September 24, 2016

Zara outfit + przegląd blogów!


Hej ho! Witam wszystkich w kolejnym poście. Dzisiaj troszkę o mojej małej przemianie. Cieszę się, że takowe zachodzą, bo chyba bym zwariowała. Pewnie nie do końca wiecie o czym mówię, więc przechodzę do sedna. Zawsze mam pewien lęk przed ubraniem czegoś oryginalnego. Hmm.. Może inaczej: zawsze  m i a ł a m. Punktem kulminacyjnym w moim stylu był przyjazd Karoliny. Obiecuję wam. Jeśli zobaczylibyście chociaż kawałek jej garderoby, zaniemówilibyście z wrażenia. Już pierwszego dnia, kiedy miałyśmy wybrać się na zdjęcia, Karolina zaproponowała mi, żebym przymierzyła jej culotty. Zakochałam się od pierwszego założenia! Tak więc moja miłość do nich się rozwija, a to chyba widać po dzisiejszych zdjęciach. Nie jest to ich pierwotny projekt, ponieważ te są dresowe i mają ogromne kieszenie, ale muszę przyznać, że zrobiły na mnie wrażenie. No, ale jak to się mówi... albo to kochasz, albo nienawidzisz. Myślę, że tak to właśnie jest z tymi culottami. Ja natomiast należę do ich wiernych wielbicieli. Zapewne będzie tutaj dużo więcej stylizacji z takim typem spodni. Mam nadzieję, że przykują waszą uwagę. 

NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)

1klik / 2klik / 3klik / 4klik / 5klik / 6klik / 7klik

45 comments :

  1. ja jestem z tych, ze nie lubie za bardzo takiego typu spodni, niemniej jednak na Tobie dobrze sie ukladaja:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowny makijaż! Kocham twoje zdjęcia. :)
    US$36.99
    US$18.99
    US$73.99
    US$28.99
    US$18.99
    US$20.99
    US$16.49
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja! Ja również bardzo lubię spodnie typu culottes :)
    Poklikane:
    1. $16.49
    2. $20.99
    3. $18.99
    4. $28.99
    5. $73.99
    6. $18.99
    7. $36.99
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Spodnie super na tobie leżą. Ogółem super look :D
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super Outfit! Niezrozumiałam gdzie mam napisac aby mój blog zaproponować do przedstawienia? www.jeniffer-gontovos.com

    ReplyDelete
  6. Ja osobiście należę do grupy, która nienawidzi tego typu spodni, ale tylko na sobie.
    Świetnie wyglądasz! :*

    US$16.49
    US$20.99
    US$18.99
    US$28.99
    US$73.99
    US$18.99
    US$36.99

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, dzięki Tobie chyba się w końcu przekonam do tego typu spodni :)
    Ceny:
    1.Pink Drop Shoulder Ripped Sweatshirt With Bow Tie Detail US$16.49 po przecenie
    2.Light Blue Ripped Ankle Denim Jeans US$20.99 tez po przecenie
    3.Faux Leather Front Zipper Backpack With Ear US$18.99 po przecenie
    4.Grey Turtleneck Drop Shoulder Sweater US$28.99 po przecenie
    5.Pale Grey Drawstring Waist Zipper Front Outerwear US$73.99 po przecenie
    6.Black PU Metal Trim Zip Closure Backpack US$18.99 po przecenie
    7.Black Eagle Embroidery Bomber Jacket US$36.99 po przecenie
    Ps. wybrałaś naprawdę śliczne rzeczy. Masz świetny gust :* Pozdrawiam
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo podobają mi się te spodnie, jednak jeszcze ich nie mam. Zastanawiam się czy odważyłabym się je ubrać :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  9. Powiem Ci, że mam dokładnie tak samo jeśli chodzi o zakładanie takich innych, oryginalnych rzeczy. Ale w końcu trzeba się przełamać! :D
    Świetnie wyglądasz, a napis na bluzce wygrywa wszystko haha!
    Ceny: 16,49$
    20,99$
    18,99$
    28,99$
    73,99$
    18,99$
    36,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz, jak zawsze :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czyżby stare dzwony wracały do łask w odmienionej wersji?

