December 27, 2016

SNOW




Jest jedno miejsce, które każdej zimy będzie ośnieżone i jest to oczywiście stok narciarski. Czasem brakuje mi prawdziwej zimy, jaka zdarzała się w moim dzieciństwie. Długa zima naprawdę mnie męczy. Z tego względu od dziecka najbardziej podoba mi się wiosna, a zaraz za nią lato. Jednak święta bez śniegu to nie święta. Moje były w porządku jednak pojawiły się momenty zadumy, smutku. Nie będę owijać w bawełnę, nie pokażę wam na blogu góry prezentów jak zagraniczne youtuberki i nie opiszę wam świąt niczym prawdziwe, niepowtarzalne amerykańskie święta z niesamowitymi przygodami. Po prostu u mnie święta wyglądały nieco inaczej. Nie oznacza to dla mnie, że gorzej, ale inaczej. Skupiłam się maksymalnie na rodzinie, ludziach, rozmowie. W związku z ostatnimi wydarzeniami, nie potrafiłam myśleć jakoś specjalnie o prezentach i mimo, że rodzice (aka św. Mikołaj) spełnili moje małe materialne marzenie maksymalnie, to nie było dla mnie najistotniejsze. Mam nadzieję, że z czasem wszystko zacznie się u mnie układać i wreszcie odetchnę z ulgą. Muszę przyznać ze rok 2016 był bardzo zaplątany i niestety sprawił mi wiele przykrość. Dużym plusem jest jednak to, że dostrzegłam rzeczy, których nie dostrzegałam kiedyś. O tym jednak w kolejnym poście :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

ph. Kuba

48 comments :

  1. Ja się cieszę, że u mnie nie ma śniegu bo nie lubię zimy. Piękne zdjęcia! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia, mam pytanie jakim aparatem robisz zdj i jakiego obiektywu używasz.

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia! *.* Szkoda, że mijający rok przyniósł Ci wiele przykrości. :( Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się poukładało! <3

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia! Chciałabym się tam teraz znaleźć *-*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę, że chociaż przez chwilę mogłaś mieć styczność ze śniegiem. Nasze zimy w dzieciństwie to było coś, a teraz..Przez pół roku jesień :(
    Szkoda, kochałam śnieg :D
    A zdjęcia jak zwykle cudowne <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale u Ciebie ślicznie na blogu, przepięknie wyglądasz :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    ReplyDelete
  7. żółta bluza ta tym białym tle wygląda genialnie!
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Aaa cudowna!! 😍😍
    werlka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są wprost przepiękne! <3
    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam zdecia w śnieżnym plenerze. Twoich spodni prawie nie widać na tym tle.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Piękna aura♥ U mnie za oknem dzisiaj świeci słońce jakby była wiosna, a śniegu w ogóle nie widać i wcale się na niego nie zapowiada. :(

    ReplyDelete
  12. Sliczna jest ta bluza !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia kochana!! ♥
    Pozdrawiam!
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. U mnie święta też nie były takie radosne jak zazwyczaj, ale wiem, że wszystko jakoś się ułoży i radość powróci, chociaż czasami nam się wydaje, że tak nie będzie. Śliczne zdjęcia, podziwiam Cię, że masz siły na bloga :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Na dzień dobry muszę powzdychać trochę jak tu pięknie. Nie mogę nacieszyć oka. Jeśli chodzi o post to pierwsze co przychodzi mi na myśl, że jesteś bardzo ładna i fotograniczna. Stylizacja dobra, bluza bardzo mi się podoba, świetnie połączyłaś wszystko ze sobą. Poza tym, ten śnieg nadaje super klimatu tym zdjęciom. Obserwuję, bo na pewno będę do ciebie wracać :)

    http://www.o-sight.pl/

    ReplyDelete
  16. W takim razie życzę Ci Jess aby ten przyszły rok był dużo lepszy!
    Zdjęcia, jak już wspomniałam na facebooku są prześliczne!

    ReplyDelete
  17. Przepiękne zdjęcia, bardzo lubię zimowe, klimatyczne fotki ;)
    www.darjikas.pl

    ReplyDelete
  18. Jestem na TAAAK ! Świetna zimowa stylizacja, białe spodnie plus dodatkowy kolor na bluzie i butach - idealnie! Jako fotograf zwracam uwagę na jakość zdjęć, a te są naprawdę dobre :). Pozdrawiam
    www.guesswhat.pl

    ReplyDelete
  19. O matko jaka ty jesteś prześliczna 😍😍

    ReplyDelete
  20. ładne zdj

    http://skucinskaemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zima jest ładna jednak tylko na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  22. Jeju Jess uwielbiam te zdjęcia, pięknie wyszły!
    Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz zaobserwowałam Twojego bloga hah :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Genialne zdjęcia i ta ostrość i bokeh. Masz nowy aparat Jess? Jeśli tak to prosze daj znać jaki wraz z obiektywem. Nie mogę się doczekać kolejnego posta z przemyśleniami :)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
    Replies
    1. od trzech lat mam ten sam haha
      kwestia światła ;)
      Canon 60D + f/1.8 50mm

      Delete
  24. Już chciałam na facebooku zadać pytanie "a gdzie to tyle śniegu?", a to stok... W sumie szkoda, że nie było śniegu chociaż na jeden dzień świąt :( Świetnie wyglądasz x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zazdrosne śniegu, piękne zdjęcia i super post! Skąd ta bluza? Zakochana jestem i chętnie bym taka założyła :)

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    www.MrKulfon.pl

    ReplyDelete
  27. Fajne fotki:)
    Pozdrawiam www.kobiece-inspiracje.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.