January 30, 2017

Fake Kylie Lip Kits?



Hej kochani! Ostatnio dostałam propozycję nawiązania współpracy z pewną firmą, z którą miałam już do czynienia jakiś czas temu. Jeśli chodzi o samą stronę, nie polecam zakupu ubrań, bo chyba wypadły one najsłabiej w moich dawniejszych zamówieniach. Ale wracając... Z samego początku, byłam dosyć zniechęcona do Dresslink (tak jak mówiłam, po różnych przejściach), ale zdecydowałam się na współpracę, ponieważ chciałam sprawić prezent mojej babci (zamówiłam jej emu!). Zostało mi trochę dolarów, więc spożytkowałam je właśnie tak. Kocham matowe pomadki w płynie, więc od razu zwróciłam uwagę na te, ale nigdy nie sądziłam, że przyjdzie mi coś takiego. Co prawda opakowania na stronie były podobne, ale nie tak ewidentnie podrobione jak tutaj. Mimo wszystko po zrobieniu pierwszych swatchy produktów, postanowiłam troszkę bliżej im się przyjrzeć i mimo, że oryginalnej Kylie nie posiadam, chciałabym zestawić ten produkt z chińską podróbą. Dlatego porównam te dwie pomadki na podstawie usłyszanych lub obejrzanych opinii.

Warto zacząć od opakowania, które niestety jest dość kiepskie. Zamknięcie na plus, wydaje mi się, że nie będzie w stanie otworzyć się w torebce, aczkolwiek widać, że jest to cienki, chiński plastik. Z tego co wiem opakowanie było chwalone przez posiadaczki oryginalnej wersji. 

Napisy są niemal identyczne, nawet naklejki u dołu są takie same, ale przejdźmy do koloru i pigmentacji.

Pigmentacja jest niesamowita, trwałość również, jednak kolory się różnią. Wydaje mi się, że u tych prawdziwych Kylie, są one bardziej przygaszone, wyblakłe. Niestety oryginalne kolory podobają mi się bardziej. Te, które dostałam są na pewno żywsze. Zobaczcie swatche na ustach! Czerwonej szminki nie pokazałam, ponieważ zdjęcie, gdzieś mi zaginęło, ale nie jest ona niestety w moim guście :( 

Podsumowując, pomadki są naprawdę fajne, jednak nie wiemy co znajduje się w składzie, bo są to po prostu podróbki. Mogą działać różnie. Mnie się nic nie stało, aczkolwiek nie zapewniam, że są bezpieczne. Fajna opcja jeśli ktoś faktycznie nie chcę przepłacać, ale wydaje mi się, że nie równa się to z oryginalną Kylie.

linki: 1 / 2 / 3

42 comments :

  1. Mam Koko k oryginalną i o ile w sztucznym oświetleniu jest faktycznie zgaszona, to w naturalnym jest bardzo rozowawa :) w porównaniu do Twojego lip kita jest tylko chlodniejsza :)

    ReplyDelete
  2. Jakoś nie wyglądają, że są podróbkami ;) Świetne kolory ;D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  3. Super wyglądasz w tej różowej!
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wyglądają na ustach. :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądają na ustach! <3



    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Niestety w rzeczywistości straszna żarówa :(

      Delete
  7. Ogólnie ładnie wyglądają :) Pasują Ci te dwa kolorki!

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  8. Jeśli chodzi o pierwszą reakcje, to wcale nie wyglądają na podróbki.
    Ponadto te 2 kolory , które pokazałaś na ustach są przepiękne i bardzo Ci pasują <3
    Ja ostatnio dostałam paczkę od Dresslink i jestem zadowolona, fajny pędzel i sukienka. Szkoda że Tobie się nie sprawdziło :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kolorki wyglądają ładnie, fajnie że piszesz tak szczerze! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. genialne kolory ;) pięknie do ciebie pasują ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  11. RLM porównywała te pomadki. Moim zdaniem nie warto przepłacać :)

    ReplyDelete
  12. Być może wiele rzeczy różni się od oryginału, ale na twoich ustach wyglądają całkiem w porządku :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  13. Naprawdę świetnie wyglądają! :)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Pierwszy kolorek na ustach jest prześliczny i bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kolory wydaja się bardzo fajne. Ciekawe, że podróbki maja taką dobrą trwałość :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne kolory :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Kolory bardzo mi się podobają, zwłaszcza ten róż (pierwszy od prawej).

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.