December 15, 2016

Wszystko przemija





Przychodzę z ogromnym bólem, czymś jak poczucie winy. Zresztą nie zmieni się to, że się obwiniam. Życie jest tak kruche. Nie ma nikogo, kto byłby na ziemi cały czas. Przeraża mnie to w jak młodym wieku ludzie odchodzą, a nawet jeśli w sędziwym.. to tak nagle, tak szybko, tak bez wyjaśnienia, znaku, pożegnania. Szczerze mówiąc ciężko mi się z tym pogodzić. Najmniejsze zadania sprawiają mi trudność i często się poddaję. Chciałabym, żeby wszystko się unormowało i było jak kiedyś. Męczy mnie ten mętlik, niedokończone sprawy zostawione i czekające na właściwy moment. Po jakiejś tragedii mam zwyczaj rozważania całego swojego życia i wyciągania z niego wniosków. Mój wniosek jest taki, że zbyt dużo czasu poświęcam na niektóre sprawy. Chcę żyć chwilą, nie patrzyć w tył. Chcę spędzać czas z ludźmi, bo to oni tak niespodziewanie odchodzą. Czuję teraz jakby każda sekunda była cenna. Nie chcę stracić tej myśli i chcę abyście ją zapamiętali. Smutne jest to, że każdy z nas skończy tak samo. Nieważne czy masz świetną pracę, nieważne czy popadłeś w nałóg czy może jesteś bezdomny. Nieważne jak bardzo będziemy się starać o pieniądze, skończymy tak samo. I tak naprawdę różnić będzie nas tylko ubranie w trumnie. Zdaję sobie sprawę, że to mocne słowa. Jednak chcę, abyście starali się o swoich bliskich, nie wywoływali niepotrzebnych sprzeczek, byli przy nich. Nawet nie wiecie, jak bardzo mogą was potrzebować i jak szybko odejść. Przestałam mieć do kogokolwiek żal i inaczej patrzę na życie.

Dziękuję.

Proszę o modlitwę za zmarłego dziadka. 

12 comments :

  1. Mądre słowa.Ja po śmierci najlepszego przyjaciela.. nadal nie mogę się z tym wszystkim pogodzić,a co dopiero uwierzyć,że to prawda.. Nie można się zatrzymywać. Trzeba biec..
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Niesamowity post. Daje dużo do myślenia. Dawno takiego nie czytałam.

    ReplyDelete
  3. Ja mam problem bardzo z tym, żeby cieszyć się każdą chwilą, martwię się co będzie jutro a nie powinnam bo nie jest to w moich rękach tylko w Jego. Dziękuje, że przypomniałaś jak bardzo ważne jest spędzanie czasu z bliskimi :) Trzymaj się! Bądź dzielna! +

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjne zdjęcie <3

    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo Ci współczuję. Nie wyobrażam sobie nawet co bym miała w głowie, gdyby to mojego Dziadzia zbrakło, a jest on naprawdę najbliższą memu sercu osobą. Trzymaj się

    ReplyDelete
  6. W ostatnim czasie przezylam to samo, ale nie mialam z nim kontatktu i to tak cholernie boli, ze mnie przy nim nie bylo przez cale zycie, tylkk podczas umierania w szpitalu.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Niestety taka kolej rzeczy... Trzymaj się! :( ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo piękny post. Taki ból jest naprawdę okropny i przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie. Trzeba cały czas korzystać z życia póki jeszcze możemy.
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Smutne ale, niestety prawdziwe. Coś się kończy, coś zaczyna. Trzymaj się!

    ☛MÓJ BLOG☚

    ReplyDelete
  10. Gwarantuję Ci moją modlitwę Kochana, jak zawsze. Przygnębiające to co napisałaś, ale najgorsze w tym jest to, że to sama prawda. Od śmierci nie da się uciec, niestety. Każdego to czeka.
    Trzymaj się myszko <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Powiem Ci, że jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym: dlaczego wszystko jest tak kruche. Do dzisiaj nie odnalazłam odpowiedzi na to pytanie. Być może, że czasem lepiej jest, aby niektóre pytania pozostały właśnie bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Kochana trzymam za Ciebie kciuki, trzymaj się! Buziaki

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.