August 11, 2016

Stripes always on point



Cześć! Dzisiaj przychodzę z modowym postem. Z fajną stylówką, w której zdecydowanie króluje sukienka w paski. Naprawdę bardzo mi się podoba i już na początku przykuła moją uwagę. Jest długa, myślę, że mogłaby być minimalnie krótsza. Pierwszy raz odważyłam się zamówić coś tak oryginalnego i jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona! Dodatkowo moje serducho podbiły zamszowe creepersy ze sklepu Papilion! Pokochałam się od pierwszego noszenia, dosłownie :) Moją stylizację dopełnia śnieżnobiała listonoszka. Wydaje mi się, że ten typ torebek nie ma prawa wyjść z mody. Nie wygląda na zbyt dużą, ale jest bardzo pojemna i da się w niej zmieścić wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. No i plus dla kobiet: łatwo w niej wszystko znaleźć :D Na ustach zagościł zimny, bladoróżowy, wpadający w fiolet kolor. Jest to matowy błyszczyk ze sklepu SammyDress. Bardzo przypadł mi do gustu i jestem pewna, że w mojej kosmetyczce jeszcze długo pozostanie wielkim hitem i odkryciem tych wakacji. Na dole przygotowałam dla was przegląd blogu! Ostatni był dłuższy czas temu, także mieliście prawo się stęsknić :) Tak czy siak, zapraszam! Dajcie znać czy stylizacja się podoba i czy chcielibyście ujrzeć tutaj posty typowo modowe :)

Buty: papilion.pl


NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW JUŻ GOTOWY! Chcesz znaleźć się w kolejnym? Podaj ceny  powyższych rzeczy oznaczonych napisem 'klik'. Wybiorę kilka najlepszych blogów, które zostaną pokazane w najbliższym przeglądzie. :) Pamiętajcie, że nie zwracam uwagi na liczbę obserwujących, ani wyświetleń, dlatego każdy z was ma szansę się tam znaleźć xx Powodzenia :)



49 comments :

  1. Ładna stylizacja. Ja też bardzo lubię takie torebki, od jakiegoś czasu poluję właśnie na taką listonoszkę.
    Trzymaj się cieplutko!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia! A te buty wyglądają nieco jak te z kolekcji Rihanny dla Pumy :) fajna torebka, ostatnio też takiej szukam, bo ma całkiem niezły krój, i tak jak już zauważyłaś, łatwo w niej coś znaleźć :)
    obserwuję i zapraszam do siebie!

    julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja :)

    1 - 9,31 zł
    2 - 20,61 zł
    3 - 11,65 zł
    4 - 71,22 zł
    5 - 44,92 zł
    6 - 30,70 zł
    7 - 21,00 zł

    ReplyDelete
  4. Te butki śliczne! Widziałam bardzo podobne w TK Maxx z Public Desire :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Błyszczyk +
    Torebka +
    Sukienka +
    Buty -
    Stylizacja mi się podoba prócz butów :) Pozdrowionka!
    blondynetki.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny wpis, uwielbiam Cię czytać :), widziałam tą stylizację na twoim instagramie, wyglądasz super, serio, świetnie ci w takiej długości sukienki :)

    ReplyDelete
  7. Super stylizacja, bardzo w moim stylu!
    Ceny:
    1. 2.39$
    2. 5.29$
    3. 2.99$
    4. 18.28$
    5. 11.53$
    6. 7.28$
    7. 5.39$

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  8. Przecudowna sukienka, niestety na mnie nie leżałaby równie dobrze jak na Tobie :( Świetnie wyglądasz ♥
    P:ozdrawiam :)

    [MÓJ BLOG]

    ReplyDelete
  9. Faktycznie, sukienka prezentuje się naprawdę ciekawie. Jednak tak jak napisałaś, mogłaby być krótsza, zwłaszcza jeżeli miałabym ją założyć na swoje parówkowate nogi, bo wtedy by z nich nic nie zostało :) Lecz u Ciebie wygląda to bardzo dobrze.

    Ceny:
    POPFEEL Liquid Matte Lipstick Pen Lip Glaze Gloss Lasting Waterproof Smudge Makeup Moisturizing - 9,31 zł
    Professional Makeup 4 Colors Eyebrow Powder Palette With Brush - 20, 61 zł
    8 Colors Soft Matte Lip Gloss Liquid Stick Long Lasting Makeup Cosmetic - 11,65 zł
    Women Casual White Flower Crochet Ruffles Sleeve Top - 71,22 zł
    Europe Style Women Casual Black White Plaid Long Sleeve Blouse - 44,92 zł
    Men Women Moon Black Cotton Baseball Cap Adjustable Hip Hop Sport Hat - 30,70 zł
    Unisex Vintage Clear Lens Eyeglasses Round Frame Matal Retro Plain Glasses 21 zł

    Pozdrawiam, Denim!

