September 18, 2016

Moja pielęgnacja twarzy


Hej! Tak jak prosiliście przygotowałam dla was post o pielęgnacji twarzy. Mycie twarzy rano i wieczorem to czynność, bez której nie może się u mnie obyć. Kiedyś nie zwracałam na to uwagi, a moja cera była tragiczna. Jeśli chodzi o typ mojej cery jest to: mieszana, tłusta, skłonna do wyprysków. Szczerze mówiąc uważam, że trafiłam na ten najgorszy typ. W lato moja cera jest nie do opanowania. Nie jest ciężko ją zmatowić, ale utrzymać ten mat to już większe wyzwanie. Tak czy siak, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Poczytałam, poszperałam w internecie i jest! Zbiór moich ulubionych produktów. Nie obyło się bez masy testów, bo jednak jestem taką osobą, że muszę upewnić się, że coś faktycznie poprawia stan mojej cery, a nie przez przypadek go pogarsza. Przejdźmy do produktów.  

Pierwszą, bardzo rewolucyjną rzeczą w pielęgnacji mojej twarzy był żel z Barwy Siarkowej. Posiadam również inny produkt z tej firmy - Krem matujący. Używam ich regularnie i uważam, że stan mojej cery diametralnie się poprawił. Nie są to żadne kłamstwa. Myślę, że to zależy od cery, ale ja od dawna słyszałam o Barwie Siarkowej wiele dobrego i w moim przypadku się to sprawdziło. Połowę swoich wakacji spędziłam bez podkładu. Teraz używam zwykłego kremu bb i zdecydowanie mi to wystarcza.

Kolejny produkt, bardzo podobny do poprzedniego jest to orzeźwiający płyn do mycia twarzy L'Oreal. Szczerze mówiąc jest on gorszy od Barwy Siarkowej. Czasem odstawiam niektóre produkty i wtedy zwykle sięgam po niego. Nie ma w nim nic złego oprócz jednej wady, która zawsze mnie bardzo drażni. Szczypie w oczy. Dlatego moim zdaniem nie jest kompletnie przystosowany do twarzy, aczkolwiek, jeśli na to uważamy, jest świetny!

Pasta do mycia twarzy z Ziaji jest naprawdę cudowna! Nie stosuję jej codziennie, ale staram się 2-3 razy w tygodniu. To zupełnie wystarcza. Jestem wyczulona na zapach produktu. Ten pachnie niesamowicie jak zresztą inne produkty z serii "liście manuka". Nie dziwię się, że został on wybrany produktem roku przez Wizaż. Polecam :) 

Największą robotę w mojej pielęgnacji robi szczoteczka elektryczna, którą dostałam stosunkowo niedawno. Szczoteczka ma wymienne końcówki przystosowane do mycia, rozprowadzania kremu, wygładzania, itp. Zakochałam się w niej działaniu i cenie! Koniecznie wejdźcie na stronę i sprawdźcie :) 

KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK


Ostatnią rzeczą jest maska, która pieni się na skutek dwutlenku węgla. Pokochałam ją! Oczyszcza twarz i ją wygładza. Stosuję ją od niedawna, więc nie mogę jeszcze powiedzieć czy niweluje jakieś niedoskonałości. + pachnie jak maseczka algowa u mojej kosmetyczki, kocham! 

KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

klik klik

37 comments :

  1. Świetne produkty! Ja niestety jestem posiadaczką cery bardzo wrażliwej i skłonnej do zaczerwienień, co jest moją udręką haha. ;) Super post!

    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. też używam tą pastę z ziaji ,jest genialna!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Z ziaji używam Manuka Tree Purifying w takim zielonym opakowaniu z kwasem migdałowym i zapach cudowny. <3 Kiedyś na moją skórę trądzikową mogłam stosować masę drogich produktów, które mi nic nie pomagały. Pewnego dnia kupiłam zwykły żel i scrub do codzieno użycia w markecie i od tamtego czasu to normalnie rewolucja. :D

    Oczy Outsidera blog

    Oczy Outsidera blog

    ReplyDelete
  4. Koniecznie muszę zakupić tą pastę oczyszczającą z Ziaji, bo słyszałam, że potrafi zdziałać cuda, a mi coś peelingującego by się bardzo przydało ♥
    Świetna pielęgnacja i cieszę się, że napisałaś taki post!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ta szczoteczka do pielęgnacji twarzy bardzo fajnie się prezentuje! :)

