September 8, 2016

Podsumowanie Wakacji | Projektogram



Cześć! Wakacje już się skończyły. Myślę, że każdy z nas odczuł odrobinkę stresu wynikającą z nadchodzącego roku szkolnego. Zastanawiałam się jak zatrzymać moje wakacyjne wspomnienia w jednym miejscu. Na szczęście Projektogram przyszedł mi z pomocą! Dostałam przepiękną poduszkę ze zdjęciami, które mogłam sama wybrać. Wchodząc na stronę możecie zauważyć, że poduszka to jeden z wielu produktów, które się tam znajdują. Można wybrać ilość zdjęć, ich układ, a nawet kolor! Pierwsze co zauważyłam, kiedy przyszła do mnie paczka, było to jak cudownie była zapakowana. Kocham jak coś jest zrobione na 100% i dopięte na ostatni guzik. Następnie moją uwagę przykuła bardzo dobra jakość. Poduszka jest zrobiona niesamowicie dobrze. W dodatku jest bardzo wygodna. Cieszę się, że mogę się obudzić i widząc tą poduszkę, przywołują mi się moje najlepsze wspomnienia. Najważniejsze z nich to oczywiście: ŚDM, wyjazd nad morze, przyjazd mojej przyjaciółki. Teraz nie są to już tylko puste piksele, ale rzeczywistość! Dużo osób nie wywołuje zdjęć.. Musimy sobie jednak przypomnieć jak to było z naszymi dziadkami i rodzicami, u których stoi stos albumów i luźno rzucających się fotografii. Ja wywołuję je od dawna. Uważam, że to świetna forma zatrzymywania wspomnień. Dla wszystkich fanów fotografii, polecam Projektogram!


28 comments :

  1. Mega poduszka! Chciałabym mieć taką!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  2. Genialna jest ta poduszka! Sama chętnie bym taką przygarnęła :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  3. Świetna poduszka! :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  4. Sweet poduszka <3 Świetne jakościowo zdjęcia... My dopiero zaczynamy i mamy z tą jakością problem ;( Na komputerze zdjęci są ładne, a w poście ich jakoś jakby się psuje. Co zrobić, aby ich jakość była normalna ?

    Zapraszamy! http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mniej przerabiać :) A czym robicie zdjęcia ?
      Olivkv.blogspot.com

      Delete
    2. Zdjęcia są robione lustrzanką firmy Canon.

      Delete
  5. Taka poduszka może być świetnym prezentem :)

    ReplyDelete
  6. Poduszka jest śliczna! Idealna pamiątka z wakacji ❤ Piękny design!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby 💛
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Poduszka wygląda naprawdę pięknie! To trochę tak, jakby zasypiać na swoich wspomnieniach!;D
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna poduszka, pozwala zatrzymać wspomnienia w fajnej formie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna poduszka, tym bardziej, że ze wspomnieniami w formie zdjęć. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  11. genialna poduszka! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ale swietne:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta poduszka :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.