December 23, 2016

Christmas in Warsaw


Jednym z moich małych marzeń było odwiedzić stolicę jeszcze przed świętami. Fartem się udało! W naszą 20-miesięcznice wybraliśmy się do Warszawy. Było naprawdę pięknie. Kocham drobne szczegóły, które są dopracowane. Tam było to naprawdę widoczne. Wszędzie lampki, choinki, ozdoby. Jestem naprawdę zachwycona. Właściwie nic nie kupiłam, cały nasz wyjazd to był jeden wielki spacer, a i tak podobało mi się 3 razy bardziej niż zwykle. Aura była idealna. Jedyny minus to przerażające zimno. Zapraszam was do obejrzenia zdjęć przepełnionych świątecznym urokiem :)



45 comments :

  1. Też chciałabym odwiedzić świąteczną Warszawę. Śliczne zdjęcia!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. rzeczywiscie, slicznie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też chciałam zdążyć przed świętami z wycieczką do stolicy ale niestety się nie udało;/
    https://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Na tych zdjęciach zdecydowanie czuć magię świąt - świetne zdjęcia. Wesołych świąt kochana! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  5. w tym roku trójmiasto wygląda równie zjawiskowo :) wesołych świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nigdy nie miałam okazji być w czasie świąt :(

      Delete
  6. Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga. Nawet gdy wpis traktuje raczej o kobiecych sprawach, ja zawsze do Ciebie wejde, by pooglądać zdjęcia, które tutaj udostępniasz. Bardzo mi się podoba Twój blog. Pozdrawiam, pomau-nolimits.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, oddające urok pięknie przystrojonej Warszawy. :)

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  8. Wspaniałe zdjęcia! Bardzo oddają atmosferę zbliżających się świąt! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wszystko wygląda tak pięknie na Święta!!<3
    Uwielbiam oglądać takie klimatyczne zdjęcia..jeszcze tylko śniegu brak:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  10. Jak pięknie! Planuję wyjazd do Warszawy w przerwie świątecznej i już nie mogę się doczekać!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Po mimo okropnej pogody zrobiłaś bardzo dużo pięknych zdjęć. Jestem ciekawa gdzie udacie się następnym razem. Wesołych Świąt!
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. faktycznie, Warszawa jest przepiękna przed Świętami, cały czas zachwycam się jej zdjęciami, bo sama się wybrać nie mogłam. ;) mój luby raczej do Warszawy by się na miesięcznicę naszą nie wybrał, bo jej nie lubi, a ja nie potrafię go do niej przekonać. ;)
    pozdrawiam serdecznie i spokojnych Świąt!!! :))
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślisz, że mojego tak łatwo przekonać? :D

      Delete
  13. Cudowne zdjęcia, czuć mega ten świąteczny klimacik <3

    zapraszam też do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/krakow-stylizacja-5.html

    ReplyDelete
  14. Stare Miasto wygląda przepięknie!
    Wesołych Świąt!

    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Warszawa to moje ulubione miasto Polski. Wygląda przepięknie o tej porze roku. Masz rację, że szczegóły są niezwykle dopracowane. Zdjęcia przepełnione świąteczną aurą ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę, chciałabym zobaczyć "zimową" Warszawę, uwielbiam to miasto ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Przepiękne zdjęcia! <3

    Wesołych Świąt Kochana! ;*
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cudownie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  19. Warszawa jest czarująca w zimę :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. przepiękne zdjęcia! aż czuć z nich tę magię świąt :3 Wesołych ciepłych i rodzinnych! <3

    ReplyDelete
  21. Warszawa jest piękna, a w szczególności kiedy zbliżają się święta! Super zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. Chciałabym tam być w okresie świątecznym!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia, czuć klimat świąt :)

    ReplyDelete
  24. W tym całym okresie świątecznym najbardziej uwielbiam ozdoby, które są na każdym kroku. Światełka są wszędzie, na ulicy, w centrach handlowych czy w ogrodach. I love it! :) Cudne zdjęcia. Zdrowych i wesołych! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  25. Jess! Zdjęia są cudowne, a ty promieniejesz:)) Warszawa w święta to moje malutkie marzenie mam nadzieję, że kiedyś je spełnie. Świetny post kochana! :)))
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia, też w tym roku próbowałam zrobic jakieś ładne świateczne zdjęcia, ale nie wyszły tak pięknie jak Twoje ;)
    Pozdrawiam <3

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę. Życzę Wam obojgu dużo miłości w związku :)
    Wesołych i udanego Sylwestra :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  28. Pieknie tam!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  29. Tydzień przed świętami byłam z przyjaciółką w Warszawie, jest idealnie!
    Cudne zdjęcia! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia ! Super wyglądasz <3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.