December 30, 2016

End of 2016


Witam was prawdopodobnie w ostatnim poście w roku 2016. Przyszłam z małym podsumowaniem roku, którego końcówka nie była dla mnie zbyt przyjemna. Jednak zacznijmy od początku... Rok był dość stresujący, ze względu na egzaminy gimnazjalne. Mimo, że przeżywałam je bardzo mocno, trwało to tylko trzy dni. Stres jednak sięgał zenitu. Gdy rozpoczęły się wakacje wszystko się unormowało. Ja stałam się szczęśliwsza. Byłam usatysfakcjonowana swoją średnią, ale pojawił się problem ostatecznego wyboru szkoły. Postanowiłam zostać i decyzji tej nie żałuję :) Pojechałam w góry, zafundowało mi to mega frajdę. Potem nad morze i nareszcie (dość spontanicznie) na ŚDM! Ten rok dał mi wiele cudownych wspomnień z Kubą, moimi znajomymi. Dał mi wiele powodów do radości. Prawda jest taka, że zaczęło się psuć od września. Pierwsze tygodnie mijały super. Nowi ludzie, nowy rok, czysta karta. Zmarł mój kolega, popadłam w mega dół. Moje zdrowie trochę się osłabiło. Ciągle mdlałam, aż w końcu znalazłam się w szpitalu. Oczywiście trochę odpoczęłam, ale prawda jest taka, że szpital to najgorsze miejsce do przebywania. Szczególnie oddział, na którym mijasz małe szkraby, które po prostu cierpią... Zaczęłam się ogarniać. Wyjechałam do Rzymu. Ta wycieczka dała mi naprawdę dużo energii i pozytywnego kopa. Niestety po niej nie zdążyłam się zobaczyć z dziadkiem. Goniły mnie obowiązki, testy, kartkówki, odpowiedzi. Mimo, że to żadne usprawiedliwienie, nie jestem już w stanie cofnąć czasu. Zmarł mi dziadek. Przeżyłam to bardzo i bardziej niż myślałam, że przeżyję. Jednak wiecie co? Ten rok dał mi coś bardzo cennego. Mimo wielu nieszczęść, bezlitosnej śmierci. Nauczył mnie on, żeby doceniać każdą chwilę z danym człowiekiem. Doceniam każdą chwilę z siostrą, mamą, tatą, babcią, przyjaciółką i oczywiście Kubą. Życie jest kruche. Moim największym postanowieniem noworocznym jest to, aby nie zmienić się. Chcę myśleć tak jak myślę teraz. O postanowieniach noworocznych jeszcze kiedyś, a teraz chcę wam życzyć miło spędzonego sylwestra! Szczęśliwego nowego roku!

sweter: klik // spódnica: klik


45 comments :

  1. Ale jesteś śliczna:) Cieszę się, że wpadłam na Twojego bloga, obserwuje! od ilu już jesteś na blogosferze?
    mnie również nauczył tego, aby doceniać każdą spędzoną chwile z bliskimi.. w tym roku trochę o tym zapomniałam i dopiero teraz na nowo odkryłam to. oprócz tego doceniłam czas i uświadomiłam sobie, że pomimo wszystkiego trzeba iść dalej i doceniać każdy dzień, bo jest wyjątkowy
    pozdrawiam! szampańskiego sylwestra Ci życzę B)

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    www.MrKulfon.pl

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcie, a ta spódnica po prostu wspaniała 💕 Dziękuje za wiele cennych słów, ja muszę się nauczyć doceniać i cieszyć się z tego co mam 🙂 Życzę Tobie również szczęśliwego nowego roku i udanego Sylwestra 😉

    ReplyDelete
  4. Wiadomo, że w każdym roku są momenty dobre, ale i złe. Bardzo mi przykro, że spotkało Cię coś takiego. Mimo wszystko przeżyłaś też wiele pięknych chwil m.in te podróże. Przy okazji, śliczne zdjęcia.

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku! Mniej smutku, więcej radości :)

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, zakochałam się w tej spodniczce, jej kolor jest obłędny i biały sweter idealnie wszystko łączy ;-)))
    Pozdrowienia od teamu www.guesswhat.pl

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! :) Przykro mi, ze bylas w szpitalu :(

