October 14, 2016

ladymakeup.pl | recenzja



Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kosmetyków od ladymakeup.pl Jestem przeszczęśliwa, że miałam możliwość przetestować wybrane kosmetyki i akcesoria, które widzicie powyżej.

PALETKA ZE SLEEKA



Każdy Sleek'a zna! Jak poznałam tą firmę, właśnie od strony paletek i pięknie napigmentowanych cieni. Od zawsze uważałam, że jest to must have, nie mówiąc tylko o bloggerkach, ale o wszystkich kobietach! Jestem zwolenniczką matowych cieni, ale w ostatnim czasie nazbierała mi się ich całkiem duża kolekcja i zaczęły mi się nudzić. Postanowiłam zainteresować się czymś nowym, trochę urozmaicić mój makijaż. Zdecydowałam się na paletkę ze Sleek'a, w której przeważają świetliste kolory z drobinkami. Trafiłam w dzięsiątkę. Pigmentacja jest niesamowita, jakość również. No i co najważniejsze, cienie bez względu na to czy jest to mat czy nie, trzymają się cały dzień! 10/10

MAKEUPREVOLUTION ULTRA CONTOUR PALETTE



 Następną rzeczą jest coś co upatrzyłam sobie już dawno. Na zdjęciach widzicie paletkę do konturowania. Konturowanie to mój konik, dlatego musiałam ją zamówić! Bronzery są chłodne, więc pasują do mojej urody. Jednak czymś, co przykuło moją uwagę są rozświetlacze, które są przepiękne. Najpiękniejsze wydają mi się dwa ostatnie. Paleta pasuje do wielu typów urody, ponieważ ma ciepłe i zimne tony. Pigmentacja i jakość jest super! 10/10


BRONZER BAHAMA MAMA

Czas na mega kultowy produkt, na którym zależało mi najbardziej! Chodzi oczywiście o bronzer Bahama Mama firmy The Balm. Jest naprawdę przepiękny. Nie do końca jestem pewna czy pasuje do mojej ciemnej karnacji, bo wydaje mi się, że jest za jasny. Jednak postanowiłam dać mu szansę i w naturalnym, delikatnym, dziennym makijażu sprawdza się naprawdę wspaniale. Myślę, że pasuje bardziej blondynkom! Piękny, matowy. Łatwo się go rozprowadza i blenduje. 10/10


Następny, KULTOWY produkt. W tym zamówieniu nastawiłam się chyba tylko na takie! Przepiękna, zimna pomadka w płynie z Golden Rose. Próbowałam ją zdobyć już kilka razy. Niestety, za każdym razem spotykałam się z odpowiedzią "wyprzedała się". Ten produkt był wręcz wyrywany przez zakupoholiczki. Wreszcie go mam! I nie dziwię się, czemu jest tak bardzo pożądany. Pomadka ma przepiękny kolor. Jestem ogromną fanką zimnych odcieni na ustach i ten również był strzałem w dziesiątkę. Mogłabym dać mu 11/10 gdyby się dało, ponieważ pigmentacja tego produktu i łatwość użycia jest NIESAMOWITA! 10/10

Ostatni już produkt makijażowy. Uważam, że podkład jest naprawdę bardzo dobry. Ma dobre krycie. Niestety troszkę wysusza. Dobrałam za blady kolor, ale wychodzę z założenia, że lepiej kupić za jasny niż za ciemny! 7/10
Ostatnia rzecz "niespodzianka"! Kosmetyczka wypełniona pędzlami, z której jestem niesamowicie dumna. Pędzle są świetnie wykonane. Nie do porównania z pędzlami z chińskich stron. Są naprawdę bardzo dobre, ułatwiają makijaż. Większość z nich jest do blendowania, a takich właśnie pędzli mi brakowało. 10/10

Powyżej makijaż wykonany kosmetykami z dzisiejszego posta. :)
Dziękuję pięknie ladymakeup.pl

linki: 

39 comments :

  1. O tym bronzerze słyszałam dużo, dlatego muszę go wypróbować! Co do paletki ze Sleek'a, oczywiście, że o niej słyszałam! Aż sobie coś zamówię!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  2. świetna jest ta pierwsza paletka, same kolorki które uwielbiam, idealnie się nadaje na jesień ♥ jak dla mnie czywiście ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę, że masz okazję z nimi współpracować, bardzo lubię ten sklep! Co do kosmetyków: bardzo chciałabym przestestować tą paletkę ze sleek'a, cudne kolorki! Widzę, że tak samo jak ja jesteś kosmetykomaniaczką :D

