September 3, 2016

LET'S START LILASH

Hej hej! Przychodzę dzisiaj z bardzo ciekawym postem. W ostatnim czasie stwierdziłam, że warto coś zmienić w moim wyglądzie. Nie chciałam jednak znaczącej zmiany typu: włosy, operacja plastyczna (haha), solarium, itp. Myślałam o czymś skromniejszym. Postawiłam na to, że chcę chociaż minimalnie zmienić swoje brwi i rzęsy, które pewnie na tym blogu nie wyglądają tak źle. Jednak zjeżdżając w dół, zobaczycie jak bardzo pozory mylą. Nie ukrywam tego, że jest to dość duży kompleks. Włoski rosną, jednak rosną tam gdzie tak naprawdę ich nie chcę. Ostatnio zostałam jednak ambasadorką firmy LiLash, produkującą także odżywkę do brwi LiBrow. Trafili w dziesiątkę wysyłając mi zestaw złożony z: dwóch odżywek (do brwi i rzęs), lusterka oraz masy wskazówek i zdjęć klientek "przed i po". Pokładam ogromne nadzieje do obu produktów. Może się uda :) Moja kuracja powinna skończyć się dokładnie 23 listopada, więc po tym okresie napewno przyjdę z recenzją i efektami. Jak na razie produkt nie szczypie, nie wywołuje jakiejś wysypki, itp. Tego jednak obawiałam się najbardziej. Myślicie, że produkt zadziała? Czekam na opinie. 


38 comments :

  1. oby Ci posluzylo!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cóż, ja jestem dość nieufna wobec takich specyfików. Nigdy żadnego nie stosowałam, ale kojarzą mi się jedynie z naciąganiem ludzi i obiecywaniem ich efektów "wow". Niemniej jednak trzymam kciuki za powodzenie tej kuracji!
    ❤ blog

    ReplyDelete
  3. Myślę, że produkt zadziała & czekam na recenzję w listopadzie. Fajnie, iż zrobiłaś fotografie rzęs i brwi, gdyż będziesz mogła sobie porównać oraz zauważyć poprawę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:natikooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że Ci posłuży :) Ciakwy wpis.

    ReplyDelete
  5. czekam zatem na wpis odnosnie efektow gdyz to jest w tym wszystkim najwazniejsze :) mam geste brwi i rzesy wiec w zasadzie nie narzekam, jednak warto byloby o nie zadbac :) dlatego ciekawa jestem recenzji :D

    ReplyDelete
  6. używałam masy specyfików realash itd. i nic nie pomogło..
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. Mam taki sam problem jak ty i moim kompleksem również są brwi. Początki moich brwi są bardzo gęste, a końce- cieniutkie i rzadkie. Mam nadzieję, że odżywki Ci pomogą! Mega bym sie cieszyla, gdyby ta firma również do mnie napisała, bo może by i mi to pomogło :D.

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  8. Nie słyszałam o tej firmie, ale kiedyś na pewno z niej skorzystam :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Po prostu nie masz wyregulowanych brwi :-) Produkt prezentuje się świetnie, czekam na efekty :-)

    ReplyDelete
  10. Ciekawe jak sprawdzi się ten produkt, czekam na recenzję. Fajnie, że zostałaś ich ambasadorką. :)

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  11. Produkt wygląda dobrze, oby Ci posłużył :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  12. Samo opakowanie już przyciąga, takie produkty lubię najbardziej!
    Oby dobrze się sprawdził!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ciekawe ja się sprawdzi. Miejmy nadzieję, że ci posłuży :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  14. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale produkt wygląda ciekawie!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    ReplyDelete
  15. W takim razie tylko pozostało mi czekać na recenzję. Mam nadzieję, że wyjdzie pozytywnie!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  16. Bardzo współczuje Ci tych brwi :( Mam nadzieję, że produkt Ci posłuży :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Będę czekać na recenzję :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ciekawy produkt, mam nadzieję, że będziesz nim pozytywnie zaskoczona ;) Ja stawiając na naturalne sposoby, używam do brwi i rzęs olejku rycynowego, jest rewelacyjny!


    Pozdrawiam serdecznie:
    Zapraszam do siebie:slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzą się u ciebie te produkty! Jestem niestety jedną z osób, które rzadko kiedy widzą różnicę po używaniu kosmetyków, haha. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w stosowaniu! :)
    Pozdrawiam
    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona i oczywiście czekam razem z tobą na efekt końcowy <3

    blog-klik

    ReplyDelete
  22. Powodzenia w stosowaniu i oby kuracja przyniosła efekty.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  23. Czekam na relację postępów, jestem bardzo ciekawa, czy produkty są skuteczne :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. Jessica... czego używasz, że masz zawsze tak łanie wypełnione brwi?

    Pozdrawiam
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paletki do brwi z Make Up Revolution + cień.

      Delete
  25. Oczywiście, każdy ma właśnie problemy z tymi włoskami na brwiach, które rosną w każdą stronę i bolą jak się je wyrywa, ale również kompleksem są za krótkie rzęsy... Mam nadzieję i trzymam kciuki, że produkt zadziała, tymczasem czekam na efekty ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.