February 10, 2017

Gdansk


Gdańsk... Naprawdę przepiękne miasto z cudowną architekturą. Świetny klimat, małe, wąskie uliczki z uroczymi kamieniczkami. Idealne miejsce do odwiedzenia latem lub wczesną wiosną. Dlaczego? Już wam mówię! Temperatura w tym nadmorskim mieście wynosiła lekko powyżej zera. Nie wiem czy tylko ja jestem takim zmarzluchem, ale przez wiatr znad morza wydawało mi się, że jest minimum -10 stopni. Dlatego też nasze spacery były dość krótkie, szybkie. I tak samo ze zdjęciami! Mam dla was typowe konkrety. Nic wymyślnego, aczkolwiek myślę, że sposób w jaki je obrobiłam pozwolił mi oddać na nich autentyczny urok. Duża część budynków to kamienice, większość to raczej "budowle poniemieckie". Być może dlatego, momentami czułam, jakbym przebywała za granicą Polski. Ostatnio wena twórcza lubi mnie opuszczać. A może to zachwyt nad Gdańskiem sprawił, że tak naprawdę nie potrafię się wysłowić :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 


51 comments :

  1. prześliczne zdjęcia ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie byłam jeszcze nigdy w gdańsku, ale po zdjęciach faktycznie można stwierdzić,że jest to piękne miasto ;) Fajna stylówka ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! Chciałabym odwiedzić Gdańsk, jak na razie z nadmorskich miast miałam okazję być tylko w Świnoujściu, ale bardzo mi się podobało :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  4. Twoje zdjęcia zawsze są takie piękne :) Idealnie oddalas ten klimat 💕
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. moje miasto gdańsk! :) fajny post ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieje, że w te wakacje się tam wybiorę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Cudowne miasto! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Planuję odwiedzić Gdańsk od długiego czasu i może w wakacje się wreszcie uda :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia, bo wydaję mi się, że zawsze oddają autentyczne piękno danego miejsca.
    Poprzednie posty z Włoch zachęciły mnie do ich odwiedzenia i juz pod koniec kwietnia się tam wybieram <3 :) Chciałabym widzieć więcej zdjęć z podróży na Twoim blogu :) Świetny post <3 :)

    ReplyDelete
  9. gdańsk, miasto z pierwszymi elementami klasycyzmu : ) pojechałabym bardzo chętnie, choć fakt faktem - nie teraz, kiedy jest tak zimno!

    skydancing.pl

    ReplyDelete
  10. Kocham Gdańsk, a jeszcze bardziej Sopot.
    Koniecznie muszę odwiedzić je zimową porą. Piękne zdjęcia! :)
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Prześliczne zdjęcia, z chęcią sama bym się tam wybrała :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia, Gdańsk jest przepiękny! Dawno tam nie byłam, trzeba to nadrobić :)
    Cudownie wyglądasz!

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  13. Potwierdzam Gdańsk jest cudownym miastem :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam to miasto i jestem szczęśliwa, że mam je na wyciągnięcie ręki! Szkoda, że nie było okazji gdzieś Cię spotkać :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  15. Piękne miasto, może w tym roku wyjadę gdzieś na wakacje nad polskie morze :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  16. Wiele razy byłam w Gdańsku i po prostu kocham to miasto. Ma niepowtarzalny klimat i na pewno jeszcze nie raz tam wrócę :)

    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Byłam w wakacje. Pierwszy raz, a może drugi - pierwszy raz chyba miałam 5 lat, więc nie pamiętałam. Zawsze przyjaciółka powtarzała, że jest tam świetnie, więc pojechałyśmy razem. Rany, było cudownie! Byłyśmy w Teatrze Szekspirowskim, kąpałyśmy się w morzu, bo akurat woda ciepła, no i tak ogólnie się "szlajałyśmy".
    Chociaż szczerze mówiąc, Kraków bardziej mi przypada do gustu, tam właśnie się czułam jakbym spacerowała za granicą... albo przynajmniej w dawnych czasach... Kraków ma niesamowity urok. To moje ulubione miasto.
    http://projektk18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Gdańsk to na prawdę cudowne miejsce!
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nigdy nie byłam w tym mieście, a chciałabym! Cudne zdjęcia<3
    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  20. Mieszkam niedaleko Gdańska i przyznam szczerze, że zdecydowanie wolę Toruń ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Kocham Trójmiasto! Cudowne zdjęcia <3

    zapraszam:
    https://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. fajna fotorelacja! :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia, kocham Gdańsk! :)
    Zawsze jestem tam latem, ale widzę że w zimie równie piękny.
    Spokojnie, też jestem zmarźluchem :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia! Kocham Gdańsk całym serduszkiem i jak teraz obejrzałam te zdjęcia, to strasznie chciałabym w tej chwili się tam znaleźć! :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia ! Widać że są wykonane z pasją. Uwielbiam Gdańsk, szczególnie jego klimat :)
    Zostaje i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia:) Uwielbiam Gdańsk i Trójmiasto:) Pozdrowienia z Łodzi, która z każdym dniem jest coraz piękniejsza:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.