January 26, 2017

Angels are hidden everywhere


Dzisiaj, całkiem na luzie, chciałabym wam opowiedzieć o pewnej osobie, bez ujawniania jej tożsamości. Jeszcze przed moim liceum poznałam osobę, dzięki której trochę inaczej patrzę na otaczającą mnie przestrzeń. Jest to osoba z dość dużym doświadczeniem życiowym mimo tego, że właściwie ma tak mało lat jak ja. Dzięki tej osobie uwierzyłam, że są na świecie ludzie, którym zależy na twoim szczęściu, którzy cierpią jak ty cierpisz. Cieszę się, że tę osobę, mogę nazywać moim przyjacielem/moją przyjaciółką. Życzę wam osób, którym zależy na was, bo nie ma nic lepszego od tego, że masz oparcie w drugim człowieku i że jest on przy tobie nie tylko po to, by się pośmiać, by spędzić fajnie piątkowe popołudnie, ale po to by być nawet w najtrudniejszych momentach twojego życia. 
***
Nie będę ukrywać, że parę rzeczy od grudnia 2016 się posypało. A jak to mówią, nieszczęścia chodzą parami. U mnie zdecydowanie się to sprawdza. Jak już się wali, to wszystko. Prawda jest jednak taka, że wszystko co zgasiło we mnie jakąkolwiek chęć życia, ostatecznie mnie wzmocniło. Czasem zastanawiam się jakich idiotów (przepraszam za wyrażenie) muszę spotkać, żeby czegoś się nauczyć. Na szczęście takich osób nie brakuje, więc przybywa mi dużo nowych doświadczeń! (żarcik sytuacyjny). Pamiętajcie jednak, że w każdej osobie, możecie znaleźć niesamowitą wartość. A nawet jak ta osoba wydaje nam się po prostu niekompetentna, może nas czegoś nauczyć. Wszystko zależy od naszego nastawienia, a ja już wiem, że chwilę popłaczę, a potem wyciągnę wnioski. Jutro wyjeżdżam do osoby, za którą już masakrycznie tęsknie, dlatego z pewnością dam upust moim emocjom. Czekajcie na relację. Buziaki xx 


41 comments :

  1. Cudowne zdjęcia! Życzę miłego wyjazdu i nie mogę doczekać się relacji z niego! :)
    Trzymam kciuki, aby wszystko się ułożyło.

    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Osoby, które spotykamy w swoim życiu są różni, ale to na ich podstawie zdobywamy doświadczenie i lepiej dobieramy wtedy znajomych. :) Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam, www.piankaofstyle.pl

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i stylizacja! Ja także mam taką osobę może czasem mnie denerwuję, ale nie wiem co bym zrobiła gdyby jej nie było.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Kocham bardzo moją piękną przyjaciółkę. Jeszcze tylko kilkanaście godzin!!!

    ReplyDelete
  5. ajjj, swietnie ze masz osobe, ktora w dobry sposob na Ciebie wplywa:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. No w koncu znalazlam blog i stylizacje gdzie w calosci mi sie odobaja <3
    Widać ze znasz sie na modzie,zdjecia wyszly sliczne i z chęcia zaobserwowałam ! buziaki : **

    ReplyDelete
  7. Tacy ludzie są niesamowici, zawsze nas wspierają nawet w najtrudniejszych chwilach w życiu!
    Super wyglądasz :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  8. To na pewno piękne uczucie mieć przy sobie taką osobę i życzę Ci by wasza relacja była tak wspaniała jak to opisałaś 😘
    Do tego świetna stylizacja i jak zwykle rewelacyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!zdjęcia.

    ReplyDelete
  9. jakie piękne,klimatyczne zdjęcia!
    random shop

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz! :)
    Tak idiotów jest pełno na tym świecie, więc albo możemy z nimi walczyć, albo zaakceptować ich istnienie i starać się wyciągać wnioski z ich ułomności ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ładna stylizacja

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia, jak i stylizacja. Co do wpisu, ja również się z nim zgadzam. Powinniśmy otaczać się samymi pozytywnymi osobami, które będą wnosić w nasze życie wiele cudownych wspomnień.
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia kochana!! ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Tak to prawda. Każda osoba, nawet ta zła, czegoś nas uczy. Każda znajomość jest po coś.
    Piękny post, szczególnie ta pierwsza część.
    Outfit jak zwykle nieziemski, a to futerko wymiata <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Dawno nie poznałam nikogo nowego. Może czas to zmienić? Cieszę się, że tobie udało się znaleźć w kimś takie oparcie.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  16. Mam jedną kochaną osóbkę, z którą niestety się często nie spotykam, choć mieszkamy tak blisko :( Kocham ją mocno i nie chciałabym jej stracić... Ślicznie wyglądasz ♥☺

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kamizelka wygląda na mięciutką :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.