August 23, 2016

YOUR TEA



Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z recenzją kultowych herbatek od Your Tea! Zostałam ich szczęśliwą posiadaczką około tydzień temu, więc moja opinia zapewne nie będzie kompletna, ale postaram się to zrobić najlepiej jak potrafię! Zawartość paczki to: cztery rodzaje herbat, książeczka, bidon/butelka z sitkiem i drewnianą zakrętką. Nie byłam do końcaca przekonana do tych herbat, w momencie kiedy otworzyłam paczkę. Pachniały ziółkami, większość tych zapachów niestety mi przeszkadzała. Jednak postanowiłam je wypróbować i nie wystawiać negatywnej opinii odrazu. Tak więc z samego ranka zaparzyłama herbatę 'Morning'. Opisałabym ją jako pobudzającą/rozbudzającą. Czułam się po niej bardzo dobrze i miałam wręcz wrażenie, że "dodała mi sił"! :D No, ale pomijając to.. Wcale nie smakowała źle. Jej smak był delikatny i mimo, że ani trochę słodki, smakowała naprawdę dobrze. Gorzej było z herbatą 'Afternoon', która niestety kompletnie mi nie smakuje. Nie jest najgorsza, kiedy pijecie ją gorącą. Gorzej jest natomiast, kiedy herbata trochę ostygnie, ponieważ nabiera gorzkiego smaku. Biorąc pod uwagę wszystkie herbaty, moją ulubioną jest zdecydowanie 'Night'. Mam wrażenie, że po zabieganym dniu odpręża i relaksuje. Tyle na temat smaku i pierwotnego odczucia. Przejdźmy do jej głównej roli - oczyszczania organizmu. O dziwo, mam wrażenie, że naprawdę czuję się lepiej. Jem jak do tej pory, ale odkąd zaczęłam pić te herbaty, brzuch nie boli mnie wcale. Czuję się zdrowiej. Kiedy zjem dużo nie czuję się jak bańka i tak naprawdę o to mi chodziło. O zniwelowanie tego problemu i odczucia dyskomfortu. Ostatnim już plusem jest przepiękny wygląd pudełeczka i bidonu. Polecam :) 

YOURTEA.COM

35 comments :

  1. Sam wygląd zachęca do zakupu tego pudełka herbatek! <3
    Pozdrawiam, Marlena ;*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nigdy o nich nie słyszałam, może kiedyś wypróbuję :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  3. Widziałam fotografię tej herbaty na twoim instagramie i od razu zaciekawiła mnie swoim wyglądem. Smak pewnie każdy określa inaczej. Zauważyłam, że są ram nawet bezglutenowe herbaty, więc to wieelki plus. :D

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Nie słyszałam o nich, ale chętnie bym wypróbowała te herbatki!<3
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  5. Bidon jest naprawdę bardzo śliczny. Podoba mi się idea tych herbatek. Wiadomo, że nie zawsze wszystkim posmakuje to samo, ale ja osobiście też nie lubię gorzkich herbat.

    ReplyDelete
  6. Strasznie mi się podoba, że zrobili takie coś. W sensie, że jest ładnie opakowane i herbatki są na pory dnia :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ten bidon jest cuuudowny!
    Aż chce się pić ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. fajna rzecz

    https://skucinskaemi.wordpress.com/ , skomentowane - teraz ty

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz słyszę o tych herbatkach! Bardzo chętnie bym je wypróbowała, gdybym miała okazję, ponieważ uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty! Szczególnie w okresie jesiennym, który za miesiąc nastąpi :)
    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz:
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wygląd tego pudełka jest świetny :)
    Wcześniej o tym nie słyszałam, ale może wyorobuje ;)
    Sliczne zdjęcia! <3

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  11. Wygląd tego pudełka jak i zawartości jest cudny! ❤
    Świetna recenzja, nigdy nie słyszałam o tych herbatach! Świetne zdjęcia! http://everything-by-me.blogspot.com/ ❤

    ReplyDelete
  12. Mmm! Muszę je wypróbować :D
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. To super, że mogłaś przetestować takie "inne", niecodzienne herbatki! 😊
    Buziaki ❤️
    rikaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale herbatka na noc na pewno by mi się taka przydała! Co do bidonu, wygląda niesamowicie ♥ Cudowne zdjęcia i piękny jest ten nowy wygląd bloga!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajnie przetestować takie herbaty :) Super, że dają taki efekt jaki chciałaś! Bardzo mnie zaciekawiły te herbaty, może za jakiś czas również je przetestuję.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  16. Pierwszy raz słyszę o tym herbatkach, ale fajnie, że czujesz się lepiej pijąc je ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  17. Muszę wypróbować !

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. No i zrobiłaś mi smaka na nie haha ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zawsze chciałam spróbować takich herbatek, to super sprawa i mimo, że smak czasami faktycznie może nie przypasować każdemu, to fajnie działają!:) To opakowanie i dodatki naprawdę urocze!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  20. Co jak co, ale prezentują się niezwykle! Świetny design :D

    ReplyDelete
  21. ciekawy produkt nie powiem :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ja jestem miłośniczką herbat więc chętnie bym je sama wypróbowała *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Pierwszy raz widzę notkę z tymi herbatkami. Produkt ciekawy :)

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  24. świetne to jest! bardzo mi się spodobało! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mega uroczy wygląd zarówno pudełka jak i bidonu. Dla samego wyglądu bym kupiła, co do smaków to różnie je odczuwamy, więc tym się nie sugeruje ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Samo pudełko juz bardzo zachęca <3 musze kiedys wypróbować :)

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  27. O, chętnie bym wypróbowała. Produkty bardzo fajnie się prezentują, zrobiłaś świetne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.