December 4, 2016

New things



Hej kochani! Witam was po kolejnej przerwie. Potrzebowałam zmian. Gdy zbyt dużo negatywnych emocji mnie opanowuję, muszę zastopować, przeczekać i zacząć od początku. Postanowiłam zmienić wygląd bloga. Nie wiem czy nie jest dla mnie zbyt dziewczęcy, ale najważniejsze, żeby podobał się wam :) Mam nadzieję, że do niego przywyknę i będę wkładać serce w każdy post. Dzisiaj przychodzę z nowościami, które zawitały w mojej szafie i kosmetyczce. Zapraszam :)


Pierwszą rzeczą jest prosty t-shirt, którego krój i zamysł bardzo przypadł mi do gustu. Kolejną jego zalerą jest to, że pasuje dosłownie do wszystkiego!

tshirt: klik

Coś, czego jakość zaskoczyła mnie niesamowicie to zestawy do brwi i powiek. Przychodzą w dwupaku z pędzelkiem. Jeden zestaw zawiera cień do brwi i żelowy eyeliner. Jakość jest naprawdę świetna!

zestawy: klik

Kolejne cuda to oczywiście doklejane rzęsy. Na razie ciężko mi się przyzwyczaić do noszenia, ale jestem przekonana, że idealnie sprawdzą się na większe wyjścia, imprezy itp. 

rzęsy: klik 

Moją ulubioną rzeczą jest ciepły, gruby, długi szal. Jest naprawdę śliczny i pasuje do wszystkiego. W chłodne dni noszę go nawet w domu zarzuconego na ramiona!

szal: klik


Ostatnia rzecz z serii "albo kochasz, albo nienawidzisz". Czapka w kolorze khaki z puchatym pomponem. Wydaje mi się, że ładnie skomponuje się z długim płaszczem!

czapka: klik

Dziękuje za przeczytanie! x 

Jeśli chcesz znaleźć się w kolejnym przeglądzie polecanych blogów, podaj wszystkie ceny z tego posta! 

39 comments :

  1. Rewelacja ! Wspaniały post, piękne nowości! <3
    MAARIBELLA

    ReplyDelete
  2. świetna czapka ! Obserwuje Twój blog. Super wygląd i jesteś przepiękną dziewczyna :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Z notki na notkę jesteś coraz piękniejsza, nie mogę się napatrzeć serio! <3
    Świetne rzeczy, szczególnie szal i koszulka :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Szal bardzo mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  5. Jakie świetne rzeczy, a ta czapka wygląda genialnie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Też mam ten szal i jest genialny! :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zawsze jestem pod wrażeniem jakości Twoich zdjęć (i wszelkich np. marmurkowych kolaży, które robisz) ♥
    THE PRETTY FRECKLES

    ReplyDelete
  8. Super wpis kochana ♥
    $9.99
    $5.38
    $1.95
    $11.00
    $5.39
    Pozdrawiam :)
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczna czapka i genialna koszulka. Wygląd bloga jest bardzo przejrzysty i śliczny. Ja też zmieniłam całkiem nie dawno ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  10. rewelacyjne zdjęcia bardzo mi się podobają

    ReplyDelete
  11. Ta czapka jest taka oryginalna! Myślę, że naprawde dobrze skompouje się z długim płaszczykiem jak pisałaś :)
    ceny: $9.99 $5.38 $1.95 $11.00 $5.39

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się ta czapka, jest oryginalna i z pewnością wyróżniająca się wśród innych czapek. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  13. Piękne rzeczy :)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Czapka jak najbardziej na tak!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  15. Czapka i koszulka wygrały wszystko :D
    Poklikane:
    1| $9.99 [sale]
    2| $5.38 [sale]
    3| $1.95 [sale]
    4| $11.00 [sale]
    5| $5.39 [sale]
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  16. Rewelacyjne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Piękna czapka ♥

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ale super nowości! Ta koszulka jest ekstra!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super rzeczy, zwłaszcza koszulka!
    t-shirt: $9.99 zestaw: $5.38 rzęsy: $1.95 szalik: $11.00 czapka: $5.39
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Koszulka jest świetna! :) Z jednej strony zwykła, a z drugiej ma to coś.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wygląd jest naprawdę super!:) Zmiany zawsze wychodzą tylko na lepsze.
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetna czapka i bluzka. Uwielbiam taki styl. Zaful ma w swojej ofercie całkiem ciekawe rzeczy. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Odpisz prosze u mnie jak możesz :)
    magiclovv.com :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.