December 11, 2016

Walk in the silver


Hej kochani! Jestem świadoma, że ostatnio zaniedbuje bloga. Niestety musicie być przygotowani na to, że czasem tak w życiu bywa, że wszystko wali się nam na łeb. Mi zwaliło się naprawdę wiele spraw, a niektóre są tak ciężkie, że prawdopodobnie trochę mi zejdzie, zanim na 100% z pełną energią, stanę na nogi. Znowu zetknęłam się ze śmiercią. Nie chcę mówić kto to był, jakie miałam z tą osobą relację, ale faktem jest to, że była to śmierć. Nie chcę wypłakiwać swoich żali tutaj, bo od początku pisania bloga obiecałam sobie, że nie będę tutaj prać swoich brudów. Pomyślałam, że należy się wam jednak słowo wytłumaczenia. Chcę jednak żyć dalej, bo tylko powrót do normalności postawi mnie na nogi. 

***
Już od dawna mówię wam, że chcę nowości w moim stylu. Dziś przychodzę ze srebrną spódnicą. Kolejna rzecz z serii "pokochasz lub znienawidzisz". Ja jestem zdecydowanie na tak! Niestety pogoda niezbyt dopisała, więc zdjęć jest dość mało, ale bardzo podoba mi się ich kolorystyka. Stylizacja jest utrzymana w surowych barwach szarości, ale urozmaicają ją przepiękne timberki od Papilion.pl Sklep po raz kolejny mnie zachwyca. Buty są naprawdę piękne i bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ich wspaniała jakość. Są ocieplane. Idealnie nadadzą się na prawdziwą zimę. Polecam!

skirt: KLIK // buty: KLIK

39 comments :

  1. Nie wiem czy odważyłabym się wyjść w takiej spódnicy :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Jestem z tych co zdecydowanie mogą pokochać tę spódniczkę. *.*
    Całość prezentuje się ślicznie. Buty cudowne! :D
    Przykro mi z powodu Twojego nieszczęścia. :(
    Ale mam nadzieję, że wszystko się ułoży! <3
    Poklikałam ;* 21.99$ 99.00zł

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Spódnica wygląda ślicznie i z pewnością urozmaica całą stylizację. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  4. ta stylizacja jest naprawde czarująca, jednak trapery calkowicie do niej nie pasują ;/

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się, ale te buty bym wymieniła :)

    ReplyDelete
  6. Spódnica jest super i całość naprawdę świetnie się prezentuje! Ale chyba zamieniłabym buty na jakieś botki:)

    ReplyDelete
  7. Jejku ale śliczne zdjęcia! Spódnice bardzo fajnie pasuje do tej stylizacji, jednakże ja również wymieniłabym buty ;)

    ☛MÓJ BLOG☚

    ReplyDelete
  8. Głowa do góry :* Stylizacja fajna,spódniczka przyciąga wzrok ale nie kontrastowałabym tak butami :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Buty się niezbyt komponują, ale bardzo mi się podobają :) Uwielbiam Twoje zdjęcia! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Po Twoich zdjęciach ja też zdecydowanie jestem na tak, cudowna stylizacja, a tło do zdjęć pasuje idealnie! :)
    Swoją drogą wczoraj kupiłam identyczne buty, są super.
    Śmierć to ciężki temat, bardzo Ci współczuję. Ale też modlę się żeby wszystko się ułożyło! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Rewelacyjna spódnica! Mam podobna tylko złotą ;) Świetnie ją zestawiłaś.
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  12. Jak już ktoś wcześniej wspomniał, zmieniłabym buty. :) Jednak spódniczka bardzo mi się podoba.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. kocham timberlandy, a stylizacja na prawdę jest mega!

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia są w naprawdę świetnej kolorystyce! Cała stylizacja bardzo mi się podoba, a ta spódniczka - jest genialna! Trzymaj się kochana!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Mam nadzieję, że niebawem wrócisz do siebie <3
    Ślicznie wygląda na tobie ta spódniczka, ale ja chyba nie odważyłabym się jej założyć ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja ❤ super ujęcia 💞http://carolynx96.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi się twój blog. Zdjęcia są śliczne, wpisy bardzo przyjemnie się czyta a szablon bloga jest bardzo przejrzysty ! Mam nadzieję, że niedługo odzyskasz energię. Zapraszam również do siebie ;) http://m-rudstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Nie mogę się napatrzeć, wyglądasz bosko! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładnie prezentuje się miejsce wykonania zdjęć, jak i sama stylizacja ze spódniczką na czele. Wygląda to ciekawie :)

    Mój blog.

    ReplyDelete
  20. Świetne wyczucie stylu. Włosy-ugość moja wymarzona! ;) Dbasz o nie jakoś specjalnie ? Odżywki szampony godne polecenia ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo często zmieniam szampony. Nie prostuję, nie suszę :) Tylko czasem kręcę.

      Delete
  21. Ja ta spódnice ubrałabym z innymi butami, ale z tymi tez wygląda to serio fajnie. Podoba mi sie ten kolor, uwielbiam szare ubrania. Trzymaj sie i szybciutko wracaj do sił :3 mój blog

    ReplyDelete
  22. wow ! spódnica jest genialna, cały look jest świetny ;)

    ReplyDelete
  23. Ekstrawagancko, ale bardzo mi się podobasz w takim wydaniu:)

    ReplyDelete
  24. Bardzo podoba mi się stylizacja i z chęcią tak bym się ubrała :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz naprawdę ślicznie, życzę dużo sił i pozytywnej energii Kochana!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wyglądasz cudownie, życzę Ci dużo uśmiechu i sił, żebyś mogła ruszyć dalej i uniosła wszystko to, co tak bardzo Cię przytłacza.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.