November 2, 2016

Live in sparkle .•✯



Kto by kiedyś pomyślał, że mój styl będzie wyglądał tak jak teraz? Być może byli tacy, którzy głęboko we mnie wierzyli, ale napewno nie byłam to ja. 

Osobiście uważam, że styl kształtuje się każdego dnia. Nawet jeśli nie jesteś tego świadom, codziennie coś zmieniasz. Tak już jest, że nasze życie składa się ze zmian. Nigdy nie uważałam siebie za idealną. Trzeba się również pogodzić z tym, że nigdy nie osiągnie się miana "idealnej". Jednak jestem dumna z jednej rzeczy.. Zaczęłam kombinować, próbować nowych rzeczy, zestawień kolorów, krojów. Dzięki temu nie boję się wyzwań i wreszcie nie jestem szarą myszką. Niestety takim mianem można było mnie nazwać jeszcze kilka lat temu. Myślę, że od zawsze tkwiła we mnie chęć wyróżniania się i robienia czegoś, czego nikt inny z mojego otoczenia nie robi. Odkąd założyłam bloga, otworzyłam się na milion różnych, nowych opcji. Za tą decyzją idzie ciąg zmian jakie zaszły w moim życiu. Niby tylko weszłam na stronę i kliknęłam w "załóż blog". Wydaje się to być niczym. I tak naprawdę jest, bo wszystko tkwi w głowie.

Wszystkie produkty z dzisiejszego posta:
t-shirt / futro / jeansy / biały choker / pędzle / Plecak / cienie

Rok temu nie pomyślałabym, że będę w stanie założyć na siebie różowe futro, które od jakiegoś czasu kojarzy mi się tylko ze znanym serialem mojego ulubionego reżysera. No trudno. Być może od dziś, kiedy zobaczysz moje zdjęcie w internecie pomyślisz tylko o tym serialu. Jednak musisz przyznać, że robi wrażenie! Ostatnio żal mi wydawać pieniądze na zwykłe basicowe ubranie. Będąc we włoskiej Zarze (która zresztą ma pięć pięter :((() widziałam naprawdę masę oryginalnych ubrań, których mam wrażenie, nie znajdziecie w polskich sklepach. Z bólem serca patrzyłam na przepełnione nimi wieszaki i co najśmieszniejsze.. mówiąc przepełnione, mam na myśli serio przepełnione wieszaki. Dlaczego? Bo włoszki zwykle ubierają się dość basicowo. Moja dzisiejsza stylizacja zdecydowanie nie należy do włoskiego stylu. Aczkolwiek lubię różnorodność! 

Po zrobieniu tych zdjęć uznałam, że do różowego niczym flaming futra pasowałaby zwykła biała koszula lub mała czarna. No niestety, światło w moim pokoju ostatnio nie pozwala mi na codzienne fotografowanie, więc musicie nacieszyć się troszkę niecodzienną stylizację. Ale pomijając już futro, żeby t-shirt nie czuł się samotny. Czuję się nim zafascynowana i aż głupio przyznać, że to właśnie on natchnął mnie do dzisiejszego posta, a dokładniej pierwszego akapitu.


Wszystko co widzicie w tym poście jest niesamowicie dobrej jakości. Jestem z siebie dumna, że wreszcie udało mi się zamówić wszystko w dobrym rozmiarze! T-Shirt zachwyca oryginalnością, futro jest cieplutkie i przyjemne, a jeansy ślicznie się opinają i dzięki swojej uniwersalności ubiorę je dosłownie do wszystkiego! Oczywiście ciężko zapomnieć o dodatkach. Moją szyję przyozdobił delikatny, biały choker


Oczywiście nie mogę zapomnieć o czymś, co dosłownie wywołało uśmiech na mojej twarzy. Mam wam do pokazania przepiękne pędzle, których włosie jest naprawdę niesamowicie miękkie. Plecak, który jest bardzo dobrze wykonany oraz cienie, które ślicznie pachną. Ciężko uwierzyć, że cała paczka przepięknie pachniała. Zwykle spotykałam się z sztucznym, fabrycznym zapachem. Bardzo miła niespodzianka.

