October 31, 2016

Padova | ITALY TRIP #1




Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem z mojej wycieczki do Włoch. Było cudownie. Nie mam zielonego pojęcia ile będzie postów. Nie potrafię opisać jak bardzo podoba mi się ten kraj. Klimat, wąskie uliczki, zapach świeżego pieczywa i makarony! Jak tu nie kochać Włoch? Pierwszym miastem jakie odwiedziliśmy była Padwa. Nazwałabym ją dość małym miasteczkiem, ale ma swój urok. Zatrzymaliśmy się w klimatycznym kościółku. Za nim było coś jak dziedziniec zamku, który przypominał mi miejsca z Harrego Pottera. Następnie mieliśmy troszkę czasu na samodzielne zwiedzanie. Zakochałam się w kolorowych kamieniczkach. Każda z nich miała swój własny, niepowtarzalny styl, a mimo wszystko razem tworzyły piękną spójność. Przechodząc przez ciasne uliczki natknęłam się na wiele fajnych sklepów. Wśród nich znalazł się oczywiście Lush, w którym byłam po raz pierwszy. Poznałam tam bardzo miłą panią Angelę, którą serdecznie pozdrawiam! (kisses for you Angela!). Jeśli jeszcze ktoś z was nie był, Lush jest piękny. Nie dość, że przechodząc obok już czujecie przepiękny zapach, to panuje tam świetny klimat. Wnętrze tego sklepu jest przepiękne. Krótko mówiąc bardzo zachęca do kupna jakiegoś produktu. Ja kupiłam dwie bomby do kąpieli, bo stwierdziłam, że postawię na bardziej kultowe produkty! Nie umiem ubrać w słowa mojego szczęścia, które ogarnia mnie nadal. Jestem przekonana, że to właśnie podróże dają mi kopa emocjonalnego! Wszystko wydaje się prostsze. Cieszę się, że udało mi się tam znaleźć. Czekajcie na kolejne posty! Będzie ich trochę xx Ciao!

41 comments :

  1. Także byłam w Padwir, pięknie tam jest! Cudne zdjęcia <3

    weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! Nigdy nie byłam we Włoszech, jednak bez wątpienia znajdują się one na mojej liście wycieczek :)

    ReplyDelete
  3. My w Padwie jeszcze nie byliśmy, ale w tym roku zwiedziliśmy m. in. Wenecję. Piękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  4. Jakie cudowne miejsce :) Z chęcią bym tam pojechała!

    ReplyDelete
  5. Mega śliczne zdjęcia:) Czekam na kolejne posty z Włoch <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oj tak, to cudowny kraj! Pięknie razem wyglądacie!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale zazdroszczę, niesamowite miejsce! :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia z Kubą, cudownie razem wyglądacie.
    Takie wycieczki są super, zwiedzanie świata to najfajniejsze zajęcie!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, czekam na kolejne posty z Włoch!

    ReplyDelete
  9. Nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję że kiedyś będę miała okazję :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś tam pojechać. :)

    ReplyDelete
  11. To miejsce na zdjęciach wygląda naprawdę niesamowicie! Strasznie zazdroszczę Ci pojechania do Włoch. To moje marzenie. Piękne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ale cudowne widoki! Bardzo bym chciała odwiedzić Włochy. Zgadzam się z poprzedniczką pierwsze zdjęcie wygrywa wszystko ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Też kocham klimat Włoch :) Zdjęcia cudowne, idealnie oddające klimat tego miejsca. Aż mi się marzy jeszcze kiedyś pojechać do tego kraju.

    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia :* Te wąskie uliczki są cudowne !
    http://natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. cudownie oglada sie te zdjecia :) Mialam okazje juz keidys tam byc i milo jest wrocic do wspomnien :)

    ReplyDelete
  16. Włochy ze zdjęć wyglądają cudownie! Chciałabym się tam kiedyś wybrać. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę Ci tej wycieczki. Bardzo chciałabym odwiedzić Włochy. Piękne zdjęcia. Czekam na dalsze posty.

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zdecydowanie rozumiem, czemu tak pokochałaś Włochy! Mnie też tam ciągnie niesamowicie, sami Włosi są tak mega sympatycznym narodem, że to aż niepojęte haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jak zazdroszczę wyjazdu! Mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś odwiedzić Włochy. Kocham podróże całym serduszkiem i mogłabym tylko zwiedzać i zwiedzać! Ś
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  20. Jak zazdroszczę wyjazdu! Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Włochy! Kocham podróże całym serduszkiem i mogłabym ciągle gdzieś jeździć. Uwielbiam, zwiedzać, robić zdjęcia, poznawać nowe rzeczy i nowych ludzi.
    Świetne zdjęcia, wow!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Dla mnie podróże też są takim kopem. Nie miałam jeszcze możliwości, aby zwiedzić Włochy, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne miasta... I słodkie zdjęcia z Twoim chłopakiem, aw ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia! Chciałabym kiedyś zwiedzić Włochy. Mam nadzieję, że mi się to uda!
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia jak zawsze genialne :) Wspaniale oddają urok tego miejsca

    ReplyDelete
  25. Piękne miejsce, zazdroszczę pobytu tam!

    4 POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO POLUBIĆ JESIEŃ <- Nowy post, zapraszam.

    ReplyDelete
  26. Jakie wspaniałe miejsce ♥
    Widzę, że jest tam naprawdę pięknie i mam nadzieję, że uda mi się je kiedyś zobaczyć na własne oczy ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  27. Zazdroszcze baw sie dobrze, Włochy sa cudowne! <3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  28. Jejku jak pięknie! Zazdroszczę :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.