September 27, 2016

Final song



Hej kochani! Przychodzę do was z masą pozytywnej energii. W piątek wypisano mnie ze szpitala. Musiałam przeżyć tam parę dni i niestety nie przeżyłam ich dobrze. Podobno miałam odpocząć, a prawda jest taka, że bieganie na wszystkie badania wykończyło mnie bardziej niż nauka. Nie lubię nic nie robić. Czuję, że zmarnowałam trochę czasu, ale wracam i jest świetnie! Zakończyliśmy moją ukochaną porę roku - lato. Kolejny etap. Przed nami (mam nadzieję) piękna, złota jesień. Liczę, że zrobię dla was piękne zdjęcia korzystając właśnie z tych uroków jesieni. Jak na razie nadchodzący październik nie daje o sobie znać tak bardzo, bo jak widać na zdjęciach temperatura jest naprawdę fajna. Co do spraw organizacyjnych, szykuje się u mnie mały, tygodniowy wyjazd. Mam nadzieję, że uda mi się go dobrze dla was zrelacjonować. Nie mogę uwierzyć, że uda mi się odwiedzić to miejsce i szczerze mówiąc cieszę się jak małe dziecko! Nie powiem wam jeszcze dokąd jadę, ale jest to dość daleko :) Jak na razie zapraszam was na klimatyczne zdjęcia. Króluje zdecydowanie srebrny top, który pokochałam od pierwszego wejrzenia. Spodnie z wysokim stanem to mój must have na nadchodzące miesiące. Stylizację dopełniają creepersy oraz drobne dodatki. Dajcie znać jak wam się podoba! :) 


39 comments :

  1. Na tą podróż od razu skojarzył mi się Disneyland, nie wiem dlaczego, ale po prostu mega chciałabym tam pojechać :( Cudowna stylizacja ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety to nie Disneyland, ale cóż może w najbliższym czasie :(

      Delete
  2. bardzo ladne zdjecia:) ja na szczesciu nigdy nie bylam zmuszona zostawac w szpitalu.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze u ciebie <3
    Udanej podróży, nie mogę się doczekać aż zdradzisz nam dokąd się wybierasz :)
    Prześlicznie wyglądasz ;*

    blog-klik

    ReplyDelete
  4. Bardzo nam się podoba. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  5. Top jest świetny.Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu!Udanego wyjazdu ;)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Zdrowia! Ja też chciałabym stworzyć jakąś sesję.
    Mój blog
    Kanał na YT

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz cudownie, życzę udanego wyjazdu ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękna stylizacja! :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Życzę Ci w takim razie miłej podróży i nie mogę się doczekać relacji z niego, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz świetnie!! Do tego zdjęcia mega! Mam takie same buty :)
    www.divoces.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ciekawa jestem gdzie jedziesz ;)
    Genialna stylizacja! Sznureczkowy naszyjnik jest cudowny :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wspaniale wyglądasz i dobrze, że jesteś cała i zdrowa! <3 xoxo

    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zawarłaś wszystkie trendy tego sezonu w jednej stylizacji i wyglądasz rewelacyjnie :) Uwielbiam chokery :)

    ReplyDelete
  14. Jestem ciekawa gdzie jedziesz!:) Super, że masz dobry humor i masę pozytywnej energii:)
    Świetny ten top, super gra ze spodniami w stylizacji:))


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  15. Cudna stylizacja! Czekam na relacje z wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  16. Cieszę się, że wyzdrowiałaś i już wszystko jest w porządku, oby tak dalej! :*
    Świetny outfit, ten choker mnie urzekł.
    Ale generalnie to Ci współczuję, nigdy nie leżałam w szpitalu i chyba nie chce! :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia wyszły genialnie! :) Świetnie przerobione! Życzę udanego wyjazdu!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia, a ten top cudowny.
    Miłego wyjazdu <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Top jest super, ale stylizacja średnio mi się podoba. Osobiście uważam, że lepsze by były obciślejsze rurki z wysokim stanem niżeli takie, ponieważ te Cię jakoś dziwnie deformują i przez to wydajesz się krótsza :v Pozdrowionka ♥♥♥

    ReplyDelete
  21. Stylizacja i sesja jest świetna! Strasznie mi się podobają u ciebie zdjęcia :D Czekam niecierpliwie na następny post :)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  22. Świetne ujęcia! Te buty pieczątki mnie urzekły, może sobie je sprawie - ale jeszcze nie teraz.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. To super, że już jesteś zdrowa! Śliczna, luźna stylizacja ;)
    Buziaki kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Nie mogę się doczekać, aż nam powiesz gdzie jedziesz :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zdjęcia bardzo mi się podobają, top świetny!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.