January 18, 2017

Kawaii Box :)




Hej! Dzisiaj przychodzę z czymś nieco bardziej oryginalnym. Z openboxem, który zainteresuje wszystkich fanów przedziwnych, przesłodkich akcesoriów. Ewentualnie zainteresuje wasze młodsze rodzeństwo. :) Moja siostra niezmiernie ucieszyła się z paczki! Oczywiście jak w każdym openoboxie są świetne rzeczy, ale także buble. Jeśli liczycie na szczerą opinię, znajdziecie ją właśnie u mnie!

Portmonetka Pikachu
Zdecydowanie najfajniejsza rzecz w paczce! Ją akurat ukradłam siostrze, bo uważam, że jest naprawdę urocza. Muszę przyznać, że została dość dobrze wykonana, czego się nie spodziewałam. Nie jest zbyt pojemna, duża, aczkolwiek na drobne pieniądze do szkoły zawsze się przyda. 10/10

Myszka Minnie
Uważam, że dla osób w moim wieku jest to dość nieprzydatny gadżet, ale moja siostra bardzo się
z niego ucieszyła. Być może gdybym miała kilka lat oceniłabym ją jako idealną? Kto wie :) Dzisiaj: 6/10

Gumy zmieniające smak
Bardzo mnie cieszy, że w takich boxach zawsze znajdzie się japońskie słodycze! W końcu nie mam możliwości spróbować ich na co dzień, więc zawsze jestem ciekawa jak będą smakować. Tutaj smak zależy od zmieszania gum. Czerwona ma smak truskawki, czarna naprawdę nie mam pojęcia, a złączone razem smakują jak cola :) Jest to naprawdę coś dobrego! 8/10

Musujące patyczki Pikachu
Niestety moja radość co do słodyczy nie trwała zbyt długo. Pokładałam dość duże nadzieje w tych słodyczach, ale niestety po prostu mi nie smakowały :( Patyczki miały bardzo chemiczny (?) smak. Nie mogę porównać ich do gum, które były zresztą przepyszne! Być może kwestia gustu. 4/10

Buteleczka na perfumy
Wreszcie coś przydatnego! Myślę, że każda z nas ma problem noszenia ciężkich perfum do szkoły lub w inne miejsca. Butelki perfum zwykle są szklane i przez to narażone na stłuczenie (przechodziłam to, haha). Dlatego twórcy boxa znaleźli coś, co potrafi rozwiązać ten problem. Plastikową buteleczkę, do której można przelać perfumy i nie obawiać się o przykry wypadek. 8/10

Zestaw breloczków do wyszywania
Niestety kompletnie nieprzydatna rzecz, w dodatku dość słabo zrobiona. Nie podoba mi się. 3/10

Naklejki
Japońskie naklejki są naprawdę prześliczne. Zresztą co tu dużo mówić. Urocze! :) 9/10

Breloczek Oreo
Uroczy breloczek imitujący ciastko oreo. Wszystko super, gdyby nie fakt, że miał naprawdę przykry zapach, przez co stracił bardzo dużo. 5/10

Kartka urodzinowa z Muminkiem
Naprawdę świetny pomysł na umieszczenie kartki w boxie. Zawsze się przyda! :) Ta jest zresztą bardzo wyjątkowa! 8/10

Torebeczki papierowe
Śliczne torebki papierowe, z przepięknym printem. Dla mojej osoby troszkę nie przydatne, aczkolwiek wiem, że komuś na pewno się spodobają! :) 7/10

KAWAIIBOX.COM

37 comments :

  1. Wow, świetne rzeczy. Oreo jest najlepsze! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  2. O jaaa ale to wszystko urocze! Chcę to pudełeczko! *o*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta buteleczka na perfumy jest świetna! Myślę, że każdemu by się przydała :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  4. Dla osób powyżej 15 roku życia wydaje mi się, że takie rzeczy nie są za bardzo przydatne. Mi jedynie podobają się naklejki, które wklejałabym to swojego organizera. ALe ogólnie spoko, jak dla młodszego rodzeństwa :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wszystko wygląda przeuroczo! Japońskie słodycze to zawsze jedna wielka niewiadoma ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ta buteleczka na perfumy jest urocza! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kocham wszystkie urocze rzeczy! To u mnie już jakieś uchylenie xd W każym razie wszystko jest cudowne ;3

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Ale to wszystko urocze <3
    MÓJ BLOG-KLIK <--Zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  9. Przesłodka paczka! Szkoda, że breloczek Oreo ma przykry zapach, bo wygląda świetnie.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  10. Cudowne rzeczy! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Papierowe torebki, naklejki czy flakonik na perfumy są totalnie przesłodkie, sama chciałabym takie mieć ♥ Oreo byłoby również genialne, gdyby nie ten zapach...

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  12. Śliczne rzeczy. Najbardziej spodobała mi się ta portmonetka i breloczek oreo.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mnie również najbardziej przypadła do gustu ta portmonetka :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. Hello!😊💖 We at Kawaii Box where wondering when would you be able to add the raffle-copter link to your post as we would love to provide your followers the opportunity to win a free Kawaii Box!💖😊 Have a kawaii day! 💖💖

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.