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  4. Super kosmetyki. Ciekawa jestem bronzera :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  5. Chciałabym wymienić jedną rzecz, która mi się spodobała, ale nie jestem w stanie bo wszystkie są świetne :)
    Lubię twoje makijaże ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  6. Ta paletka ze Sleek ma cudowne kolory :O! Chciałabym przetestować też bronzer i pomadkę :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ooo zazdroszczę! Te paletki i bronzer świetnie się prezentują. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Paletka jest świetna, mam podobne kolorki ! :) Pomadka ma śliczny kolor :)
    Zapraszam do mnie na nowy post jesienny :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Świetne są te rzeczy! Śliczny makijaż :)
    Buziaki kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zawsze chciałam mieć jakąś paletke z make up revolution! Może niedługo mi się uda :) Świetne kosmetyki wybralas, a pędzelki to podstawa ! :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Rzeczy wydają się być naprawdę świetne, paletka ze Sleek'a ma piękne kolory!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluję współpracy! Świetne kosmetyki, paletki są cudowne ❤
    Piękny makijaż 😍
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zawsze chciałam przetestować wszystkie te kosmetyki, bo słyszałam o nich bardzo dużo dobrego :D Szczególnie zaciekawił mnie podkład, chyba w końcu go kupię!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  14. SLEEK ma piękne kolory a tych pędzli to też ci ogromnie zazdroszcze

    ReplyDelete
  15. O każdym produkcie, słyszałam sporo pozytywnych opinii :) Świetny kolor szminki.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale genialne nowości! Te paletki są przecudowne ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  17. polecam najpierw popracować nad rzęsami bo masz strasznie posklejane :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusz z Maybelline bardzo pogrubia, może dlatego daje taki efekt.

      Delete
  18. Świetne kosmetyki, może sama kiedyś takie upoluję :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bronzer Bahama Mama to od jakiegoś czasu mój zdecydowany must have. Czytałam baaardzo dużo pozytywnych opinii na jego temat, więc może WKRÓTCE się skuszę!
    ❁ THE PRETTY FRECKLES ❁

    ReplyDelete
  20. Wszystko wyglada super najbardziej podoba mi sie bronzer <3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  21. Świetne kosmetyki <3 Zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne produkty <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przecudowne kosmetyki!! Te dwie pierwsze paletki bardzo przykuły moja uwagę!

    ReplyDelete
  24. Dużo słyszałam o tej paletce do konturowania.Wydaje się naprawdę fajna :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  25. Umieram z zazdrości! Wybrałabym dokładnie to co Ty. No, może oprócz podkładu z Revlonu, bo moim zdaniem nie jest najlepszy. Może i ma świetne krycie, ale jest za ciężki. Na takie "wyjściowe" makijaże lub nagłe wypadki jest super, ale na co dzień już nie.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja cera ostatnio płata mi figle, dlatego skusiłam się na Revlon :(

      Delete
  26. Mam bronzer z TheBalm i jest on świetny, jeżeli chodzi o pomadki z Golden Rose to wiele dobrego o nich już słyszałam i muszę sobie taką zakupić, kolor też wybrałaś cudowny. Pozdrawiam :3 mój blog

    ReplyDelete
  27. Wow, te rzeczy są świetne, bardzo podoba mi się paletka cieni, ma takie ładne kolorki ♥
    Do tego ta pomadka z Golden Rose, również mam jedną z tej serii i uważam, że jest genialna!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  28. Baardzo chciałabym mieć tą paletkę ze Sleek'a! Wybrałaś świetny kolor tej pomadki z GR ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Palety mają cudowne kolory, o bronzerze już gdzieś słyszałam... Wydaje mi się (lub nie), że są drogie :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Paletka jest cudowna! W przyszłości na pewno ją zakupie, ale na razie wystarcza mi taka jaką posiadam. Szminka z GR jest na mojej liście rzeczy do kupienia :)

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  31. Paletka ze Sleek jest cudowna, a kolor pomadki śliczny!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  32. używam tego bronzera od 2 miesięcy i jestem nim oczarowana <3
    msflowless.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.