October 9, 2016

Haul - ubrania i akcesoria



Hej myszki! Przychodzę do was dzisiaj z czymś innym - haul'em. Zwykle się u mnie nie pojawiają, a jak już to bardzo rzadko. Także dziś, w dość leniwym stylu chciałabym wam pokazać co w ostatnim czasie wpadło w moje ręce. Zamówiłam troszkę akcesorii i ubrań. Złożyło się tak, że wszystkie paczki przyszły w jednym terminie i stąd haul. 

W mojej szafie królują naszywki. Nigdy nie zapomnę jak kupowało się je w pasmanterii i doszywało do ubrań. I tutaj moje wspomnienie z przedszkola: na mojej sztruksowej sukience na szelkach przyszyta była Myszka Mikki. Wszyscy mi zazdrościli! Moda zatacza koło, a najlepsze jest to, że teraz właściwie wszystko jest modne. Możesz ubrać się jak chcesz, ale dobór twoich ubrań sprawi, że wyglądasz jak milion dolarów! Uważam, że naszywki to trend tego roku. Ostatnio zamówiłam bomberkę oraz koszulę właśnie z naszywkami. Świetnie dopełniają stylizację. Koszula pochodzi ze sklepu Zaful (mają cudowny asortyment), a kurtka ze sklepu SammyDress (ma świetną cenę)! Dodatkowo ze sklepu sammydress zamówiłam zestaw składający się z pędzla, gąbeczki i szczoteczki do nakładania podkładu. Dodatkowo dobrałam małą paletkę idealną na zbliżający się wyjazd. Z firmy BangGood Dostałam matowe szminki do ust, które są idealne! Zapraszam na test, który pojawił się na blogu arę dni temu. Na blogu pojawił się nowy przegląd blogów. Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnym na dole!

koszula: klik / bomberka: klik / zestaw: klik / produkt do ust1: klik / produkt do ust2: klik / paletka: klik


NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik / 7klik

40 comments :

  1. Ubrania z naszywkami są super, ale i drogie, bo 120zł za jeansy no to wsory.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    ReplyDelete
  2. Też bardzo mi się podoba bomberka z naszywkami, ale nie chcę być jak połowa dziewczyn i mieć taką samą kurtkę :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Te buty są cudowne!
    1.38.92zł
    2.128.53zł
    3.27.23zł
    4.32.61zł
    5.$2.94
    6.$9.18
    7.$12.88

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  4. Szczoteczka mnie baardzo ciekawi<3
    Buty wymiatają!:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  5. Śliczny haul ❤
    Ubrania sa naprawdę super, koszula jak i bomberka meega!
    Masz rację, moda zatacza koło, i można dać tu naprawdę wiele przykładów! 💓 Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jakie świetne rzeczy! :) No i tak ładne zdjęcia!
    1. 38.92 zł
    2. 128.53 zł
    3. 27.23 zł
    4. 32.61 zł
    5. $2.94
    6. $9.18
    7. $12.88
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. Bomberka jest niesamowita!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne rzeczy! Mam nadzieję, że dasz znać jak sprawuje się paletka! Uwielbiam twój styl :)

    Buziaki!Sandra
    B-saandra.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  9. Mi też się podoba ta moda na naszywki :)

    1.38.92
    2.128.53
    3.27.23
    4.32.61
    5.$2.94
    6.$9.18
    7.$12.88

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawa jest ta szczotka :) Bardzo podobają mi się buty!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  11. Mnie również bardzo podobają się ubrania z naszywkami :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  12. Koszula jest świetna!Idealnie pasują do niej te naszywki :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  13. Świetne są te wszystkie rzeczy! Jeśli chodzi o koszulę, to również mam taką samą i jest śliczna! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetne są te wszystkie rzeczy! <3 *;*

    MrKulfon.BlogSpot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne nowości! Ta koszula jest śliczna :*
    1. 38.92 zł
    2. 128.53 zł
    3. 27.23 zł
    4. 32.61 zł
    5. $2.94
    6. $9.18
    7. $12.88

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  16. prześliczne buty ! *.*
    pooositiblogspot.co

    ReplyDelete
  17. śliczne buty !
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Chciałam popatrzyć na te rzeczy z bliższa ale linki mi nie wchodzą :(

    ReplyDelete
  19. Bomberka i koszulka to strzał w dziesiątkę! Miazga! Taki fajny nietypowy haul.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  20. Super kurtka, świetny pomysł z naszywkami! Tez myślałam zeby kupić podobne i pobawić sie w ich przyklejanie :)

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  21. Super rzeczy, mi ogromnie spodobała się ta bomberka, wygląda świetnie! ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  22. Te buty to są jedne z najpiękniejszych butów jakie widziałam w moim życiu, uwielbiam obuwie w takim stylu. Ta koszula też jest świetna, a bomberka to trudno żeby źle wyglądała. Pozdrawiam ;3 mój blog

    ReplyDelete
  23. 38.93zł 128.56zł 27.24zł 32.62zł $2.94 $9.18 $12.88

    Koszulka strasznie mi sie podoba! Co do pomadek, chyba kupię sobie podobne ^-^
    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ubrania naprawdę świetne, cudowne zdjęcia :) używasz aparatu czy to z telefonu? http://paulaparszewska.blogspot.com/2016/10/hejka-kochani-dawno-mnie-tu-nie-byo_5.html zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  25. Ta koszula jest cudowna <3 Świetne buty <3 No kurczę wszystko mi się podoba :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ta pierwsza koszulka wymiata! Buty też piękne! <3
    Też właśnie dodałam haul na bloga :D
    Pędzle - 9,99$
    Lusterko - 128,56zł
    Baza - 27,24zł
    Szczotka - 32,62zł
    Okulary - 2,94$
    Torebka - 9,18$
    Torebka - 12,88$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ta koszula i kurtka są cudowne! ♥
    Poklikane: 9.99$, 32.99$, 6.99$, 9.96$, 2.94$, 9.18$ i 12.88$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja nie mam żadnego ubrania z naszywkami, chyba czas to zmienić! Widziałam w sklepach dużo takich milutkich bluz właśnie z naszywkami ;)
    Chciałabym wypróbować tą szczoteczkę do nakładania podkładu, ostatnio jest o nich coraz głośniej.
    Świetne rzeczy :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam naszywki i cały czas szukam idealnych ciuchów z tym elementem.
    Świetne zdjęcia! :)
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne rzeczy, ja na dal naszywki sama przyszywam, można dzięki temu ze zwykłej rzeczy zrobić coś mega orginalnego ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ta koszula jest genialna! Zawsze kupowałam naszywki, ale nigdy nie chciało mi się ich przyszywać. W sumie nadal tak robię, heh.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Już dawno miałam zawędrować do pasmanterii ale nadal tego nie zrobiłam :P Najbardziej podobają mi się buty!

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.