October 11, 2016

DRESSLILY GIVEAWAY | wygraj 100$



Hej! Dzisiaj przychodzę do was z giveaway'em, który łączy się, ze stroną Dresslily.com, które postanowiło podarować jednemu z moich czytelników 100$ na zakupy w ich sklepie. :) Bardzo się ucieszyłam i mam nadzieję, że ktoś z was dobrze wykorzysta zasłużone 100$!!

ZASADY:


1. Zaobserwuj mojego bloga i instagrama (@risingsuunx)


2. Udostępnij ten post na instagramie lub facebooku.


3. Wyślij swoje social media (linki do fb, instagrama, itp.) na mail blog@dresslily.com


4. Napisz w komentarzu "Spełniłem wszystkie warunki, zgłaszam się!" oraz dodaj swój adres e-mail.


Zwycięzca zostanie wylosowany przez Dresslily.DRESSLILY.COM / SALE SPECIAL PRICES



6 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Spełniłem wszystkie warunki, zgłaszam się. oliwia_mroz@o2.pl 💞 pozdrawiam 😎💗

    ReplyDelete
  4. I have fulfilled all the conditions.
    My email : billano_kawaii@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Zgłaszam się, wszystko spełnione (dodałam zdjęcie na insta, informujące o tym giveaway, nie miałam pojęcia jak inaczej mogę to udostępnić na instagramie, mam nadzieję, że jest okej:)
    email: martakaldon@gmail.com


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.