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam produkty z Ziaji. Mam cerę skłonną do wyprysków i na mojej twarzy znalazło się wiele kremów, choć nie mam na razie żadnego ulubionego.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. szczoteczka bardzo mnie zaciekawiła :) Będzie trzeba mi taką chyba nabyc :P

    ReplyDelete
  8. Mam pastę z Ziaji i również ją uwielbiam! Zawsze po użyciu czuję się jakoś tak świeżo:) Świetny post x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pasty z Ziaji również używam i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  10. Miałam ten żel siarkowy i był naprawdę świetny! Od dawna kusi mnie pasta z ziaji :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Również mam cerę tłustą, skłonna do wyprysków i ciągle szukam produktów które w końcu mi pomogą. Kupię coś z tych produktów które podałaś, może w końcu wygląd mojej skóry się zmieni...
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Również mam cerę tłustą, skłonna do wyprysków i ciągle szukam produktów które w końcu mi pomogą. Kupię coś z tych produktów które podałaś, może w końcu wygląd mojej skóry się zmieni...
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Muszę wypróbować tę Barwę Siarkową i pastę z Ziai :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ostatnimi czasy stwierdziłam, że muszę wypróbować krem z Barwy Siarkowej. O ile na policzkach czy nosie nigdy nie miałam większych problemów to moje czoło niesforne ;)
    Jak będę w Rossmannie to na pewno kupię tę pastę! Używałam kremu z Liści Manuka, ciekawe jak będzie z pastą. A co do szczoteczki do twarzy z wymiennymi końcówkami - już jakiś czas temu zainteresował mnie ten gadżet, chyba czas się skusić ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja uzywam domowych maseczek+ tonik z biedry.. I moja skora jest w bardzo dobrej kondycji.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Słyszałam o tej szczoteczce :) Fajne produkty.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Żel i krem z barwy też mam i jestem bardzo zadowolona, ale taką maszynkę chętnie bym wypróbowała ;) http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dbanie o twarz jest bardzo ważne. Bardzo przydatny post.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  19. ta szczoteczka moglaby i mi sie przydac :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ta szczoteczka do twarzy wydaje się być spoko!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  21. Ja używam toniku z tej samej serii ziaji, bardzo go lubię.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Mam taki sam typ cery i masz racje, to jest chyba najgorszy :/
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  23. Też mam ten sam typ cery i używam kremu i żelu siarkowego i moja cera jest sto razy lepsza! :)

    ReplyDelete
  24. Ooo świetny post! Mam chyba podobny tym cery do ciebie :D Na pewno skorzystam z tej barwy siarkowej . Wydaje się ciekawa :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super post, też używałam tego kremu z Ziaji i byłam z niego bardzo zadowolona :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  26. Lubię produkty z ziaji, jednak ta seria-liście manuka-zdecydowanie do mnie nie przemawia :/

    blog-klik

    ReplyDelete
  27. Mam podobna szczoteczkę i ona działa cuda.Chyba się skusze na jakiś produkt z barwy siarkowej :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  28. Uzywam ta sama szczoteczke i jest mega :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. Ja również mam ten typ cery, czego szczerze nienawidzę :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mam ten sam typ cery co ty. I używam podobnych kosmetyków haha, tylko, że ja stosuję mydełko z barwy siarkowej, jednakże zastanawiam się nad zmianą tego produktu na właśnie taki żel. Mydełko bardziej jakby wysusza i można je znaleźć na dziale mydeł w Rossmannie.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  31. Akurat też dodałam posta o pielęgnacji twarzy :3 Uwielbiam produkt z ziaja pomogły mi one naprawdę bardzo dużo, ta seria oczyszczenie liście manuka jest niczym wybawienie dla mojej cery. Dzięki tym produktom zaczęłam chodzić bez podkładu, bo sprawiają że skóra się nie świeci, dlatego je bardzo polecam :3 mój blog

    ReplyDelete
  32. Świetne produkty! Sama używam tej pasty z ziaji i bardzo ją polecam ;)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ta szczoteczka i maseczka to coś dla mnie :)Też mam cerę mieszaną i borykałam się z wiecznie widocznym zmęczeniem. Trochę podratowałam stan mojej cery przy pomocy serum z witaminą C firmy Liqpharm. Na dzień stosuję krem od Dr Eris Clinic Way (daje ładny efekt wygładzenia) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.