January 7, 2017

Postanowienia Noworoczne



Hej, przychodzę dziś do was z postem, w którym chciałabym przedstawić wam moje postanowienia noworoczne. Zwykle uważałam to za głupie, ponieważ zwykle nie zdarzało się, żebym zrealizowała to, co zaplanowałam. Jednak może ten rok potoczy się inaczej. Chciałabym...

ĆWICZYĆ DALEJ
Od jakiegoś czasu ćwiczę i bardzo mi z tym dobrze. Czerpię z tego dużą satysfakcję i od jakiegoś czasu, właściwie przynosi mi to przyjemność. Cieszę się, że wreszcie zdobyłam wystarczająco motywacji, aby wziąć się za siebie. W 2017 chcę się wyleczyć z kompleksów i zapracować nad swoim ciałem. :)


 NIE ODPUŚCIĆ SOBIE NAUKI
Jestem bardzo ambitną osobą i właściwie wszystko muszę mieć dopięte na ostatni guzik, ale... Czasem dopada mnie lenistwo i brak pewności siebie w danym przedmiocie, temacie lub zagadnieniu. Zniechęcają mnie słabe oceny i właściwie wszystko wtedy zaczyna się powoli walić. W nowym roku, nie chcę porzucić nauki i starać się dobrnąć do wakacji. Myślę, że się uda o ile stres i lenistwo nie złączą się w parę i nie powalą mnie na kolana.

BYĆ Z WAMI
Ostatnio bardzo ciężko pogodzić mi bloga, snapa i inne moje socials z życiem codziennym. Nie wyrabiam się z niczym. Chciałabym móc organizować czas tak, aby mieć go na wszystko, a najbardziej chciałabym go znajdywać dla was. Blog to moja wielka pasja i nic nie daje mi tak wielkiej satysfakcji jak on. Kiedy często się do was odzywam, jestem o wiele spokojniejsza. Chcę, żeby ten rok był owocny jeśli chodzi o moją działalność w internecie. :)

snap gadany: jess_viki // instagram: risingsuunx

ZADBAĆ O BLOGA
Chciałabym wreszcie zadbać o bloga. Chcę żeby wyglądał jak blog moich marzeń. Pragnę robić coraz lepsze zdjęcia i przygotowywać dla was niezwykłe posty!

 JEŹDZIĆ NA KONCERTY
Niestety trochę zaniedbuje swoje "błogie lata" :D Jedyny większy koncert, na którym byłam, odbył się 2015 roku na Warszawskim Torwarze (ED!). Chciałabym wykorzystać ten rok pod względem muzyki. Moim marzeniem jest odwiedzić chociażby jeden polski festiwal muzyki.

INTERESOWAĆ SIĘ DALEJ ŚWIATEM MODY
Kocham to! Mam nadzieję, że nadal pozostanie to moją wielką pasją i z ogromną chęcią będę oglądała relacje z pokazów, fashion weeków, itd. Chciałabym spróbować swoich sił w castingach, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno nie porzucę tych marzeń zbyt szybko! 

 LINKI DO TEGO POSTA:

GWIAZDKI: KLIK
STANIK SPORTOWY: KLIK
PLECAK: KLIK
BLUZA: KLIK
SPÓDNICA: KLIK

51 comments :

  1. JA nauką na szczęście nie musze się już przejmować, ale moje największe postanowienie, to rozkręcenie bloga :) Swietny wpis, miło się czyta i miło ogląda. :)

    Zapraszam do siebie, będę wdzięczna za ocenienie nowych zdjęć. :)
    http://stylistfashioon.pl/?p=94

    ReplyDelete
  2. Ja mam podobne postanowienia. Mam nadzieje, że mi się uda. Dla mnie postanowienia to świetna sprawa. Super post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja zaczęłam ćwiczyć, ale czuję że wcześniej coś spieoprzyłam, bo czuję mięśnie pod warstwą tłuszczu. Ale się nie poddaję.
    Mój blog
    Kanał na YT

    ReplyDelete
  4. Plecak (Sammydress) jest boski!<3
    Bluza i spódnica- boskie połączenie:))

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  5. Świetne postanowienia!

    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dasz radę z ćwiczeniami. Początki jak wszędzie są najtrudniejsze ale kiedy już wszystko wejdzie w krew, to łatwo się tego nie pozbędziesz. Na pewno przydadzą Ci się rady i może mój blog lub ja, zadbamy o to, abyś miała rzetelną wiedzę w tym temacie. Zapraszam do mnie http://pomau-nolimits.blogspot.com/2017/01/fit-q-wasze-pytania.html#more

    ReplyDelete
  7. Hasło typu „Nowy rok = nowa ja" strasznie mnie denerwują, choć zgadzam się z tym, że nowy rok to świetna okazja do wprowadzenia zmian w naszym życiu. Jeśli nasze noworoczne postanowienia nie będą zbyt wymyśle to każdy z nas będzie w stanie w nich wytrwać. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie z postanowieniami troszkę podobnie ;) Muszę się wziąć za siebie z zrobić coś ze swoim ciałem ;) Nie mam już kompleksów, całe szczęście Pan mnie z tego wyleczył. Ale to jasne że przychodzą gorsze dni, a chodzi o to że siedzę na dupie. Chce się też zdrowo odżywiać. Nauka to przede wszystkim bo mam maturę w tym roku, a narazie kiepsko to widzę :/ Liczę na to że Ed przyjedzie do nas jak wyda płytę i że tym razem nie przegapię jego koncertu :3 Mam nadzieję że nam się uda zrealizować postanowienia!