    ReplyDelete
  8. Przykro mi z powodu tylu nieszczęść, które cię spotkały. To dobrze, że potrafisz wyciągnąć z nich bardzo mądre wnioski i że zdołałaś podzielić się nimi w internecie, z czytelnikami. Piękna notka prosto z serca Jess. Trzymaj się i obyć wytrwała w postanowieniach.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  9. Oby nadchodzący rok był dla Ciebie lepszy. I tak jak piszesz, należy doceniać każdą chwilę. Szczęśliwego Nowego Roku!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Podziwiam Cię Jess, że się nie poddałaś, ja chyba bym tak nie potrafiła. Mam nadzieję, że 2017 będzie dla Ciebie bardziej łaskawy! ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dla mnie tez rok nie był najłatwiejszy. Mimo wszystko Twój blog bardzo się rozwinął, mimo że wcześniej na niego zaglądałam, to w 2016 czytałam każdy post. Udanego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku 😚

    ReplyDelete
  12. Jessica, cieszę się że dałaś radę. Pomijając kilka sytuacji, które się na siebie złożyły dałaś radę i się nie podałaś. Z tego co odpisałaś w poście, spędziłaś naprawdę fajne chwilę. Wchodząc na twojego bloga od razu pojawia się uśmiech na twarzy. Wszystko jest bardzo dopracowane :) Trzymam kciuki, aby nadchodzący rok był dużo lepszy od swojego poprzednika. Szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam do mnie, wczoraj pojawił się nowy post kończący teraźniejszy rok :)
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Widzę, że twój rok był z jednej strony dobry, ale czasem były też gorsze momenty. Mimo tego uwielbiam twoje podejście, bo najważniejsze jest być po prostu sobą. Mam nadzieję, że w następnym roku tych dobrych rzeczy będzie coraz więcej, a złe nie będą Ci się tak często zdarzały.
    Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są tak piękne <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. Masz piekny rozum. Oby tak dalej ;)

    ReplyDelete
  15. Jakie znasz blogerki i blogerow z Kielc ?

    ReplyDelete
  16. Każdy rok przynosi zarówno dobre jak i złe chwile. Ważne żeby uczyć się z nich i niczego nie żałować. Widzę, że dużo Tobie przyniósł ten rok, zresztą w sumie jestem z Tobą na bieżąco już X czasu więc widziałam co się działo.
    Kochana, aby 2017 był cudowny <3
    PS. Świetny strój.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Matko. Pierwsze zdjęcie wygrało cały Twoj rok! Genialne jest! <3 Oby przyszły rok był jeszcze lepszy! :)

    ReplyDelete
  18. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie miał więcej pozytywnych wspomnień, a mniej tych złych :)
    Masz śliczny makijaż, a zdjęcia są cudne!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]


    ReplyDelete
  19. Szczerze, współczuję Ci z całego serduszka tych smutnych chwil. Życzę Ci, aby 2017 rok przyniósł Ci wiele dobrego. Trzymaj się tam!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  20. współczuję ze straciłas bliskie ci osoby :/ mi (nie w tym roku ) zmarła babcia i teraz staram się bardziej doceniać każdą chwilę. w tym roku czekają mnie egzaminy i wybór szkoły. boję się ze nie polubią mnie w nowej szkole , ze nie będę mieć czasu na bloga, ze nie odnajduje się w liceum , ze nie dam rady :(
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Współczuję, że doświaczyłaś takich smutnych momentów w tym roku! Mam nadzieję, że ten będzie dla ciebie o wiele lepszy! <3

    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  22. Stylizacja jest przepiękna! Makijaż tak ładnie współgra z całością. Jestem pod mega wrażeniem!

    http://www.o-sight.pl/

    ReplyDelete
  23. Bardzo mi przykro ze stracilas kolege i rozumiem jak bardzo musialas cierpiec :c Na szczescie pozbieralas sie kochana i mam nadzieje ze rok 2017 bedzie pelen tylko pozytywnych wspomien!
    Jejku wycieczka do Rzymu to moje marzenie wiec zostaje mi tylko marzyc dalej, haha!
    Przepiekne zdjecia *-*

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  24. To jest najważniejsze. Żeby doceniać każdą chwilę z bliską osobą bo szybko może jej zabraknąć :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Mi 2016 też dał trochę do myślenia, przede wszystkim jestem za niego bardzo wdzięczna. Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Cudownie wyglądasz w tym sweterku! Ten makijaż dopełnia całą kreacje! <3

    www.sanstyle.co

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę wyjazdu do Rzymu i na ŚDM. Pewnie było super ;)
    Śliczne zdjęcia i makijaż :>
    Pozdrawiem i życzę wszystkiego dobrego w 2016 roku :*

    http://sarowly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. W czerwcu przez dwa dni pisałam egzamin zawodowy. Byłam pewna, że zawalę jedną część. Nie potrafię opisać mojego stresu, a później pozytywnego zdziwienia. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Obyten rok był dla Ciebie łaskawszy i bardziej radosny :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.