PODAJ CENY PONIŻSZYCH PRODUKTÓW W KOMENTARZU! Wybiorę pięć blogów, które wypromuje w następnym poście!

Wszystkie produkty z dzisiejszego posta:
t-shirt / futro / jeansy / biały choker / pędzle / Plecak / cienie

35 comments :

  1. Jejku te futerko bardzo mi się podoba!
    Ceny (po kolei):
    $ 17 99
    $ 20 99
    $ 17 99
    $ 1 48
    $ 8 40
    $ 11 80
    $ 5 42
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz przepięknie!
    $17.99
    US$20.99
    US$17.99
    $1.48
    $8.40

    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. $17.99 $20.99 17.99 $1.48 $8.40 $11.80 $5.42
    Koszulka jest śliczna i z pewnością sie wyróżnia :) Co do pędzli chyba sama sobie takie kupię bo nawet na zdjęciach wyglądają na mięciusieńkie.
    A wracając do pierwszej części posta - w moim życiu blog także wiele zmienił, ale u mnie przekłada się to głównie na to, że teraz częściej wyrażam własne zdanie na różne tematy i co jeszcze ważniejsze - po prostu mam własne zdanie :)

    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cały zestaw do mnie przemawia! Ten kolor spodni - idealny! Srebrna koszulka - marzenie, od zawsze kochałam blyskotki, Futerko ma piekny kolor.. Do tego ten plecak - byłby idealny do moich holograficznych butów! A pędzle - widać ładnie wpasowały się w kolor łosiowy, delikatne, złoto-różowe :)
    Całość wygląda idealnie! :*

    ReplyDelete
  5. Jaka świetna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny makijaż oczu, postawiła bym ttylko na mniejsze krycie ;) uwielbiam holograficzne dodatki ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. Super stylizacja, t-shirt cudowny! :)
    Mój styl też ciągle się kształtuję i próbuję stawiać na odważne rzeczy.

    US$20.99
    US$17.99
    11.80$
    $1.48
    $17.99
    5.42$
    8.40$

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  8. Cudowna stylizacja, ja dopiero w tym roku postanowiłam trochę zaszaleć z tym jak się ubieram i teraz poluję na sztuczne futro w centki <3 ale różowe też bym chętnie przygarnęła *.* ale wracając do stylu ubierania to bardzo dużo czasu się zbierałam, aby zmienć swój styl, teraz nie unikam rzeczy, które mi się podobają (tj. dzwony, futra, długie jeansowe spódnice), teraz noszę to z dumą i tego życzę każdemu. Mam nadzieję, że nie długo uda mi się znaleźć fotografa i pokazać ludziom mój styl ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mam takie wrażenie, że ja nadal jestem taką szarą myszką. Nic szczególnego, nic wyróżniającego nie ma w mojej szafie. Przyznam, ze chciałabym coś zmienić. 'Wrzucić' do mojego codziennego look'u coś nietypowego, ale nie za bardzo wiem jak. Muszę w końcu przekroczyć tę pewną barierę normalności i pójść w kierunku czegoś nowego. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Te futro na pewno przykuję uwagę nie jednej osoby!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, cudowna paletka i futerko <3
    Masz racje, nasz styl cały czas się zmienia! Teraz twój styl mega mi się podoba! :)
    everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. piękny makijaż i ciekawie dobrana stylizacja - na wszystko przyjemnie się patrzy <3
    msflowless.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super ale tak jak pisałaś białą bluzka była by IDEALNA :).
    Mam nadzieje że pokażesz futro w zestawieniu z białą koszulką lub małą czarną.
    (poklikane)
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mam dokładnie to samo, nigdy nie sądziłam, że kiedyś będę ubierała się tak jak teraz.
    Zakochałam się w tym Twoim futerku, jest genialne <3
    Plecak też świetny, mam taką torbę holograficzną :D
    Poklikałam w linki.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. prześliczna stylizacja <3 świetnie w niej wyglądasz :) bardzo podoba mi się twój makijaż :D
    http://gabrielakitablogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne futerko i plecak! śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja! Futro i bluzka jak dla mnie najlepsze. Mam ten sam plecak i mój jest także świetnie wykonany, jednak, gdy go odpięłam strasznie śmierdział rybą, nie wiem dlaczego. Wyprałam go i troszkę się zniszczył. Dobra robota, ciekawy i fajny post. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji i tym makijażu kochana! :)
    Buziaki ♥
    Poklikałam:
    1. $17.99
    2. $20.99
    3. $17.99
    4. $1.48
    5. $8.40
    6. $11.80
    7. $5.42

