December 21, 2016

Jak efektownie zapakowac prezent swiateczny?




Presja, które wywołują święta jest dość duża! Dzieje się to z tego względu, że każdy z nas chce, aby prezenty, które kupiliśmy, zadowoliły naszych bliskich. Przeglądając instagrama lub tumblra wiele razy natknęłam się na pięknie zapakowane upominki świąteczne. Mam wrażenie, że w Polsce nieco odchodzi się od pakowania podarków w papier. Przecież wygodniej jest kupić zwykłą torebkę! Ja w tym roku, postanowiłam trochę bardziej się przyłożyć. Was również do tego zachęcam i jestem przekonana, że pięknie zapakowany prezent, przyniesie waszym bliskim dużo radości i zachwytu. Przygotowałam dwa banalne spodoby. Potrzebujecie naprawdę niewielu elementów. 
  • nożyczki
  • papier ozdobny
  • taśma
  • kolorowe tasiemki 
  • bileciki do prezentów
  • mini zdjęcia (opcjonalne)
  • marker

Drobne rzeczy dodają uroku naszym prezentom. Ja zakupiłam bileciki i tasiemki w Tigerze. Wydałam naprawdę grosze!

Postanowiłam dodać jakiś akcent od siebie. Jakiś czas temu zamówiłam zdjęcia ze strony polabora.com i stwierdziłam, że mogą mi się przydać! To na pewno miła pamiątka i urozmaicenie naszego zapakowania :)

 Czas na sposób dla leniuszków! Jeśli nie czujecie się elfem Mikołaja i pakowanie prezentów to dla was dramat, pokuście się o torebkę zaklejaną. Obwiążcie ją tasiemką i gotowe!

23 comments :

  1. Świetne ,ja jestem kompletnym beztalenciem w kwestii pakowania prezentów ,to dla mnie prawdziwa katorga xd haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł! Ja również w tym roku chciałam się 'pobawić' :D

    blog-klik

    ReplyDelete
  3. Takiego prezentu to serio się aż nie chce otwierać haha. Cudowne to DIY :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie pomyślałabym, żeby dołączyć do prezentów zdjęcia. Rzeczywiście dają fajny efekt!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  5. Bardzo praktyczny post :D Takie lubię najbardziej !

    ReplyDelete
  6. pięknie to wygląda, świetny pomysł !

    ReplyDelete
  7. Zrobilam tak z kilkoma prezentami , mega efekt ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Super to wygląda :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też ostatnio pisałam o dodawaniu wspólnych zdjęć na paczki:)
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne! Ja pakuję prezenty w torebki, bo nie mam talentu do innego pakowania i ozdabiania :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny pomysł z tymi zdjęciami. Ślicznie to wygląda :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. Świetne pomysły, bardzo inspirujące!:)

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. zapakowane cudownie, aż szkoda było by otwierać :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.