    ReplyDelete
  9. Super postanowienia , mam nadzieję ,że uda Ci się je wszystkie spełnić , powodzenia :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  10. Powodzenia w dążeniu do celu, mam podobne pragnienia do twoich, jednak nie wiem czy uda mi się podołać.
    Pozdrawiam!
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja i postanowienia noworczonie się nie lubimy :D Jakoś nigdy nie mogę ich dotrzymać, więc idę do przodu bez nich :D Powodzenia w wytrwaniu w twoich ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo

    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  12. Chociaż nie stawiałam sobie postanowień, to mogę powiedzieć, że mam podobne "cele" na 2017. Oby udało się nam je spełniać :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Też chciałabym pojechać na jakiś festiwal muzyczny czy też koncert... Właściwie nie mam okazji nawet spotkać w tym roku swojej idolki (Ariany) :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Życzę Ci, aby wszystkie postanowienia się spełniły!
    Wiem, że ambitni nie lubią takich komentarzy, ale blog jest cudowny i nic nie musisz zmieniać! Jak dla mnie jest idealny i z wielką chęcią wracam tutaj za każdym razem, gdy pojawi się nowa notka :)
    Połączenie tej spódniczki z bluzą jest genialne!
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale dobre postanowienia! Trzymam kciuki, by wszystko szło po Twojej myśli!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. Moje postwnowienia są bardzo podobne! Ta bluzka jest cudowna.
    shizuko-ai.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja nie mam jako takich postanowień noworocznych. Od jakiegoś czasu staram się zmienić pod kilkoma względami swoje życie, ale nie traktuje tego w ten sposób:nowy rok-nowa ja. Niemniej jednak mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla mnie czasem do wielu zmian. Swoją drogą w kwietniu stanę się pełnoletnia i może choćby to jest pretekst do wyeliminowania ze swojego życia niepotrzebnych mi rzeczy, zachowań, złych nawyków..

    blog-klik

    ReplyDelete
  18. Świetna spódniczka i plecaczek! Życzę Ci, aby te twoje postanowienia spełniły się jak najszybciej - abyś była z siebie zadowolona :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Z całego serca życzę Ci, abyś spełnia swoje postaniowienia i się nie poddawała!
    Ja też mam swoje postaniowienia, które chcę spełnić i mam nadzieję, że mi się to uda.
    Przępiękna spódnica! ♥

    pcisel.blogspot.com POWRÓT zapraszam!

    ReplyDelete
  20. Też jakoś nigdy nie miałam postanowień, ale w tym roku się to zmieniło i mam kilka i już je zaczęłam realizować! <3

    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  21. Powodzenia w realizowaniu postanowień!Nie zawsze jest to łatwe, ale liczą się dobre chęci :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  22. Wiele z tych postanowień jest bardzo podobnych do moich własnych. Ja również chcę rozwijać zainteresowania modowe, doskonalić bloga, trzymać się w szkole jak najlepiej i grać w siatkówkę, czyli ćwiczyć ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  23. Też mam w planach w tym roku solidniej przyłożyć się do ćwiczeń :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  24. Powodzenia w realizacji postanowień :) Spódniczka jest boska!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  25. Cudny blog,śliczne zdjęcia, piękna jesteś też ty ! Super posty zostaje na dłużej !
    Napisałam już na facebook ale jeśli będziesz mieć czas to zapraszam do siebie !!! http://m-rudstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Różowy plecak skradł moje serce, jest fantastyczny!
    www.guesswhat.pl

    ReplyDelete
  27. Moje postanowienie to być lepszą niż w tamtym roku ;)
    PRZECUDOWNA spódnica!
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Rowniez cwicze od jakiegos czasu i chce tego dotrzymac w 2017 :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. ja mam również swoje postanowienia noworoczne tylko zawsze jak zaczynam o nich mówić to mi się nie udaje :( chyba mam za mało determinacji i motywacji :(
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja przede wszystkim chcę dążyć do samoakceptacji :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  31. czym robisz zdjęcia na bloga?

    ReplyDelete
  32. Życzę ci, aby Twoje postanowienia noworoczne się spełniły ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://bapexsupreme.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.