    ReplyDelete
  12. Spodnie ok, chociaż jestem niestety stanowczo za niska do takiego fasonu. Tobie w nich bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam 160 :D Ale mimo wszystko myślę, że nie wygląda to źle ;)

      Delete
  13. Świetnie jest czasem zaszaleć i przekonać się do jakiejkolwiek zmiany wizerunku! ;)
    Torba jest świetna :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia! <3
    http://photoalexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz świetnie! Sama mam w planach kupno takiego fasonu spodni :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  16. Mi strasznie się nie podobają te spodnie, ale każdy ma inne gusta ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja! Sama zastanawiam się nad kupnem takich spodni ;)

    ReplyDelete
  18. Jakie świetne zdjęcia i bardzo fajnie wyglądasz! :) Oj doskonale Cię rozumiem! Odkąd osobiście poznałam Karolinę, straaaasznie mnie inspiruje swoim stylem i jak tylko ją widzę, to aż mam ochotę kombinować, wymyślać i tworzyć nowe, oryginalne outfity, haha! <3
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  19. Też kiedyś bałam ubrać się coś "innego", ale teraz już tak nie mam! Ja niestety nie znalazłam jeszcze idealnych dla siebie spodni cullote, ale bardzo mi się podobają!
    Cudne zjęcia<3

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  20. Śliczna stylizacja!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. W szafie mam spodnie tego typu i bardzo je lubię :)
    Poklikałam:
    1.$ 18,14
    2.$ 20,99
    3.$ 18,99
    4.$ 28,99
    5.$ 73,99
    6.$ 18,99
    7.$ 36,99

    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  22. Ja myślę,ze mi by nie pasowały, ale jak się je dobrze zestawi to wyglądają dobrze i oczywiście oryginalnie :)

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Całkiem ciekawa stylizacja :) Lecz spodnie to nie mój styl :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    Pink Drop Shoulder Ripped Sweatshirt With Bow Tie Detail US$18.14
    Light Blue Ripped Ankle Denim Jeans US$20.99
    Faux Leather Front Zipper Backpack With Ear $18.99
    Grey Turtleneck Drop Shoulder Sweater US$28.99
    Pale Grey Drawstring Waist Zipper Front Outerwear $73.99
    Black PU Metal Trim Zip Closure Backpack US$18.99
    Black Eagle Embroidery Bomber Jacket US$36.99

    ReplyDelete
  25. Mam jedne spodnie tego typu ale nie jestem do końca do nich przekonana. Ty wyglądasz idealnie <3

    1$18.14
    2$20.99
    3$18.99
    4$28.99
    5$73.99
    6$18.99
    7$36.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetna stylizacja, super w tym wyglądasz! :D
    Śliczne zdjęcia :*
    1. $18.14 | 2. $20.99 | 3. $18.99 | 4. $28.99 | 5. $73.99 | 6. $18.99 | 7. $36.99

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  27. Przepięknie ci w tych spodniach, mega do ciebie pasuja :3
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Lubie spodnie culotte.
    I ładnie zdjęcia :)
    Tylko więcej uśmiechu proszę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Kocham te spodnie w każdym wydaniu! :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. świetna stylówka ! uwielbiam spodnie tego typu <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    ReplyDelete
  31. Pięknie wyglądasz! Super spodnie :)
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetne są te spodnie <3 Niestety ja nie jestem na tyle odważna by je założyć :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja również należę do fanów tego typu spodni! Mam już w zanadrzu trzy pary.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam tego typu spodnie, ale jakoś nie zebrałam się jeszcze, żeby je kupić. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  35. nie lubię jak ktoś ma takie spodnie , po pierwsze nie korzystnie to wygląda, kobieta nie wygląda w takich spodniach kobieto i po 3 one są ohydne

    https://skucinskae.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie muszą Ci się podobać :D Ważne, że ja się w nich dobrze czuję x

      Delete
  36. Ciekawa stylizacja, przerażają mnie z jednej strony spodnie a z drugiej intrygują :)

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, jednak dla mnie ten strój odpada. Tak jak napisałaś jedni kochają, drudzy nienawidzą. Tobie pasują takie spodnie :)

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  38. Ja również zakochałam się w culottach od pierwszego wejrzenia, z resztą zastanawiałam się nad zakupem tych samych, jednak stwierdziłam, że to nie mój kolor :D Śliczne zdjęcia!
    1. $20.99 2. $20.99 3. $18.99 4. $28.99 5. $73.99 6. $18.99 7. $36.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  39. Świetne spodnie! Żałuje, że nie widziałam ich wcześniej :(

    1. $20.99
    2. $20.99
    3. $18.99
    4. $28.99
    5. $73.99
    6. $18.99
    7. $36.99

    Zaczęłam z blogiem od zera więc nie ma tu za wiele ;)
    http://queensali.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.