November 5, 2016

Niebo w San Marino | ITALY #2




Ciężko było mi fotografować cokolwiek w San Marino. Albo nie.. Skłamałam! Jeszcze raz. Ciężko było mi fotografować cokolwiek innego prócz nieba. Kocham niebo. Trochę zaniedbałam mój instagram pod tym względem, ponieważ kiedyś było tam można znaleźć naprawdę "dużo" nieba. Pierwszy raz (z całych dwóch) miałam okazję być w San Marino zaraz przed i w trakcie zachodu słońca. Nie wiem czy jest piękniejszy zachód, od tego, który widziałam. Jedni kochają widok słońca kąpiącego się w morzu, ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Kocham kiedy chowa się za górami, jeszcze delikatnie przepuszczając swoje promienie. Jestem ciekawa czy mieszkańcom nudzi się ten widok. W prawdzie nie powinien, bo niebo za każdym razem jest inne. Nawet gdy przez parę zachodów siedzicie w tym samym miejscu. I to jest niesamowite. Na szczęście Pan Bóg obdarował mnie miłością do aparatu i mogę to wszystko uchwycić! San Marino wydawałoby się być małym, podobnym do wszystkich innych, włoskim miasteczkiem. Jednak fakt, że położone jest na wzgórzu i ma nieziemski widok, kładzie wszystkie inne na kolana. Uważam, że piękno tego miasta-państwa tkwi również w małej powierzchni. Powiedziałabym, że uliczki są wyjątkowo ciasne i tak naprawdę miasto składa się tylko z takich uliczek. Być może dzięki temu jest tak przytulne i urocze. Mam nadzieję, że za jakiś czas wrócę tam z Kubą. To jedno z moich aktualnych marzeń. No i jakby nie patrzeć jest nim od sześciu lat, bo pierwszy raz odwiedziłam San Marino w 2010. "Dorzuciłam" tylko Kubę :) Gdzie podziwiałeś najpiękniejszy zachód słońca w swoim życiu? 




38 comments :

  1. cudo, a ostatnie zdjecie wygrywa:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jejku, co za piękne widoki :oo Zazdroszczę! Ja nie byłam nigdy poza Polską, więc swój najpiękniejszy zachód podziwiałam nad morzem Bałtyckim :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przepiękne miasteczko i rzeczywiście niebo tam również jest piękne! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam podróżować i mam nawet swoją "małą" listę miejsc do odwiedzenia, która się z dnia na dzień powiększa co mnie z jednej strony przeraża, bo kiedy to wszystko uda mi się zrealizować, a z drugiej strony ciesz i podnieca moją miłość do podróży :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jeju, muszę tam się wybrać :d Uwielbiam zachody słońca najlepszy był w Zadzarze w Chorwacji :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia :) Zazdroszczę ci takiego wyjazdu! Też bardzo lubię robić zdjęcia niebu :D
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    ReplyDelete
  8. cudowne widoki! chcialabym sie tam znowu przeniesc bo kiedys mialam okazje odwiedzic san marino :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam oglądać zachody słońca i ogólnie niebo. To mnie w pewnym stopniu uspokaja ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  10. też miałam okazje tam być, chociaż była mgła to widok nie był tak piękny jak u was :) ale po kilku godzinach ujrzeliśmy zachód słońca,który naprawił wszystko i mamy piękne zdjęcia stamtad :)

    ReplyDelete
  11. Jak tam pięknie! Chwała Panu za Twoja miłość do aparatu ;)

    ReplyDelete
  12. Cudowne widoki! ♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jak tam jest pięknie, muszę kiedyś odwiedzić San Marino i Włochy bo to niedaleko :3 mój blog

    ReplyDelete
  14. Ale pięknie! Uwielbiam wschody i zachody słońca!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Wow...Jak tam jest pięknie..Aż nie mogę się napatrzeć <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jejku jak przypomniały mi się wakacje, wszystkie podróże, wszystkie zdjęcia, coś pięknego - niemal tak jak twoje niebo :)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  17. Fakt zdjecia wyszły Ci naprawdę genialnie. Piękne miasto, chciałabym sie tam kiedys wybrać <3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  18. Też mam plan kiedyś odwiedzić San Marino. Byłam blisko, ale niestety nie odwiedziłam wtedy tego małego państewka :( Zachód śliczny! W ogóle ja mam słabość do zachodów naprawdę.

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  19. Najpiękniejszy zachód, jaki widziałam był na statku, pośrodku morza, coś cudownego :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Te zdjęcia są cudowne, szczególnie to na którym widać domki. Muszę się tam wybrać ;-)

    ReplyDelete
  21. Cudownie tam...zdjęcia ukazują wyjątkowość tamtego miejsca. Najpiękniejszy zachód...to chyba nad polskim morzem :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Przepiękne widoki. Świetnie wszystko uchwyciłaś, masz wielki talent - Pan Bóg wiedział co robi :)
    Ja najpiękniejszy zachód słońca zobaczyłam na ŚDM. Zdecydowanie :)!

    b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. w zdjęciach jestem po prostu zakochana!Kiedyś w planach mam odwiedzić włochy jest to jedno z moich marzeń. :)
    julie-s-world.lbogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.