September 10, 2016

Off shoulder

Hej! Dzisiaj przychodzę z nieco letnią stylizacją. Powoli przyzwyczajam się do szkolnych obowiązków. W miarę się wyrabiam, ale dochodzę do wniosku, że tylko początki będą tak łatwe. Pociesza mnie jednak fakt nowej klasy i czystej karty w szkolnym dzienniku. Szczerze mówiąc przyzwyczaiłam się do życia w wakacje, późnego wstawania, chodzenia na zdjęcia i spotykania się z Olą i Kubą. Jednak wiem, że wszystko co dobre szybko się kończy. Pewnie nie doceniałabym wakacji, gdyby rok szkolny nie nadszedł. Liczę, że ten rok przyniesie mi wiele cudownych wrażeń i nowych doświadczeń. Zakolegowałam się już z paroma osobami i bardzo się cieszę. Mam wam do zaprezentowania stylizację z dresami z Zary wraz z przepięknym topem z Dresslily. Tracę wenę, więc napiszę, kiedy ją odzyskam. W końcu nie ma potrzeby pisania na siłę, prawda? :) Chcielibyście zobaczyć tutaj post o pielęgnacji twarzy? Dajcie znać, bo chętnie taki przygotuję! Enjoy x

top: klik / wristwatch: klik / ripped jeans: klik


45 comments :

  1. Biało - czarne stylizacje są zawsze jednymi z najlepszych!
    Ślicznie Ci w tym topie!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super, że się zakolegowałaś :) Cudaśne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jeju, biało czarne zdjęcia to po prostu coś idealnego! Stylizacje tak samo piękna! Super post <3

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja! Świetne zamówienie ☺
    Mi również ciężko przyzwyczaić się do chodzenia do szkoły. Powodzenia w nowej szkole ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja już w sumie chyba powoli przestawiłam się na tryb szkolny..O dziwo, bardzo szybko!
    Świetna stylizacja, bardzo kobieco w niej wyglądasz! :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziękuję :) Bardzo miły komplement.

      Delete
  6. Ja też ciesze sie z nowej klasy :) piękna ta bluzeczka!

    ReplyDelete
  7. Jestem całkowicie oczarowana Twoimi zdjęciami :')
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    ReplyDelete
  8. Przepiękna stylizacja! Jak zawsze ślicznie wyglądasz!
    Bedzie mi bardzo miło jesli odwiedzisz mojego bloga :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kocham bluzki tego typu! Przepięknie wyglądasz :)




    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM


    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! Ile masz wzrostu? Bo w tym zestawie wydajesz się wyższa ;)

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia i stylizacja! Sama mam taką bluzkę i uważam, że wygląda ona świetnie!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  12. Jess! Cudowny look. Bluzka jest świetna, a z dresami wygląda genialnie. Bardzo podoba mi się twój styl. Blog jest boski. Ja staram się przestawić na rok szkolny, ale jak na razie czuję jakby dalej były wakacje. Jedyne co się zmieniło to wczesne wstawanie i obowiązki. Trzymam kciuki, aby w nowej szkole było jeszcze lepiej i żeby rok szkolny ci szybciutko zleciał. Zapraszam cię do mnie bo właśnie dodałam post!:)
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komentarz. Z pewnością wpadnę :)

      Delete
  13. AAA, wyglądasz przepięknie! Uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Matko zakochałam się w tych dresach. Wyglądają szałowo. Chyba nawet sama pójdę po nie do Zary. A pomyśleć, że obiecywałam sobie przerwę w kupowaniu spodni!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  15. wygladasz cudownie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. kto w koncu wygral wielkie rozdanie blogowe?

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja, uwielbiam takie bluzki, a dresy wyglądają do niej naprawdę pięknie i oryginalnie! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  18. Naprawdę świetna stylizacja, ja uwielbiam takie czarno-białe połączenia ♥
    Śliczne zdjęcia, bluzka jest świetna! ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz cudownie. :)
    Życzę powodzenia w nowej szkole!

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ojjjj Jessica Jessica jak zwykle świetnie!! Ta stylizacja jest poprostu cudowna ! Wyglądasz w niej bardzo kobieco i na wiele starsza :) Masz wspanialego bloga, ciesze sie, ze tak czesto dodajesz posty :)
    Chcialabys odwiedzic mojego bloga? Pozdrawiam, powodzenia w szkole :*
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jejciu cudownie tu wyglądasz! Co do posta o pielęgnacji twarzy-jestem za! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowna stylizacja, chętnie zobaczę taki post :) prześliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. Ja niestety dalej nie mogę się pogodzić z powrotem do szkoły.
    Mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaję :(
    Prześlicznie wyglądasz + chętnie obejrzałabym taki post u ciebie na blogu :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  24. Ale pięknie wyglądasz jeju! ♥ Cudowna stylizacja :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  25. Świetnie wyglądasz, ten kolor szminki do ciebie pasuje. Ta stylizacja to cudo, wydaję się być taka wygodna i jest w moich dwóch ulubionych kolorach, bieli i czerni,po prostu klasycznie i stylowo. Z chęcią przeczytam post o pielęgnacji twarzy :3 mój blog

    ReplyDelete
  26. kto w koncu wygral to wielkie blogowe rozdanie?

    ReplyDelete
  27. Bluzeczka idealnie pasuje do tych spodni.
    Widać, że kochasz to co robisz :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  28. Świetny krój spodni *_* Pozdrawiam :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Do jakiej szkoły poszłaś? To super, że już masz znajomych w nowej szkole :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Stylizacja świetna! Takie bluzki bardzo mi się podobają, a do tego te spodnie... bajka! Tak, czysta karta w dzienniku i w ogóle w szkole to coś pięknego. Z chęcią przeczytam post o pielęgnacji twarzy. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja również chodzę do nowej szkoły i tak samo jak Ty zaklimatyzowałam się ;)
    http://natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Look jak najbardziej w moim guście, pozdrawiam :)
    mavselinaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.