    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja też ostatnio zaczęłam mieć ochotę na zabawę z modą, przestałam się bać eksperymentów i staram się nie przejmować tak jak dawniej zdaniem innych. Fajnie jest się wyróżniać, przede wszystkim robić to w czym czuje się prawdziwego siebie, być sobą i szukać swojej drogi! Świetne rzeczy, a to futerko jest po prostu genialne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Warto eksperymentować z modą. Tak naprawdę można łączyć różne materiały lub takie same np. jeans z jeansem, a wygląda to w odpowiednim zestawieniu bardzo dobrze. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja. Bardzo fajne zdjęcia :)
    grochowska.pl

    ReplyDelete

  21. Ślicznie wyglądasz bardzo podoba mi sie stylizacja zwłaszcza dopełnienie ze sznureczkiem i futerkiem <3

    Mój blog klik!



    ReplyDelete
  22. Futro jest przecudne <3 Ja też przyuważam, że co raz więcej podoba mi się rzeczy wyróżniających się z tłumu :D
    t-shirt=> 17.99
    futro=> 20.99

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  23. Śliczna stylizacja! Mam dokładnie to samo, nigdy nie sądziłam, że kiedyś będę ubierała się tak jak teraz. Plecak jest genialny, tak samo jak biały choker *-*
    Kliki:
    1| $17.99
    2| US$20.99 (sale)
    3| US$27.99 (sale)
    4| $1.48
    5| $8.60 (sale)
    6| $11.80 (sale)
    7| $5.42 (sale)
    W każdym byłam po 60 sek ;)

    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  24. o staraaa, swietne zdjecia :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia, wyglądasz przepięknie *-*

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne rzeczy :)
    futerko - 20,99
    spodnie - 17,99
    chocker - 1,48
    pędzle - 8,60
    plecak - 11,80
    cienie - 5,42
    aa w pierwszym linku niestety nie ma bluzeczki :(

    Mój blog-klik!
    Mój kanał, który staram się rozkręcić, więc zapraszam! :)

    ReplyDelete
  27. Śliczny plecak i bardzo ładny makijaż na zdjęciach :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  28. Czasami stoję przed szafą i wybieram różne ubrania i staram się je połączyć. Nie zawsze to wychodzi, ale próbuje jakoś eksperymentować :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  29. Dokładnie! Styl zmienia się wraz z nami! Pamiętam taką sytuację, jakoś dwa / trzy lata temu, kiedy od tak stwierdziłam, że będę ubierać się tylko w kolorach białym i czarnym, haha! Na szczęście moja szafa nieco się zmieniła i jest bardziej urozmaicona! Cudne zdjęcia

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jejku ta stylizacja jest 100% trafiona w mój gust! Makijaż też prześliczny, chciałabym kiedyś jakiś post o tym, jak się malujesz :) pozdrowienia! <3

    ReplyDelete
  31. Woow...cudownie wyglądasz. Futerko jest genialne :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Przepięknaś ! Wspaniała stylizacja, cudowne zdjęcia ! Uwielbiam ! <3 Zostaje ! ;-)
    MAARIBELLA

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.