December 18, 2016

Last Minute GIFTS for Christmas


Hej! Postanowiłam przygotować dla was typowo świąteczny post. Być może skierowany bardziej w stronę chłopców, ponieważ jak wiadomo kupno prezentu dla kobiety to czasem skomplikowana sprawa. Jeśli chcecie dowiedzieć się z jakiego prezentu ja bym się ucieszyła, zapraszam! Dodam jeszcze, że prezenty idą raczej w stronę szybkich podarunków na ostatnią chwilę. Być może przykują waszą uwagę :)

Mała torebka lub portfel to idealny prezent dla każdej kobiety. Dlaczego? Sprawa jest prosta: kochamy torebki. Jednak tutaj warto uważać, przyjrzeć się jakie kolory najbardziej preferuje osoba, której chcemy sprawić prezent. Polecałabym wybrać torebkę, która jest klasyczna, w jednolitym kolorze, najlepiej w odcieniach szarości i czerni.

TOREBKA: KLIK

Prezent dla organizatorki i gadżeciary to typ prezentu, który bardzo by mi się spodobał. Być może dlatego, że lubię mieć wszystko poukładane, a jeśli chodzi o gadżety... to sami się domyślcie. Poniżej widzicie naklejki na ścianę, które mają teksturę tablicy kredowej. Jest to oryginalny prezent. Możecie pomyśleć również o dużym plannerze lub kalendarzu w formie notesu. 


NAKLEJKI KREDOWE: KLIK


Drobne akcesoria i ozdoby czasem liczy się gest. Dobrze jest sprawić komuś niewielką niespodziankę. Jeśli wasz budżet nie jest ogromny, a mimo wszystko chcecie zaskoczyć kogoś niewielkim podarunkiem, obdarzcie go uroczy breloczkiem lub obudową na telefon.

POMPONIK: KLIK

Pędzle i kosmetyczka to idealny prezent dla kogoś, kto uważa makijaż za sztukę. Nie ukrywam, że jest to rzecz, z której cieszyłabym się najbardziej, ponieważ uważam makijaż za pasję! Chociaż prawda jest taka, że chyba każda dziewczyna, która maluje się na co dzień, ucieszy się z tego prezentu!

PĘDZLE: KLIK // KOSMETYCZKA: KLIK

Dla ryzykantów zdecydowanie polecam zakup kosmetyków. Przypatrzcie się jakich kosmetyków używa wasza dziewczyna. Być może mówiła o czymś, co przykuło jej uwagę w ostatnim czasie? Opcja kosmetyków jest genialna, pod warunkiem, że wybierzesz dobrze! Dlatego, jeśli masz zamiar kupić na przykład szminkę, do centrum handlowego zabierz jej koleżankę lub wybierz najbardziej neutralny odcień jaki możesz. Nie baw się w czerwienie, róże. 

Uroczym prezentem są także minimalistyczne kubki z niewielkimi rysunkami. Zobaczcie moją propozycję :)

Ciężkim do trafienia prezentem są perfumy. No chyba, że znacie dokładny zapach, który wymarzyła sobie wasza dziewczyna! Z pewnością się ucieszy :)

32 comments :

  1. Ja również najbardziej ucieszyłabym się z pędzelków lub jakichś kosmetyków, np. paletki :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  2. Hej! Widzę ze masz szablon z Blokotka, a więc jeśli moglabym wiedzieć jaka jest jego nazwa, ponieważ ma bardzo fajny układ :) z góry dziękuję ;)

    ReplyDelete
  3. Ja lubię kubki w każdej postaci :)

    ReplyDelete
  4. pędzle i inne kosmetyki najlepszy prezent :)
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi naklejkami kredowymi ! <3
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. też mam taką mgiełkę i pachnie pięknie!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. perfumy oraz kosmetyki do zdecydowanie najlepsze prezenty :D Ja bym jeszcze dodała płyty ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  8. Naklejki kredowe wyglądają naprawdę niesamowicie!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wszystko co wymieniłaś skradło moje serce! Ten kubek uroczy, a z mgiełki cieszyłabym się najbardziej!Mam pytanko, na bransoletce z Lilou masz coś wygrawerowane, w sensie jakąś datę, czy cytat?

    ☾MÓJ BLOG☾ WRITTEN WITH NATALLY☽

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy o którą bransoletkę pytasz, bo mam dwie :)

      Delete
  10. Te pomponiki wygrywają wszystko, czekam właśnie na obudowę z takim :D
    Świetne pomysły <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Torebka i kolor na ustach powala <3

    ReplyDelete
  12. kubek świetny. ;) ale mój na szczęście ze mną nie ma żadnego problemu, bo po prostu zawsze kupuje mi książkę. ;) a ja jestem wtedy najszczęśliwsza na świecie. :))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja już wiem, że w tym roku dostanę pędzle. Chcę jakoś poważniej podejść do makijażu i się uczyć, bo nie ukrywam, jestem obecnie na poziomie 0. Co do perfumu - to fakt, trudno z tym trafić. Moja mama jednak od kilku tygodni trąbiła o jednym perfumie. Zapomniałam jego nazwy, ale zapach wyrył mi się w pamięci i mogłam sprawić mamie jej wymarzony prezent. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Myślę, że kosmetyczka to jest naprawdę dobry prezent :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.