    ReplyDelete
  10. Ładna sukienka ale faktycznie mogła by byc krótsza

    ReplyDelete
  11. Świetne zestawienie ♥ Pozdrawiamy www.papilion.pl

    ReplyDelete
  12. Świetna i oryginalna stylizacja!
    pomadki- 9.30$
    paletka- 20.59$
    pomadki- 11.64$
    bluzka- 71.14$
    koszula- 44.87$
    czapka- 30.67$
    okulary- 20.98$

    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczna ta stylizacja, a buty skradły moje serce!! :)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetne połączenie :) mega ta sukienka!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ciekawa stylizacja <3 Jeśli sukienka jest dla Ciebie za długa to zawsze możesz iść do krawca i poprosić aby ci ją skrócił :) Sama jakbym taką miała to bym ją mocno skróciła ponieważ jestem dość niska :)
    Ceny:
    Pomadki 9,30 zł
    Paletki 20,58 zł
    Pomadki 11,63 zł
    Bluzka 71,13 zł
    Koszula 44,86 zł
    Czapka 30,66 zł
    Okulary 20,97 zł
    Ps. mam nadzieje ze ceny moga byc podane w zł.
    http://olivkv.blogspot.com/2016/08/horse.html

    ReplyDelete
  16. Supwe wyglądasz ale najbardziej spodobały mi sie buciki <3
    Pomadki 2.39$
    Okularki 5.39$
    Czapka 7.88$
    Koszula 11.53$
    Biały top 18.28$
    Zestaw do brwi 5.29$
    Matowe błyszczyki 2.99$

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  17. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek ja nie ubrałabym tej sukienki, gdyż to kompletnie nie mój styl ;)
    Ceny rzeczy:
    1. 9.29zł
    2. 20.56zł
    3. 11.62zł
    4. 71.05zł
    5. 44.81zł
    6. 30.63zł
    7. 20.95zł
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cudowna stylizacja, sukienka bardzo mi się podoba! Widziałam ostatnio podobną, ale krótszą i z długim rękawem na jakiejś zagranicznej stronce! <3
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia są mega! Co do sukienki to masz rację, moim zdaniem też mogłaby być trochę krótsza :) Buty i torebka natomiast nie mają żadnych wad :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Te buciki bardzo mi się podobają:)

    Odpowiadam na każdą obserwację.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się z tobą, osobiście wolę krótsze sukienki ale i tak jest śliczna, a buty cudowne!
    błyszczyk - 9,28zł
    cienie - 20,53zł
    matowa pomadka - 11,61zł
    bluzka 70,96zł
    koszula - 44,76zł
    czapka - 30,59
    okulary - 20,92zł

    Pozdrawiam :)
    dandiess.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Sukienka bardzo fajnie wygląda :) Chętnie poczytałabym jakieś modowe posty, więc jeśli masz ochotę, to pisz!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  23. Przepiękny zestaw! Pasiaki wymiatają!<3
    (9.27, 44.73, 20.52)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  24. Jaki świetny look! Uwielbiam takie stylowe zestawy!

    Sama uważam, ze listonoszki to świetne torebki - ich wielkość i pojemność jest idealna! ;)

    ReplyDelete
  25. Śliczna i bardzo Ci pasuje taki stylowy zestaw :)
    Więcej postów modowych?? Czemu nie :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. rzeczywiscie, ladnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. świetna stylizacja! i w ogóle jestem mega fotogeniczna. szacun ;)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Genialnie wyglądasz w tej sukience Kochana!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ta sukienka jest świetna, a w tych zamszowe creepersy też się zakochałam :) Rewelacyjne zdjęcia nie moge oczu oderwać :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego typu bucików :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bardzo lubię posty modowe w Twoim wykonaniu! Ta sukienka jest genialna, a buty super do nie pasują. Poklikałam w linki :) 2.39 | 5.29 | 2.99 | 18.28 | 11.53 | 7.88 | 5.39
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  32. Chociaz nie lubie takich sukienek to na Tobie lezy bardzo ladnie :)

    biala bluzeczka - 14,34
    koszula - 9,05
    czapka - 30,65 zl
    okulary - 4,23 £
    blyszczyki - 1,88
    cienei do brwi - 4,15
    matowe blyszczyki - 4,35
    (mozliwe ze podane troche inne ceny, poniewaz skakaly mi waluty :))

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo podobają mi się takie buty :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia ! Poklikane :) oto ceny :
    1. Błyszczyki - 9.29
    2.Cienie do powiek - 20.56
    3. 8 błyszczyków - 11.62
    4. Biała bluzeczka - 71.05
    5. Koszula - 44.81
    6. Czapka - 30.63
    7. Okulary - 20.95

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Świetna jest ta sukienka i buciki- wyglądasz cudownie! A zdjecia piekne :)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam takie torebki, białe szczególnie :')
    Bardzo pasuje Ci ten kolorek na ustach :D Posty modowe mile widziane!

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładna sukienka, uwielbiam paski!
    Śliczny ten delikatny fioletowy kolor na ustach ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Choć ja też wolę trochę krótsze sukienki, ty w swojej wyglądasz ślicznie. Muszę sobie kupić listonoszkę, bo takie torby podobają mi się od dawna!
    Ceny rzeczy:
    1. 9.31 zł
    2. 20.60 zł
    3. 11.65 zł
    4. 71.20 zł
    5. 44.91 zł
    6. 30.69 zł
    7. 20.99 zł

    Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Piękna sukienka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jaka swietna stylizacja! A w butach się zakochałysmy <3
    Błyszczyki - 9.30 zł
    Paletka - 20.59 zł
    Matowe pomadki - 11.64 zł
    Top - 71.17 zł
    Koszula - 44.89 zł
    Czapka - 30.68 zł
    Okulary (swietne swoją drogą!) - 20.98 zł
    Pozdrawiamy !

    ReplyDelete
  41. Jaka swietna stylizacja! A w butach sie zakochalysmy <3
    1 - 11.64zł
    2 - 20.59zł
    3 - 11.64zł
    4 - 71.17zł
    5 - 44.89zł
    6 - 30.68zł
    7 - 23.32zł
    Usciski i pozdrawiamy !
    thefaverly.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jaka śliczna stylizacja! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ty wyglądasz naprawdę ładnie, ale nie wiem czy by mi pasowała taka stylizacja :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  44. Rzeczywiście sukienka mogłaby być trochę krótsza, ale jest śliczna :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Świetna stylizacja! I te cudowne creepersy <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga ;)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.