October 3, 2016

TEST TRZECH PRODUKTÓW DO UST


mam na sobie top z : klik

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z bardzo przyjemnym postem. Mianowicie o produktach do ust - jednym z moich koników makijażowych. Kocham wszystko co do ust! Błyszczyki, pomadki, szminki, kredki, balsamy. Makijaż bez pomalowania ust, wygląda na niedokończony. Kolor szminki czasem oznacza okazję, na którą ją nakładamy. Mam do zaprezentowania trzy, bardzo różne produkty do ust: błyszczyk z Nyx, dwie pomadki w płynie. Być może skusicie się na któryś z nich! 

LINKI DO PRODUKTÓW: KLIK / KLIK / KLIK


Błyszczyk Nyx
Na pierwszy rzut idzie błyszczyk z Nyx'a. W prawdzie nie wiem do końca dlaczego na opakowaniu pisze "matte". Wydaje mi się, że to po prostu chamska podróbka. Aczkolwiek muszę przyznać, że błyszczyk jest naprawdę fajny i wygląda na porządny. Ma piękny zapach. Jego odcień wpada w pomarańcz, dlatego początkowo kiedy go nałożyłam, troszkę się wystraszyłam. Jednak uważam, że nawet mi pasuje :) Oczywiście jestem ogromną fanką zimnych odcieni, ale ten błyszczyk naprawdę polubiłam! 7/10 

 /KLIK /


Qi-Best matte
Kolejnym produktem jest pomadka w płynie w kolorze jasnego, brudnego różu. To zdecydowanie mój ulubieniec, ze względu na łatwość nakładania, ładny zapach, ale także przepiękny kolor. Jedyną wadą jest podkreślanie suchych skórek, ale to dość częste zjawisko przy matowych produktach do ust. 9/10 

KLIK / 



Lime Crime
Ostatni już produkt. Kolejna pomadka w płynie. Tym razem coś odważniejszego, bo postawiłam na ciemny róż. Wydaje mi się, że jest mi ładnie w tym kolorze, ale ten produkt naprawdę bardzo ciężko się nakłada. Zresztą myślę, że to widzicie. Trochę się wylewa, więc to też nie jest plus. Daje bardzo ładny, matowy efekt, nie robi grudek, nie podkreśla skórek. Jednak nie będzie moim ulubieńcem. 5/10 

KLIK /





LINKI DO PRODUKTÓW: KLIK / KLIK / KLIK


37 comments :

  1. Kolory są naprawdę bardzo ładnie, cudownie wyglądasz we wszystkich!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Najładniej ci w tej drugiej pomadce :) Najbardziej naturalnie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam nudziaki nie dość, że są mega modne to w dodatku świetnie prezentują się na brunetkach. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    ReplyDelete
  4. Super post :* mi najbardziej ta z NYX się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Najbardziej podoba mi się druga pomadka :D

    Zapraszam na mojego:
    - Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    - Instagrama
    - Fanpage'a

    ReplyDelete

  6. drugi oraz ostatni <3
    top z zaful bardzi fajny
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac u mnie marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Druga pomadka wygrywa zdecydowanie! :D

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że ta pomadka z "nyx" nie jest matowa. Ale kolor ma ładny, w każdym razie mi pasują tylko ciepłe odcienie pomadek :).
    Zauważyłam też, że masz bardzo ładnie pomalowane brwi na tych zdjęciach! :*

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  9. Druga pomadka świetna! :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  10. Często spotykałam się z płynnymi pomadkami, które na końcu okazywały się zwykłym błyszczykiem. A w ostanim kolorze na prawdę Ci do twarzy :)

    ReplyDelete
  11. Ja również uwielbiam wszelkie produkty do ust! :)
    Druga pomadka najlepsza!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  12. Ja niestety nie lubię błyszczyków, ponieważ większość ma zwyczaj się kleić. O wiele bardziej wolę kredki do ust i matowe pomadki. Jednak ten drugi produkt ma ładny kolor :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jakie piękne, wyraziste zdjęcia!

    ReplyDelete
  14. Omg zakochałam się w dwóch pierwszych kolorach! Na dodatek idealnie Ci pasują! <3
    Ja również uwielbiam wszystko co do ust haha, dobrze, że teraz promocje w Ross :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super kolorki,mi przypadla do gustu druga pomadka.
    Super post kochana! :-)
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  16. Fajna recenzja, nigdy nie słyszałam o tych firmach a tu proszę, mogę poczytać, kolor nr 2 najbardziej by do mnie pasował

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam kolor brudnego różu, dlatego druga pomadka zdecydowanie wygrywa ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pomadka o kolorze brudnego różu zdecydowanie wygrała. Od jakiegoś czasu zaczęłam ciekawić się produktami z Nyxa, wchodząc na ich stronę cena płynnych pomadek o dziwo nie jest zbyt droga a byłam zdania odmiennego. Może niedługo wypróbuję oryginalną wersję i się przekonam o jakości tej firmy.

    MY BLOG - CLICK!

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  19. Ja też lubię produkty do ust, jednak nie przepadam za błyszczykami.
    Mega wyglądasz w ostatnim kolorku.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. najlepszy kolorek to ten 2 ^^ taki w moim stylu ♥ śliczne zdjęcia !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jakie ładne kolory! Ja dopiero zaczynam "kolekcjonować" produkty do ust, ale ostatnio coraz więcej mi się podoba! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Przepiękne zdęcia! Ma tą pomadkę z nyxa, kupywałam stacjonarnie ale średnio mi sie podoba :/

    ReplyDelete
  23. Ostatnia pomadka mega <3 Według mnie bardzo Tobie pasuje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.