November 16, 2016

Asyż | ITALY #3



Asyż to przepiękne miasto. Oczywiście od zawsze kojarzyło mi się ze św. Franciszkiem. Cieszę się podwójnie, że mogłam się tam zjawić, bo naprawdę kocham franciszkanów lub braci kapucynów. Uważam, że jest to typ kapłana, który jest najbardziej szczery i prawdziwy. Od czasu do czasu przychodzę do kapucynów na spowiedź i tak naprawdę nigdy się nie zawiodłam. Po spowiedzi zmieniłam także moje spojrzenie na wiarę i staram się szanować to, co dostaję i tych, których mam. Wracając do Asyżu. Stare, ale przepiękne miasto. Każde włoskie miasteczko ma coś w sobie. Niby każde wygląda podobnie, a jednak tak wyjątkowo. Nie będę się rozpisywać, ponieważ w każdym tego typu poście wygrywają zdjęcia. Dajcie znać co o nich sądzicie :) 


31 comments :

  1. Cudowne miasto :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Włochy są przepiękne! Miałam okazji tam być rok temu na koloniach :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  3. Genialne zdjęcia, zakochałam się w nich, haha! ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są przepiękne! Podobają mi się te kamieniczki 😊

    ReplyDelete
  5. Wow super zdjęcia aż poczułam wakacyjny klimat :/Nic dodać nic ująć!
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia! Z wielką przyjemnością odwiedziłabym Asyż, byłam 2 razy we Włoszech, jednak nigdy go nie zwiedziłam :)

    http://julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ahh, cudowne zdjęcia :)
    Mega klimat <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ale piękne zdjęcia, chciałabym się kiedyś tam wybrać :)

    ReplyDelete
  9. Jeju, wszystko jest takie cudowne! Strasznie zazdroszczę Ci, że tam byłaś. Zdjęcia są przepiękne. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jakie piękne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia wygrywają, ale Twój tekst też się bardzo przyjemnie czyta! :)
    Piękne to miasto!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Asyż to naprawdę piękne miasto. Chciałabym kiedyś go odwiedzić.

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  13. O ja cie, aż łezka się zakręciła kiedy zobaczyłam moje ulubione włoskie uliczki i ten klimat, z którym żaden inny się nie równa. Robisz genialne zdjęcia!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  14. Jestem ciekawa tego miasta, moja parafia jest pod wezwaniem św. Franciszka z Asyżu, myślę, że to właśnie dlatego tak bardzo mnie to interesuje, gdyż św. Franciszek jest według mnie bardzo ciekawym świętym ;)
    Cudowne zdjęcia :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.