August 31, 2016

School stuff


Hej hej! Dzisiaj przychodzę z kolejnym postem serii back2school. Szkoła już za jeden dzień, wiem, że troszkę się spóźniłam. Jednak nie chcę zostawić was bez pokazania moich szkolnych przyborów. Odrazu mówię, nie ma tego za wiele. Muszę jeszcze kupić jakiś fajny piórnik, ale na razie posłuży mi ten z poprzedniego roku. Skupiłam się na zeszytach, długopisach, ołówkach. Zeszyty jak zwykle kupowałam w Krainie Zabawek w Galerii Korona w Kielcach. Wydaje mi się, że tam są najtańsze, a wybór jest niesamowity. Tak samo robię z długopisami i ołówkami. Z tamtego sklepu wybrałam dwa najzwyklejsze niebieskie długopisy (te gubią mi się najczęściej) oraz dwa szare ołówki. Ołówki z cukierkowym printem zakupiłam w sklepie Tiger. Tak samo jak zeszyt w kreski, długopisy w stylu marble i notesik z tej samej kolekcji. Co do długopisów, polecam! Są prześwietne. Notatnik kupiłam z myślą zapisywania prac domowych, ważnych testów, itp. Na zdjęciach możecie zauważyć także pudełeczko z napisem "weekly TO DO list". Jak sama nazwa wskazuje zawiera ono karteczki z podzielonymi dniami tygodnia. Możecie zapisać tam sprawdziany lub inne, niezwiązane ze szkołą sprawy, które musicie zrobić. Tego typu notesy/gadżety znajdziecie oczywiście w sklepie Tk Maxx. Odruchowo dokupiłam w Tigerze dwa markery. Zawsze brakowało mi markerów. Miałam jednak inny plan wykorzystania ich, ponieważ kupiłam je w Krakowie tylko po to, żeby podpisać kłódkę z moim chłopakiem. Mam nadzieję, że jednak przydadzą mi się w szkole. 


36 comments :

  1. Replies
    1. U mnie też nie ma :) W Warszawie i Krakowie kupowałam.

      Delete
  2. Świetne przybory szkolne! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kolekcja marble bardzo mi się podoba. Nie pomyślałam o tkmaxx'sie podczas szkolnej wyprawki. A szkoda!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  4. Te ołówki są takie słodkie ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wszystko wygląda po prostu świetnie!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super sa :D chyba tylko ja nie przejmuje sie wygladem moich rzeczy w szkole, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja lubię kupować ładne zeszyty, a tak reszta przyborów żeby tylko pisała, działała i mazała haha :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  8. Muszę wybrać się to Tigera! :D Świetne rzeczy.




    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Świetne rzeczy! Strasznie podobają mi się ołówki :)

    pospolitaola.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale świetne przybory! Podobają mi się te ołówki z tigera i długopisy w stylu marble :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  11. Kocham rzeczy z tigera, ale u mnie w mieście nie ma! :/

    ReplyDelete
  12. Wszystko jest świetne, ale ogromnie podobają mi się te długopisy! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Świetne rzeczy wybrałaś. Bardzo podobają mi się te marmurkowe :) W Tigerze można na prawdę znaleźć ciekawe rzeczy. Musze kiedyś zrobić tam zakupy do szkoły.

    ReplyDelete
  14. Muszę się wybrać do Krainy Zabawek :) Świetne są te ołówki <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Masz genialne przybory :) Ja muszę jeszcze dokupić kilka drobiazgów.
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Strasznie żałuję, że nie ma u mnie w mieście Tigera. Bardzo podobają mi się te długopisy. Zastanawia mnie jaki masz plecak/torbe... Jeśli już to gdzieś pokazywałaś to przepraszam. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetne te długopisy ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. O uwielbiam Tigera i Tk Maxx- tyle cudownych przyborów można tam znaleźć! :)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  19. Supernowe rzeczy ! Pozdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ołówki z Tiger'a są świetne, szkoda, że jeszcze nie były dostępne podczas mojej wizyty w Krakowie ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Najlepsze to są długopisy! Muszę odwiedzić Tiger'a bo są przecudowneeee! :)
    zofiakuca.online

    ReplyDelete
  22. Mazaki zawsze się do czegoś przydadzą.. więc...na pewno je wykorzystasz!
    Powodzenia w szkole ;)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Na szczęście mi wystarczy jeden zeszyt i kalendarz do szkoły :-)

    ReplyDelete
  24. Śliczne przybory szkolne <3
    rbrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ile faaajnych rzeczy! Najbardziej w chodzeniu do szkoły lubiłam własnie zakupy szkolne :D/Karolina


    ReplyDelete
  26. Śliczne przybory, cudowne ołówki :) nie mogę uwierzyć, że już jest wrzesień ;/
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Najbardziej podobają mi się długopisy no i notatnik ;) Ja również muszę kilka rzeczy dokupić
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ten notesik prześliczny (ostatnio mam jakąś dziwną fazę na ten motyw) zresztą długopisy także. Bardzo przydałoby mi się te pudełko "TO DO".

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ja do szkoły kupiłam tylko zeszyty długopisy mam jeszcze z tamtego roku :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.