReplyDelete
  19. Ja poznałam cudowną internetową przyjaciółkę, z którą też już raz się spotkałam. To było niezapomniane spotkanie i mam nadzieję, że jeszcze raz się zobaczymy może nawet na wakacje!
    Cieszę się, że Twoja internetowa przyjaźń jest tak mocna z Karoliną. Trzymam kciuki, żebyście częściej się widywały, bo w końcu to niestety są minusy internetowych znajomych :)
    Piękne zdjęcia, które na pewno są dla Ciebie zarówno jak i dla Karoliny ogromnymi wspomnieniami.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja niestety nie mam takiej przyjaciółki, nawet w rzeczywistości nie poznałam kogoś, kto byłby taką moją bratnią duszą. Zazdroszczę Wam ;)

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia ! ja mama nadzieję że ja też kiedyś poznam kogoś takiego :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja swoją internetową przyjaciółkę poznałam 3 lata temu, na grupie czytelników pewnej bloggerki. Okazało się, że jesteśmy z tego samego województwa i od tamtej pory piszemy. Spotkałyśmy się już chyba 3 razy. Jest dla mnie najważniejsza, i tak samo jak wy żegnamy się z ogromnym żalem. Mój dom bez niej to nie to samo. I mimo tego, że nie widzę jej dopiero kilka dni to już ogromnie tęsknie i zastanawiam się jak wytrzymam pół roku.
    Ślicznie razem wyglądacie i jesteście do siebie podobne nawet z wyglądu!
    Zza obiektywu

    ReplyDelete
  23. jakie piekne zdjęcia ... uroczy pokoik ♥
    POzdrawaim i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Dzięki blogowi poznałam parę fajnych osób, znajomości zapoczątkowane przez internet zostały przeniesione do rzeczywistości :)

    ReplyDelete
  25. Ja mam taką znajomą, ale piszemy razem listy. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Przepiękne to 1sze zdjęcie!
    Nie ma znaczenia gdzie i jak zaczyna się przyjaźń. Ważne,że jest i daje nam radość. ��

    Pozdrawiam i obserwuje
    www.nieperfekcyjnapanidomublog.wordpress.com

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia :) Zapraszam do mnie
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. A ja potwierdzam - internetowe przyjaźnie mogą być silniejsze niż te w "realu". Z moja kumpelą znamy się od X lat i spotkałyśmy się wcześniej przy okazji ,a teraz czas na nasze wesela :) Nie mówię już nawet o reszcie znajomych, których poznałam dzięki internetowi.

    Zapraszam na nowy post kosmetyczny na - BlondBlog.pl


    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.