October 17, 2016

Simple Look | DENLEY.PL



Hej kochani! Przychodzę do was (WRESZCIE!) ze stylizacją. Zdarzył się przepiękny słoneczny dzień i już nabrała mnie ochota na zdjęcia! Nawet nie wyobrażacie sobie jaki ogromny wpływ ma na mnie pogoda. Kiedy zza chmur wychyli się słonko, na mojej twarzy odrazu jest uśmiech i mam chęć na wszystko! Bywa, że i czasem na naukę.. Niestety tych dni jest już coraz mniej i mam świadomość tego, że wielkimi krokami zbliża się jesienno-zimowa chandra. Ale nie poddam się tak łatwo! Mam dużo pomysłów. Gorzej z czasem na ich realizację. Już w sobotę rano wyjeżdżam. Tak bardzo się cieszę, że ten miesiąc leci tak szybko, a niedługo będę mogła odliczać do soboty godziny. Jestem przekonana, że pojawi się wiele postów z miejsca, do którego jadę! Dzisiaj przychodzę do was z bardzo prostą, ale także wygodną stylizacją. Królują tutaj buty i przepiękna kurtka od sklepu Denley.pl , który jak zwykle ma do zaoferowania świetne rzeczy! Płaszcz jest bardzo ciepły i porządny. Jestem pewna, że spędzę w nim całą zimę! Polskie firmy zwykle mnie nie zawodzą, ale firma Denley, wyróżnia się błyskawiczną przesyłką, która jest pięknie i bezpiecznie zapakowana. Detale są ważne, przynajmniej dla mnie! Buty to nowy nabytek, ale marzyłam już o nich od dawna. Są typem, który można kochać albo nienawidzić. Ja zdecydowanie - to pierwsze! Uznałam, że reszta ubrań musi być biała! Tak też się stało. Makijaż został wykonany kosmetykami z firmy Ladymakeup.pl, a ich recenzję możecie znaleźć tutaj. Dodatkowo zachęcam was do wzięcia udziału w konkursie tutaj. DO WYGRANIA jest 100$ do wydania w sklepie Dresslily.


37 comments :

  1. Śmieszna kurteczka, ale ty mimo tego wyglądasz dobrze ;)
    zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
  2. W takiej kurtce na pewno nie zmarzniesz! ;) Mimo to... jakoś nie przekonuje mnie do siebie ;)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  3. Kurtka jest extra! Ogólnie stylizacja jest rewelacyjna :D Nie wiem czemu ale teraz wszystkie blogi reklamują ten konkurs O.o
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko bloggerki, które mają współpracę z tą firmą, reklamują konkurs ;)

      Delete
  4. Śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mam te same buty...uwielbiam je :)
    Super stylizacja <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia i super ostrość! Ogólnie stylizacja bardzo mi się spodobała, myślę, że śmiało wpadła w mój gust!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  7. Śliczna kurtka! Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mega buty! cały look mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  9. Kurtka, kurtką, mi tam najbardziej spodobał się makijaż- świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. Świetna kurtka, mi się właśnie dużo łatwiej skupić jak jest ciemno :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skupić może tak, ale humor mam straszny :(

      Delete
  11. Mega jest ten płaszcz! Jakie to musi być cieplutkie!
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kurtka jest bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  13. Cudowna stylizacja! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jeny, wyglądasz cudownie! Uwielbiam tę stronę, piękne zdjęcia!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz kochana! :)
    Buziaki, miłego wyjazdu ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Kurtka jest genialna!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  17. Cudnie wyglądasz! Kurtka wygląda na cieplutka <3

    ReplyDelete
  18. Świetny makijaż. :)
    Stylizacja również ciekawa. Płaszczyk wygląda na bardzo cieplutki. Idealny :)
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. W tych spodniach tak mega prezentują się Twoje nogi *U* Świetna stylizacja :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  20. Kurtka wygląda świetnie! Z resztą jak cała twoja stylizacja. Twój styl widać, że się bardzo rozwija :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  21. Piękna ta kurteczka. I bardzo ładny kolor. Myślisz, że w tym sezonie stawiać na takie srebrzyste szarości?

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.